اطلاعات جامع د رابطه با بلبرینگ کویو

اطلاعات جامع د رابطه با بلبرینگ کویو


خرید بلبرینگ کویو : یک محصول بسیار محبوب و شناخته شده در ایران است که سازنده ی آن کشور ژاپن است. برند کویو در کشور ایران به دلیل تحریم های ظالمانه نمایندگی فعال ندارد، ولی با این حال بعضی از مجموعه ها این گونه محصولات را به شکل واسطه ای و دور زدن تحریم ها در ایران بفروش می رسانند. این کمپانی به دلیل ارائه بهترین بلبرینگ ها، نزد تمامی متخصصان این حوزه شناخته شده است، به همین علت بیشتر تکنسین ها تلاش می کنند در راستای حمایت از محیط زیست و حقوق مصرف کنندگان این قطعه صنعتی با کیفیت را انتخاب نمایند.

متقاضیان برای خرید بلبربینگ کویو می توانند به صورت حضوری ( با مراجعه حضوری به مراکز معتبر فروش ) یا غیرحضوری ( با مراجعه به وبسایت مجموعه ) بلبرینگ های کویو را در به شکل خرده یا عمده از ما خریداری کنند.

شرکت کویو با بهره گیری از روش های جدید و تکنولوژی های پیشرفته توانسته است بلبرینگ ها را با قطرهای بسیار بزرگ و قطر بسیار کوچک ( مینیاتوری ) تولید نماید، بلبرینگ های کویو ژاپن دارای نمونه های مختلف با کاربردهای بسیار متفاوت است، همچنین این کمپانی در کشورهای مختلف دنیا دارای نمایندگی هایی است که این بلبرینگ ها را تولید و به سایر نقاط دنیا ارائه می کنند.

مصرف کنندگان گرامی می توانند جهت استعلام قیمت یا هرگونه ابهام یا سوال در رابطه با بلبرینگ کویو به وبسایت مجموعه مراجعه نموده و اطلاعات دریافت کنند.

بلبرینگ

تاریخچه شرکت بلبرینگ کویو

بلبرینگ koyo را یک شرکت ژاپنی با نام تجاری JTEKT تولید می نماید. بلبیرنگ های این کمپانی بیشترین استفاده را در دیفرانسیل، گیربکس و سیستم فرمان خودروهای مختلف دارند. تمامی محصولات این برند دارای گواهینامه ایزو TS 16949 هستند، پس طبیعی است که این بلبرینگ ها در سراسر دنیا دارای محبوبیت و طرفداران بی شماری باشند.

شرکت کویو انواع مختلف بلبربنگ و رولبرینگ ها را با کیفیت بسیار بالا تولید می نماید که علاوه بر موارد ذکر شده، در انواع ماشین آلات کشاورزی، خودروها، آسیاب های بزرگ صنعتی و.. کاربرد دارند . جالب است بدانید برای اولین بار شرکت کویو توسط شخصی به نام ایکدا به ثبت رسیده است و شاید در آن زمان این شخص در رویاهای خود نیز این موضوع را تصور نمی کرد که این شرکت بتواند در سرتاسر جهان به این شکل موفق و سربلند عمل کند.

محصولات کویو شامل انواع بلبرینگ های سرامیکی، هیبریدی، بلبرینگ های محیط ویژه است که در صنایع پیشرفته بیشترین کاربرد را دارد.

لازم به ذکر است شرکت JTEKT در هفت کشور دنیا دارای ۱۸ کارخانه فعال است. بسیاری از افراد فعال در حوزه صنایع بزرگ برند کویو را برای قطعات صنایع خود انتخاب می کنند.

ویژگی های بلبرینگ کویو

اگر قصد خرید بلبرینگ با ضمانت اصالت کالا را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

انواع بلبرینگ

انواع بلبرینگ کویو

این کمپانی بزرگ یکی از شاخص ترین خدمات خود را تولید انواع مختلف بلبرینگ اعلام نموده است. این بلرینگ‌ها شامل : بلبرینگ شیار عمیق کویو، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ کویو محیط ویژه، بلبرنگ رانشی، بلبرینگ خودتنظیم،  بلبرینگ کروی ، بلبرینگ غلطکی یا مخروطی و بلبرینگ سوزنی است.

هر یک از این نمونه های عنوان شده به طور جداگانه دارای ویژگی های مختص به خود هستند. در صورتی که بخواهید در رابطه با ویژگی های هریک از این نمونه ها اطلاعاتی کسب کنید، می توانید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بلبرینگ های تولید شده در کمپانی کویو دارای اعتبار جهانی هستند و مورد توجه بسیاری از صنعتگران بوده و این محبوبیت زیاد باعث شده است این شرکت به طور مداوم محصولات خود را با علم روز ساخته و عرضه نماید. هریک از این نمونه ها با توجه به محل بکارگیری شده باعث دوام و طول عمر قطعات و ماشین آلاتی می شوند که بلبرینگ کویو در آنها استفاده شده است.

بلبرینگ های کویو با توجه به کیفیت بسیار بالا و قابلیت تعمیر مجدد و مقاومت بسیار بالا، دارای کاربردهای بسیار وسیع در صنایع مختلف هستند.

تلاش کنید بلبرینگ کویو را از یک مرجع مطمئن خریداری کنید تا از خسارت های احتمالی در امان باشید، چرا که بسیاری از مراکز پخش، بلبرینگ های فیک را به جای نمونه اصل به مصرف کنندگان ارائه می کنند.

شما در حال مطالعه مقاله خرید بلبرینگ کویو هستید

بلبرینگ skf

اگر قصد خرید بلبرینگ skf با ضمانت اصالت کالا را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

ویژگی های بلبرینگ کویو

ویژگی های بلبرینگ کویو

قبل از خرید بلبرینگ کویو خالی از لطف نیست از ویژگی های بلبرینگ کویو نیز مطلع شوید. تمامی بلبرینگ های ساخته شده در کارخانه کویو ژاپن دارای کیفیت بالا، مواد اولیه عالی ودرجه یک، دارا بودن استانداردهای جهانی، نصب و نگهداری سهل و آسان و تولید شده با آخرین متریال های بروز هستند. علاوه بر این هریک از نمونه ها دارای بیشترین تحمل در برابر بارهای شعاعی و محوری می باشند.

در ادامه به ویژگی های نمونه های مختلف می پردازیم.

بلبرینگ شیار عمیق: این نمونه یکی از پرمصرف ترین بلبرینگ ها شمار می آید و می تواند به طور همزمان بارهای شعاعی و محوری را تحمل کند.

بلبرینگ تماس زاویه ای: این مدل از بلبرینگ در دستگاه هایی که دارای سرعت و دقت بسیار زیاد هستند، مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بارهای وارد شده را به صورت ترکیبی تحمل نماید.

بلبرینگ محیط ویژه: همان گونه که از نام این نمونه مشخص است، در محیط های بسیار خاص و ویژه ای که دمای بالا یا خورندگی زیاد وجود داشته باشد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بلبرینگ کروی : این مدل دارای ویژگی همسویی بوده و احتمال انحراف محفظه و جابجایی مرکز را میسر می نماید، در محل هایی که سرعت کم یا متوسط، فشار بار و ضربه سنگین باشد، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تمامی نمونه های بلبرینگی که به وسیله شرکت کویو تولید شده اند، دارای کیفیت، طول عمر بالا، روانکاری و آب بندی، ضمانت نامه و گواهی اصل بودن هستند. بنابراین در هنگام خرید این قطعه صنعتی موارد فوق را در نظر بگیرید.

جهت خرید بلبرینگ کفگرد ناچی این لینک را دنبال نمایید

آشنایی با انواع بلبرینگ صنعتی

قیمت بلبرینگ کویو

یکی از مهم ترین عوامل خرید بلبرینگ کویو و فروش  قیمت آن است و به دلیل وارداتی بودن این محصول و نداشتن نمایندگی در داخل ایران، قیمت آن دستخوش تغییراتی خواهد بود. با این حال مجموعه ما تلاش نموده است در راستای مشتری مداری و جلب رضایت متقاضیان از بالا رفتن قیمت به صورت نامتعارف جلوگیری نماید. بنابراین مصرف کنندگان برای استعلام قیمت می توانند به وبسایت مجموعه مراجعه نموده و از بروزترین قیمت ها اطلاع حاصل نمایند.

معمولاً علاوه بر موارد ذکر شده عوامل دیگری در قیمت بلبرینگ کویو نقش دارند. این عوامل رامی توان در چند مورد بیان نمود:

۱_ به طور حتم هر اندازه این قطعه تخصصی تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است

۲_ نمونه بعدی تحمل بار بلبربنگ می باشد. هر اندازه تحمل بار این قطعه بالا باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود

۳_ دقت کارکرد قطعه

۴_ ضخامت قطر حلقه داخلی و ضخامت حلقه خارجی

۵_ جنس کاربرد قطعه ۶

_ استحکام و پیش بارگزاری

۷_ طول عمر و دوام بلبربینگ کویو

علاوه بر موارد ذکر شده، نوسانات ارزی در داخل کشور همواره باعث متغیر بودن بسیاری از قطعات صنعتی خارجی بخصوص بلبرینگ کویو خواهد بود، همچنین وجود دلالان در عاملیت فروش باعث نوسان قیمت می شود، قابل ذکر است در مجموعه ما بلبرینگ کویو اصل در انواع مختلف و قیمت مناسب، به متقاضیان عرضه می شود.

روش تشخیص بلبرینگ کویو اصل

روش تشخیص بلبرینگ کویو اصل

خرید بلبرینگ کویو اصل را از عاملین فروش و مراکز معتبر خریداری کنید. در نظر داشته باشید به دلیل تحریم های ظالمانه، کمپانی کویو در داخل ایران نمایندگی فعال ندارد، بنابراین همین امر باعث می شود محصولات فیک و تقلبی به وفور در بازار یافت شود، با این حال بسیاری از مجوعه ها وجود دارند که توانسته اند با دور زدن تحریم ها و بصورت واسطه ای، بلبرینگ های اورجینال کویو را در داخل ایران به فروش برسانند.

مجموعه های با سابقه ای وجود دارند که از سال های متمادی در زمینه واردات این بلبرینگ ها فعال هستند، همچنین برای اینکه از خرید خود مطمئن شوید و اطمینان خاطر پیدا کنید بلبرینگی که تهیه نموده اید اورجینال و اصل است ،می توانید از اپلیکیشن WBA Check استفاده کنید.

در راستای کمک و حمایت از مصرف کنندگان این اپلیکیشن به صورت جهانی بلبرینگ های تقلبی را از اورجینال تشخیص خواهد داد.

مصرف کنندگان با نصب این اپ از گوگل پلی یا اپ استور می توانند در عرض چند ثانیه فیک بودن قطعه را تشخیص بدهند. با این حال خرید از مراکز فروش معتبر کمک شایانی به مصرف کنندگان خواهد نمود، چرا که مصرف نمونه تقلبی خسارات احتمالی زیادی را در بر خواهد داشت.

توجه داشته باشید بعد از نصب اپلیکیشن و فعال کردن برنامه، کد درج شده روی محصول را در جایگاه خود وارد نموده و نمادی که دریافت و مشاهده می کنید، به شما کمک می کند از اصل بودن بلبرینگ کویو مطمئن شوید، در صورتی که نمونه خریداری شده فاقد کد باشد، نشان از آن دارد که قطعه شما قدیمی بوده و به آن کدی توسط شرکت سازنده تعلق نگرفته است، برای اطمینان بیشتر با شرکت سازنده تماس حاصل کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *