نمایندگی بلبرینگ کویو

نمایندگی بلبرینگ کویو: در ایران برای برند کویو ژاپن نمایندگی وجود ندارد، ولی آیا این امر منجر به عدم خرید محصولات کویو توسط ما می‌ شود و یا اینکه امکان خرید محصول اصلی کویو را نخواهیم داشت، در پاسخ به این‌ گونه پرسش‌ ها باید گفت که کار آسانی نیست، چرا که محصولات غیر اورجینال و تقلبی بسیار زیاد شده‌ اند که به نمونه‌ های اصلی آن شباهت زیادی دارند و کار تشخیص اصلی از غیر تقلبی حتی برای کارشناسان متخصص در این حوزه نیز بسیار سخت و دشوار است.

از سویی دیگر اگر مجبور به خرید و استفاده از بلبرینگ‌ های فیک و غیر اصلی برند کویو شویم به دلیل حساسیت بالایی که این محصولات در روند کاری ماشین‌ آلات و دستگاه‌ های مختلف دارند، قطعا پس‌ از مدت کوتاهی منجر به ایراد و نقص و یا خرابی در دستگاه‌ ها می‌ گردد.

 ولی باید دقت داشته باشید که تنها راه چاره، مراجعه به مراکز شناخته‌ شده و معروفی است که در کار واردات قطعات صنعتی مشغول به کار هستند و در این زمینه از اعتبار لازم برخوردار می‌ باشند.

شرکت تجاری کویو محصولات خود را مانند بلبرینگ و رولبرینگ های متنوع و با کیفیت را به وسیله ی سایت‌ های اینترنتی و نمایندگی‌ های مجاز فروش به دست کشور های دیگر مثل انگلستان، ژاپن، هند، چین و غیره می‌ رساند و آنها را می فروشد.

 ولی همان گونه که در ابتدای مطلب بیان نمودیم به دلیل تحریم‌ های موجود در داخل ایران این برند هیچ نمایندگی فروشی برای بلبرینگ کویو ندارد و فقط با عقد قرارداد با بعضی از شرکت‌ های مورد نظر کالا های خود را یا به شکل مستقیم و یا به‌ صورت واسطه‌ ای عرضه می‌ دارد که اگر به آنها مراجعه کنید از خرید محصولات بی‌ کیفیت و تقلبی ممانعت به عمل آورده‌ اید و با در دست داشتن نمونه ی اصلی کار شما به‌ نحو احسن انجام خواهد شد.

تاریخچه ی کوتاهی از بلبرینگ کویو

با ما همراه باشید تا در این مبحث به بیان تاریخچه ی کوتاهی از بلبرینگ نمایندگی بلبرینگ کویو بپردازیم:

 در سال ۱۹۲۱ فردی به نام ایکدا برند KOYO را در شهر Decennia ژاپن راه‌ اندازی کرد. در واقع کویو اسم تجاری شرکت مهندسی JTEKT می‌ باشد.

شرکت کویو با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته و جدید و نیز بهره‌ مندی از مواد نو، انواع بلبرینگ‌ های مختلف شامل بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ هیبریدی و نیز رولبرینگ و بلبرینگ‌ های محیط ویژه را برای به کار برده شدن در صنایع مدرن و پیشرفته طراحی و ساخته‌ است.

تنوع محصولات این برند تجاری طیف گسترده‌ ای از رولبرینگ و بلبرینگ‌ های بسیار بزرگ و غول‌ پیکر که دارای قطر بیرونی بیشتر از ۷ متر را دارا می‌ باشد تا بلبرینگ و رولبرینگ‌ های کوچک و مینیاتوری که قطر داخلی آنها ۱ میلی‌ متر است را شامل می‌ شود.

در حال حاضر شرکت JTEKT دارای ۱۸ کارخانه ی تولیدی رولبرینگ و بلبرینگ در هفت‌ کشور دنیا است. علاوه‌ بر آن در ۳ قاره ی جهان مرکزهای تحقیق و توسعه ی فنی و مهندسی را دارد.

در حال حاضر شرکت هم به شکلی مستقیم عرضه‌ کننده ی محصولات برای مصارف مختلف در بازار است و هم نیاز های شرکت‌ های تولیدی بزرگ به بلبرینگ و رولبرینگ را تامین می‌ کند. عمده فعالیت این برند تجاری در صنایع گوناگونی همچون کشاورزی، خودرو، ساخت‌ و ساز، ماشین‌ آلات عمومی، چرخ‌ دنده، موتور الکتریکی، دنده، صنایع سنگین (آسیاب بادی و فولاد) است.

همچنین شرکت کویو گواهی‌ نامه ی ISO/TS16949 را در حوزه ی تولید و ساخت انواع بلبرینگ و رولبرینگ و امکانات فروش دارا می‌ باشد.

هم‌ اکنون شرکت JTEKT پیشرو در صنعت بلبرینگ و رولبرینگ در دنیا است. محصولات تولیدی شرکت کویو به‌ علت سازگاری و انطباق با محیط زیست و نیز کیفیتی بالا توانسته‌ است نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب نماید.

نمایندگی بلبرینگ کویو

خرید اینترنتی بلبرینگ کویو

برای بسیاری از مشتریان این سوال اساسی پیش خواهد آمد که چگونه می‌ توانیم بلبرینگ کویو را  از نمایندگی بلبرینگ کویو خریداری نماییم و نسبت‌ به اصل بودن آن اطمینان خاطر داشته‌ باشیم و راه و روش خرید این محصولات به چه شکل می‌ باشد.

 برای خرید بلبرینگ‌ های برند کویو دو راه‌ حل وجود دارد:

۱_ مراجعه ی حضوری افراد.

 ۲_ مراجعه به اینترنت و خرید آنلاین.

 ۱_ در مراجعات حضوری باید دقت کنید که به نمایندگی‌ های مجاز فروش این محصولات رفته و پس‌ از مشورت با کارشناسان فروش، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 ۲_همواره نمایندگی‌ های مجاز از طریق راه اندازی وب سایت های فروش، هم به سهولت خرید مشتریان کمک کرده اند و هم اینکه میزان فروش محصولات خود را بدین وسیله افزایش داده اند.

خرید اینترنتی بلبرینگ کویو راه‌ حلی آسان جهت در اختیار داشتن هر مدل از انواع مختلف بلبرینگ‌ های مارک کویو می‌ باشد که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن هم خریدی منطقی و درست را انجام می‌ دهید و هم به‌ سرعت و در فاصله ی زمانی کوتاه از خریدتان در سایت، محصول انتخابی به دستتان خواهد رسید.

می‌ دانید که شناسایی بلبرینگ اصل از نوع تقلبی آن کاری بسیار سخت و زمان‌ بر است و به‌ قدری در نمونه‌ های غیر اصلی آن دقت شده‌ است تا بسته‌ بندی‌ های محصولات تقلبی شباهت بسیاری به محصولات اصل داشته باشند و گاهاً هیچ تفاوتی در ظاهر آنها وجود ندارد و برای اینکه مشتریان را دچار اشتباه در تشخیص کنند قیمت آن نیز دقیقاً با نوع اصلی بلبرینگ کویو مطابقت می‌ کند.

پس فراموش نکنید که اگر آگاهانه بخواهید به سراغ بلبرینگ‌ های کویو تقلبی بروید و یا اینکه به دلیل اشتباه و عدم آگاهی خریدی نادرست را انجام دهید قطعا این خود شما هستید که متضرر می‌ شوید و ممکن است خطراتی جبران‌ ناپذیر در اثر انتخابی اشتباه برایتان پیش بیاید.

همچنین باید دوباره برای خرید محصول اصلی وقت بگذارید و هزینه‌ ای به‌ مراتب بیشتر را پرداخت کنید تا جبران خدمات گذشته را نیز بکند.

ویژگی های بلبرینگ کویو اصل

تمامی  بلبرینگ‌ های تولیدی متعلق به شرکت‌ های تجاری گوناگون دارای خصایص ویژه‌ ای هستند که آنها را خاص‌ تر از نمونه‌ های دیگر می‌ کند و به‌ عنوان نماد و یا نشانه‌ ای است تا بتوانید بلبرینگ‌های اورجینال را به‌ آسانی تشخیص دهید.

حال در اینجا به ذکر ویژگی‌ های بلبرینگ کویو اصل خواهیم پرداخت که یک  نمایندگی بلبرینگ کویو باید به آن توجه کند:

 بلبرینگ‌ های مخروطی کویو بر روی خود شیار هایی دارد که در داخل هر دو حلقه ی بالایی و پایینی قرار گرفته‌ است و غلتک‌ های این بلبرینگ ها دارای اشکالی متفاوت هستند. ساچمه‌ ای که در این بلبرینگ قرار داده‌ شده است طراحی و قرار گیری آن به شکلی است که خط شعاعی و امتداد محور ها در یک نقطه ی مشترک با همدیگر تماس پیدا می‌ کنند.

در بلبرینگ‌ های مخروطی برای اینکه بتوان مقدار خارج شدن از محور ها را به کمترین میزان خود رساند در ساخت و طراحی آنها سطح کونیک بلبرینگ و سطح ساچمه با همدیگر در نزدیک مرکز شافت در نقطه ای واحد با یکدیگر تداخل دارند. بلبرینگ‌ های مخروطی koyo در چرخ‌ های دستگاه‌ های صنعتی و چرخ‌ های خودرو بیشترین استفاده و کارایی را دارا می‌ باشند.

از دیگر ویژگی‌ های بلبرینگ‌ های مخروطی اصل کویو این است که قابلیت جدا سازی و تفکیک از همدیگر را دارند و روانکاری در این نوع از بلبرینگ ها به‌ سهولت هر چه تمام تر انجام می‌ گیرد و غلتک‌ های آن کمک زیادی در توزیع بار به‌ عهده دارند.

بلبرینگ‌ های مخروطی بر روی خود حفره‌ هایی دارند که این حفره‌ ها نقش بسیار تاثیرگذاری در لقی بودن بخش داخلی شعاعی دارند.

توانایی افزایش بار و اصطحکاک بسیار پایین از با اهمیت‌ ترین ویژگی‌ های این نوع از بلبرینگ کویو می‌ باشد و طراحی آنها بدین شکل صورت‌ گرفته است که سطح مقطعی شان خیلی کم است.

اگر به دنبال خرید بلبرینگ اصل هستید پیشنهاد می کنیم مقاله نمایندگی skf  را نیز دنبال نمایید

نمایندگی بلبرینگ کویو و نحوه قیمت گذاری آن

عوامل مهم در قیمت بلبرینگ کویو

بسیار منطقی است که در مبحث قیمت‌ گذاری هر محصول موارد مهمی وجود دارند که تاثیرگذاری هیچ کدام از آنها را به خصوص در نمایندگی بلبرینگ کویو  نمی‌ توان نادیده انگاشت. حال به ذکر عوامل مهم در قیمت بلبرینگ کویو که بیشترین نقش را دارا هستند خواهیم پرداخت:

 ۱_ طول عمر و دوام بلبرینگ هر چه بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

 ۲_ سایز و ابعاد بلبرینگ فاکتور بسیار مهمی است، زیرا به‌ طور واضح نشان خواهد داد که چه میزان مواد در آن به‌ کار رفته است، مثل بلبرینگ های غول‌پیکر، البته در مورد بلبرینگ‌ های مینیاتوری هم به دلیل ساخت و طراحی سخت‌ تر و پیچیدگی بیشتر از قیمت بالایی برخوردار است.

 ۳_ میزان تحمل بار بلبرینگ‌ های کویو.

۴_ ضخامت خارجی و قطر حلقه ی داخلی بلبرینگ‌ های کویو.

 ۵_ دقت کارکردی که بلبرینگ‌ های کویو در بخش‌ های مختلف مورد استفاده مثل صنایع گوناگون خودرو، ماشین‌ آلات صنعتی و غیره دارند.

 ۶_ استحکام و پیش بارگذاری بلبرینگ‌ های کویو.

 ۷_ جنس مواد و متریال به کار برده شده در بلبرینگ‌ های کویو از مهم‌ ترین موارد در قیمت‌ گذاری محسوب می‌ شوند، زیرا هر چه بلبرینگ از کیفیت بیشتری بهره‌ مند باشد بالطبع کارایی آن در هر دستگاهی که به کار گرفته شود بیشتر و بهتر می‌ شود، پس فاکتوری است که به‌ صورت مستقیم بر قیمت بلبرینگ کویو اثرگذار خواهد بود.

 ۸_ مدل بلبرینگ کویو و مشخصات فنی آن مثل (بلبرینگ کویو با مدل 10/11749).

 ۹_ نوع فروش که می‌ تواند هم به‌ صورت فروش واسطه‌ ای باشد و هم به‌ صورت فروش مستقیم که هر کدام سطح قیمت‌ ها را تغییر خواهند داد.

۱۰_ بازار و یا فروشگاه عرضه‌ کننده ی بلبرینگ هر کدام قیمت مختلفی بر روی بلبرینگ خواهند گذاشت.

همان‌ طور که بیان شد کلیه ی هزینه‌ هایی که در فرآیند تولید بلبرینگ کویو وجود داشته‌ اند در قیمت‌ گذاری نهایی آن مؤثر می‌ باشند، زیرا با توجه به هزینه، قیمت مشخص می‌ شود ولی در مورد بلبرینگ‌ های کویو باید گفت که با در نظر گرفتن ساچمه‌ های استفاده‌ شده در آن و مرغوبیت و کیفیتی که دارا هستند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می‌ باشند.

نمایندگی بلبرینگ کویو و فروش آن

بازار خرید و فروش بلبرینگ کویو

در طول چند سال گذشته خرید و فروش بلبرینگ‌ های قیمت پایین بسیار زیاد شده‌ است که اکثر آنان هم، چینی می‌ باشند و از نمایندگی بلبرینگ کویو کمتر حریداری می کنند  وناگفته نماند که هم در بازار و هم به‌ صورت آنلاین به فروش می‌ رسند. ولی مشکل از آنجا شروع شد که عده‌ ای از افراد کلاهبردار و سودجو بلبرینگ‌ های غیر اصلی و تقلبی را وارد بازار فروش این محصولات کردند و از نام و امتیاز شرکت‌ های شناخته‌ شده به دروغ و به نفع خود استفاده نمودند تا بتوانند بلبرینگ‌ های فیک خود را راحت‌ تر به مشتریان عرضه نمایند.

 ولی مسئله اینجاست که نه‌ تنها بلبرینگ‌ های تقلبی را به‌ جای نمونه‌ های اصلی آن ارائه می‌ دهند بلکه به دلیل برخورداری از قیمتی پایین در این نوع از بلبرینگ ها منجر به ایراد و نقص و حتی در بسیاری از مواقع به ایجاد فاجعه‌ ای بزرگ در دستگاه‌ های مورد استفاده منتهی خواهد شد و دستگاه نامبرده شده دیگر قابلیت و کارکرد خود را برای همیشه از دست خواهد داد.

پس در بحث بازار خرید و فروش بلبرینگ کویو قیمت محصول فاکتور بسیار مهمی است که اگر به‌ هنگام خرید بلبرینگ از کیفیت مناسبی برخوردار باشد قطعا قیمت آن هم معقول است و ارزان‌ قیمت نیست. به‌ همین دلیل است که این مسئله برای مشتریان برند کویو بسیار قابل‌ تأمل بوده‌ است، خصوصا صاحبان صنایع مختلف که در تشخیص قطعات صنعتی مثل بلبرینگ و رولبرینگ تبحر ویژه‌ ای دارا می‌ باشند.

در هنگام خرید بلبرینگ کویو فاکتور هایی وجود دارد که اگر آنها را به کار ببندید قطعا به شما در تشخیص نمونه ی اصلی کمک شایان‌ توجهی را خواهد کرد، مثلاً اینکه همواره بلبرینگ کویو را از توزیع‌ کنندگان معتبر و عاملیت‌ های فروش مجاز آن تهیه نمایید تا از اصالت کالای خریداری‌ شده ی خود اطمینان داشته باشید.

اگر شک دارید فرد و یا فروشگاهی که قرار است از آن بلبرینگ کویو را خریداری کنید کار غیر قانونی انجام می‌ دهد با او معامله نکنید و به‌ جای آن با کارشناسان متخصصی که در کار خود حرفه‌ ای هستند تماس بگیرید و از آنها مشاوره بخواهید تا دچار اشتباه نگردید.

تلاش کنید که عملیات شناسایی بلبرینگ کویو اصل از تقلبی آن را به‌ تنهایی انجام ندهید، چون قطعا هر فردی که در این زمینه مهارت نداشته باشد به مشکل برخواهد خورد.

با در نظر گرفتن تمام مواردی که بیان گردید می‌ توانید دست واسطه‌ ها و تمام سود جویان در خرید و فروش مارک بلبرینگ کویو را کوتاه نمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *