دلایل محبوبیت بلبرینگ های nachi

دلایل محبوبیت بلبرینگ های nachi


نمایندگی بلبرینگ nachi در سراسر دنیا وجود دارد. شرکت nachi از معروف ترین ها در حوزه تولید بلبرینگ و دیگر قطعات صنعتی می باشد. بلبرینگ های برند NACHI از باکیفیت ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. این شرکت برای کشور ژاپن می باشد و  انواع مختلف بلبرینگ ها را با دارا بودن استاندارد های لازم تولید می کند و به سراسر دنیا صادر می کند. این نوع بلبرینگ ها علاوه بر کیفیتی که دارند به نسبت کیفیت و همچنین استفاده و برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا دارای قیمت مناسبی نیز می باشند  که همین مورد از اصلی ترین عواملی است که باعث جذب مشتری به این محصول شده است .

این نوع بلبرینگ ها نیز با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارند در ایران نیز متقاضی زیادی دارد، به طوری که نمایندگی های زیادی از این برند در داخل کشور فعال هستند و انواع مختلف از این نوع بلبرینگ را به فروش می رسانند ، البته قابل ذکر نیز می باشد به دلیل این محبوبیت ، افراد سودجوی زیادی از نام این برند استفاده می کنند و اقدام به فروش بلبرینگ های تقلبی می کنند.

شما در هنگام خرید باید که به این نکته نیز توجه داشته باشید ، بهترین کار این است که شما حتما بلبرینگ را از نمایندگی های رسمی این برند خریداری کنید . در این صورت احتمال اینکه نمونه های تقلبی که فقط ظاهری شبیه به نمونه های اصلی دارند را بخرید کاهش می یابد .

در ادامه این مقاله به بررسی دقیق تر این شرکت خواهیم پرداخت و مواردی همچون کیفیت و تنوع محصولات نمایندگی nachi ، دلایل محبوبیت بلبرینگ های nachi  و … را بررسی خواهیم کرد و به طور کلی با بلبرینگ های این برند بیشتر آشنا خواهیم شد

آشنایی کامل با نمایندگی nachi

آشنایی کامل با نمایندگی nachi

نمایندگی بلبرینگ nachi به طور رسمی در کشور های مختلف دنیا در حال فعالیت هستند و انواع محصولات این برند را به فروش می رسانند.‌ در ایران نیز نمایندگی های فعال این برند موجود می باشد که شما می توانید که از انها قطعات مورد نظر خود را خریداری کنید.

 در این قسمت از این نوشته ، توضیحات بیشتری را برای آشنایی بیشتر شما با شرکت و برند ناچی ژاپن ( NACHI ) بیان خواهیم کرد. کمپانی NACHI مربوط به کشور ژاپن می باشد و  نام کامل این شرکت Nachi-Fujikoshi می باشد که به اختصار به ان Nachi  می گویند.  این کمپانی انواع قطعات و دستگاه های صنعتی همانند بلبرینگ ، ربات های صنعتی ، رولبرینگ ، ابزار و ماشین آلات و … را با کیفیت بالا تولید می کند.

 این کمپانی دارای نمایندگی های زیادی در دنیا می باشد و همچنین تا سال 2014 دارای 50 زیر مجوعه که از این 50 مورد 22 نماینده داخلی و در کشور ژاپن می باشد و بقیه در دیگر کشور های دنیا می باشند .

محصولات این برند از باکیفیت ترین ها در دنیا می باشند و تقاضا نیز برای ابزار و قطعات تولید این برند به ویژه بلبرینگ های ان زیاد است و سالانه تعداد بالایی از این محصولات به سراسر دنیا صادر می شود .

کیفیت و تنوع محصولات نمایندگی nachi

کیفیت و تنوع محصولات نمایندگی nachi

نمایندگی بلبرینگ nachi دارای انواع محصولات متنوع می باشد. کمپانی ناچی ( NACHI-FUJIKOSHI ) به طور رسمی در دسامبر سال 1928 میلادی به عنوان سازنده ابزار آلات صنعتی مختلف در شهر تویاما کشور ژاپن شروع به کار کرد ، بنیان گذار این شرکت کوهی

ایمورا ( Kohki Imura ) می باشد و اصلی ترین فلسفه و شعار آن این است که ” افزایش توانایی تولید داخلی ماشین آلات مختلف برای توسعه صنعت ماشین آلات ژاپن اساسی و ضروری می باشد ” است . کوهی ایمورا ( Kohki Imura ) ده سال بعد از تاسیس برند nachi ، هچنیین یک کارخانه فولادی را نیز راه اندازی کرد ، ‌وی با این کار توانست که یک سیستم تولید یکپارچه ای را ایجاد کند و توانست که با استفاده از این سیستم ابعادی از فراهم کردن مواد اولیه تا محصول نهایی را تشکیل دهد .

 nachiدر سال های بعد خود توانست که عملیات تولید خود را در زمینه دیگر ابزار به خصوص انواع بلبرینگ با یک کیفیت تایید شده گسترش دهد .

 شاید بتوان گفت که هیچ برند و کمپانی دیگری در جهان نباشد که به اندازه nachi درگیر افزایش کیفیت محصولات خود همانند تجهیزات بلبرینگ ها ، ابزار ، تجهیزات هیدرولیک ، ربات ها  و … باشد که همین عامل نیز باعث محبوبیت این برند در دنیا شده است .

همان طور که گفتیم این برند دارای تنوع محصولات بالایی می باشد. برخی از مهم ترین محصولات این کشور :

 ۱ ) بلبرینگ : برند nachi انواع بلبرینگ های باکیفیت را تولید می کند. محصولات این کمپانی بسیار مناسب می باشد و شما هر نوع بلبرینگ که در نظر داشته باشید را می توانید که از نمایندگی های رسمی این کشور تهیه کنید .

 ۲ ) رولبرینگ : از دیگر محصولات این برند رولبرینگ ها می باشند. نمایندگی های nachi دارای انواع رولبرینگ های باکیفیت می باشند .

 ۳ ) انواع ماشین آلات : این برند انواع ماشین آلات صنعتی را با کارآیی و سرعت بالا تولید می کند. از معروف ترین محصولات این برند در این دسته انواع ربات های نقاشی ، جوشکاری قوس ، کنترل و اتوماسیون ، جوشکاری نقطه ای و … می باشد .

 ۴ ) تجهیزات کاربردی : کمپانی nachi انواع تجهیزات کاربردی در صنایع را نیز به تولید می رسان.د تجهیزات هیدرولیک و بلبرینگ ها که نقش مهمی در انواع ماشین ها همانند راه آهن ، خودرو ، ماشین آلات ساختمانی ، ابزارها و تجهیزات الکتریکی و … دارند را به تولید می رساند .

این تجهیزات دارای مزیت های زیادی همانند کیفیت بالا ، کارایی بالا ، حجم کم ، وزن کم ، دوام بالا ، ایمنی بالا و … را دارا هستند و از محبوب ترین و پرمصرف ترین ها در سراسر دنیا می باشند .

 ۵ ) مواد و متریال ها : شرکت ناچی متمرکز بر تولید ابزار فولادی نیز می باشد  و دارای کارخانه های مخصوص نیز می باشد. در این راستا مواد اولیه با کیفتی را نیز به تولید می رساند مواد و متریال اولیه ای با کیفیت که در تولید و ساخت ماشن آلات دیگر همانند همانند لوازم الکترونیک ، اتومبیل ، ارتباطات ، و … می باشد.

‌ nachi همچنین در حوزه کوره های صنعتی و همچنین میادین پوشش نیز فعالیت و تحقیقات دارد .

اگر به دنبال خرید بلبریگ با برندهای مختلف هستید مقاله  نمایندگی skf را نیز دنبال نمائید

نمایندگی بلبرینگ nachi

دلایل محبوبیت بلبرینگ های nachi

نمایندگی بلبرینگ nachi دارای محبوبیت زیادی در سراسر دنیا می باشند  و روز به روز نیز بر این محبوبیت افزوده می شود. به همین دلیل نیز میزان تقاضا و در نتیجه میزان صادرات محصولات این کمپانی بسیار بالا است.

 اشاره کردیم که nachi انواع تجهیزات و ماشین آلات صنعتی را به تولید می رساند ،‌ بلبرینگ ها یکی از مهم ترین این موارد می باشد. همان طور که می دانید بلبرینگ یکی از حساس ترین و همچنین مهم ترین قطعات می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بلبرینگ ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند و با توجه به همین ویژگی دارای عملکرد متفاوت و کاربرد متفاوت نیز می باشند.

 بلبرینگ ها از سوی انواع برند های معروف از جمله nachi تولید و به سراسر دنیا صادر می شوند. کمپانی nachi انواع بلبرینگ  ها همانند بلبرینگ تماس زاویه ای ، بلبرینگ شیار عمیق ، خود تنظیم ، بلبرینگ ایگرگ ، بلبرینگ کف گرد و … را با پیشرفته ترین تکنولوژی و بهترین مواد اولیه تولید می کند ،‌ به طوری که همواره از زمان تولید در لیست بهترین بلبرینگ ها قرار دارند.

 برخی از مهم ترین دلایل محبوبیت بلبرینگ های nachi که می توانیم به ان اشاره کنیم عبارت است از :

 ۱ ) کیفیت بالا : کیفیت بالا اولین عامل در تمامی محصولات می باشد که مصرف کننده را راضی نگه می دارد ،‌ بلبرینگ های nachi دارای کیفیت بالایی می باشند و مطابق با استاندارد های جهانی تولید می شوند .

 ۲ ) قیمت مناسب : به نسبت کیفیت و همچنین تکنولوژی های پیشرفته استفاده شده در تولید ، این محصولات دارای قیمت مناسبی می باشند.‌ این عامل را نیز می توانید از مهم ترین دلایل محبوبیت بالای بلبرینگ های nachi بدانیم .

 ۳ ) تنوع بالا : شما هر نوع بلبرینگی را که در نظر داشته باشید می توانید که به راحتی از نمایندگی های این برند تهیه کنید ، زیرا nachi انواع بلبرینگ ها را به تولید می رساند و محصولات ان دارای تنوع بالایی می باشند .

 ۴ )‌طول عمر و دوام بالا : از دیگر مزیت های بلبرینگ های این کمپانی می توان که به طول عمر بالای انها و همچنی دوام و مقاومت بالایی که دارند اشاره کرد.

 معمولا بلبرینگ های تولید این برند در صورتی که به درستی نصب شوند ، به درستی روغن کاری و نگه داری شوند و همچنین در جای درست استفاده شوند دارای طول عمر بالا هستند و مدت طولانی می توانند که برای شما کار کنند .

مواردی که در قیمت بلبرینگ های nachi تاثیرگذار است

مواردی که در قیمت بلبرینگ های nachi تاثیرگذار است

 بلبرینگ nachi به عوامل مختلفی بستگی دارد ، در این قسمت برخی از مهم ترین این موارد را بررسی خواهیم کرد. اشاره کردیم که به نسبت کیفیت و همچنین تکنولوژی های پیشرفته استفاده شده در تولید محصولات برند nachi ،قیمت محصولات مناسب و به صرفه می باشند ، اما باز هم عواملی وجود دارد که بر روی قیمت این بلبرینگ ها تاثیر می گذارد.

 برخی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین این عوامل عبارت است از :

 ۱ ) نوع بلبرینگ : بلبرینگ ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام دارای کاربرد های مختلف و همچنین پیچیدگی های مختلف هستند ، با توجه به اینکه شما قصد خرید کدام نوع از بلبرینگ را دارید قیمت تغییر خواهد کرد .

۲ ) شرایط اقتصادی : به دلیل اینکه این محصولات وارداتی هستند با توجه به قیمت های جهانی ممکن است که قیمت این محصولات دارای نوساناتی باشد.

خرید اینترنتی بلبرینگ های nachi

خرید اینترنتی بلبرینگ های nachi

شما می توانید  بلبرینگ nachi  را از نمایندگی های رسمی به صورت انلاین نیز خریداری کنید ، سایت ها و بارگاه های رسمی این برند موجود است که انواع محصولات را به فروش می رساند و شما می توانید بلبرینگ مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید، اما در این بین افراد سودجوی زیادی وجود دارد که ممکن است اقدام به کلاه برداری و یا فروش محصولات تقلبی کنند.

 شما باید در هنگام خرید این بلبرینگ ها به خصوص به صورت انلاین حتما از اصل و معتبر بودن فروشنده محصول اطمینان حاصل کنید تا هزینه و تایم شما در این بین هدر نرود و خرید موفقیت امیزی داشته باشید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *