انواع بلبرینگSKF

انواع بلبرینگSKF


بلبرینگ یک نوع یاتاقان می‌باشد که می‌تواند فشار محوری و شعاعی زیادی را تحمل کند. بلبرینگ ها امروزه در انواع مختلفی وارد بازار شده‌اند و یک نوع بلبرینگ که توانسته با کیفیت مناسب توجه بسیاری از متقاضیان را به خود جلب کند، بلبرینگskf اصل است.

شما می توانید در نمایندگی های مختلف این محصول را خریداری کنید و به این امر توجه داشته باشید که در هنگام خرید علاوه بر اینکه کاربرد و کیفیت آن را باید در نظر بگیرید، قیمت آن نیز نقش مهمی دارد. قیمت بلبرینگskfاصل به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آنها می توانند قیمت ها را کاهش و یا افزایش دهند به عنوان مثال بلبرینگ ها در برند های مختلفی وارد بازار شده اند و هر برندی که مورد محبوبیت خاصی قرار بگیرد، قطعاً افزایش قیمت پیدا می‌کند و از آنجا که این بلبرینگ بسیار محبوب می باشد، قیمت آن کمی بالا است.

بلبرینگ دارای برندهای معروف جهانی می باشد و اگر ارز دچار نوسانات شود، شما با افزایش قیمت مواجه می شوید.

عامل دیگری که می تواند روی قیمت تاثیر بگذارد، مواد اولیه است و از آنجایی که این نمایندگی از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در هنگام تولید استفاده می‌کند و هرسال قیمت مواد اولیه افزایش می یابد، بنابراین تولیدکنندگان باید قیمت این محصول را افزایش دهند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست و شما با روش های مختلفی در هنگام خرید می توانید این نوع بلبرینگ را با قیمت مناسبی خریداری کنید که بهترین روش، روش غیرمستقیم است که می توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره ببرید.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

قیمت بلبرینگ skf اصل

تاریخچه ی شرکت SKF

کمپانی skf در سال ۱۹۰۰میلادی در شهر آلمان با یک ایده بسیار عالی شروع به ساخت انواع مختلفی از بلبرینگ ها کرد. درسال ۱۹۴۶ توسط فردی به نام استوان توانست پایه و اساس این شرکت را بنا کند و در ابتدا توسط دستگاه های متوسط توانست حجم کمی از این نوع بلبرینگ ها را تولید کند که در ابتدای کار موفق نبود و کم‌کم با تحقیق و آزمایش توانست یک محصول با کیفیت وارد صنعت کند.

امروزه این نمایندگی توانسته حجم زیادی از انواع بلبرینگ صنعتی را وارد بازار کند و تمام صنعت را مورد پوشش قرار دهد و به دلیل مطمئن بودن این بلبرینگ، نمایندگی خود را افزایش داد.

در ابتدا این محصول از جنس چوب ساخته شد و در مدت بسیار کمی در صنایع نقش آفرینی کرد، ولی به دلیل نداشتن توان بالا کم کم به جنس آلیاژ در آمد و توانست در انواع و شکل های مختلف و مدرن پا به عرصه صنعت بگذارد. قبل از اینکه این نوع بلبرینگ از جنس آلیاژ وارد بازار شود از جنس برنز بود، ولی نتوانست سرعت را در ماشین آلات افزایش دهد، بلکه با چرخش فراوان سریع داغ می شد.

برای معرفی بلبرینگ skf باید بگوییم که یکی از قطعات مهم است که در صنایع مختلفی از جمله پتروشیمی و مواد غذایی و همچنین نساجی و خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد و شما امروزه شاهد بازار پرفروش این بلبرینگ هستید، چون چندین سال است که توانسته به صورت پر قدرت تولید خود را ادامه دهد.

در ابتدای کار شرکت های مختلف تلاش کردند که بتوانند این بلبرینگ را تولید کنند ولی نتوانستند کیفیت امروزی این محصول را داشته باشند، امروزه شما شاهد ۷۰ نماینده در کشورهای مختلف هستید که به فروش این محصول می پردازند.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

فروش بلبرینگ ناچی

ویژگی های بلبرینگ SKF

تولیدکنندگان توانسته اند انواع مختلفی از بلبرینگ ها را تولید کنند و در صنایع مختلف تحول عظیمی را ایجاد کنند، از آنجایی که انواع مختلفی از بلبرینگ ها وجود دارد و هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند، ما در اینجا به صورت جزئی می خواهیم به ویژگی های بلبرینگ skf که یکی از محبوب‌ترین بلبرینگ ها می باشد بپردازیم.

این بلبرینگ از نظر کیفیت و مشخصات و شکل ظاهری و همچنین کاربرد نسبت به محصولات دیگر منحصر به فرد شمرده شده و تمامی موارد باعث شده در سال های اخیر حجم فروش این محصول به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند.

یکی از ویژگی‌های بارزی که در این محصول جای گرفته است، جنس آن می باشد، چون این محصول از جنس استیل و آبکاری شده است که می‌تواند در برابر حوادث و واکنش‌های مختلف از خود عملکرد عالی نشان دهد. این محصول در سایزهای کوچک و بزرگ طراحی شده که هر کدام از آنها در زمینه های خاصی نصب می شوند.

ویژگی دیگری که در این محصول جای گرفته این است که دارای شیارهای عمیق و دو ردیفه است و همین امر باعث می شود به راحتی روی قطعات دیگر نصب شود و از ایجاد رسوب و صدا های بیجا جلوگیری کند، از نظر قیمت بسیار مناسب و به صرفه می‌باشد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای متقاضیان باشد.

از نظر دوام و ماندگاری به هیچ عنوان قابل مقایسه با محصولات دیگر نمی باشد و همچنین دارای تاریخ انقضا است و شما در هنگام خرید می توانید از گارانتی آن نیز بهره ببرید.

این بلبرینگ توانسته تمام این ویژگی ها را یکجا داشته باشد و نظر اکثر متقاضیان و کارشناسان را به خود جلب کرده است.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

ویژگی های بلبرینگ SKF

انواع بلبرینگ SKF چیست ؟

انواع بلبرینگ skf در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها از نظر جنس و شکل ظاهری و حتی کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند و از این رو شما در صنعت های مختلف می توانید هر نوع از بلبرینگ هایی که با صنعت شما سازگاری دارد استفاده کنید.

بلبرینگskf از نوع تک ردیفه که به صورت شعاعی و هم به صورت کفگیر تولید شده است توانسته کاربرد زیادی داشته باشد، چون جنس آن از فولاد است و ضخامت زیادی دارد و می تواند حرکات غلطشی زیادی را کنترل کند. این بلبرینگ در برند معروفی وارد بازار شده و مورد آزمایش و خطای زیادی قرار گرفته و به این گونه است که می تواند دمای ۱۲۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند، بدون اینکه دچار فرسودگی و یا کاهش طول عمر شود.

نوع دیگری از بلبرینگ وجود دارد که به صورت دو ردیفه می باشد و در ساختار های متفاوتی ساخته شده و به شکل استوانه ای می باشد. این نوع بلبرینگ در سایز ها و اندازه های مختلفی وارد بازار شده و شما می توانید در صنعت های مختلف از جمله ماشین های مختلف آن را نصب کنید. این بلبرینگ از نظر قیمت نسبت به محصولات دیگر بسیار مناسب است و از این رو مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

بلبرینگ کف گرد که بیشتر برای اتصالات بر روی محور هایی که دارای قطر ۱۰ تا ۱۶۰ میلی متر هستند تولید شده است، می‌تواند دمای بالای ۱۲۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند.

بلبرینگNSK از نوع شیار عمیق

نحوه انتخاب بلبرینگ skf اصل

خرید بلبرینگ skf اصل امروزه به دلیل گسترش و تحولات عظیمی که در تکنولوژی اتفاق افتاده، بسیار الزامی و مهم می باشد و شما باید نحوه انتخاب این بلبرینگ که امروزه کار بسیار سختی است، آشنا شوید تا بتوانید یک محصول با کیفیت را برای صنایع مختلف خریداری کنید.

شما قبل از اینکه بلبرینگ را خریداری کنید باید بدانید که این محصول را برای چه صنعتی می خواهید در نظر بگیرید و بنا بر نوع بلبرینگی که نیاز دارید ان را انتخاب کنید.

در هنگام انتخاب این محصول به ابعاد آن توجه ویژه ای داشته باشید. این بلبرینگ در دو سایز کوچک و متوسط طراحی شده و شما باید هر محصول را متناسب با صنعت مورد نظر انتخاب کنید. اگر به ابعاد توجه ویژه ای نداشته باشید قطعاً بلبرینگ عملکرد خود را به خوبی ایفا نمی کند و شما سرعت عمل را در کارها نمی توانید مشاهده کنید.

در هنگام خرید به جنس بلبرینگ توجه داشته باشید، چون بلبرینگ ها باید بار زیادی را تحمل کنند و در برابر ضربه های ارتعاشی از خود مقاومت بالایی نشان دهند، پس این محصول باید از آلیاژ باشد و ظرفیت بار زیادی را تحمل کند.

نحوه انتخاب بلبرینگ skf اصل

کاربرد های بلبرینگ SKF

کاربرد های بلبرینگ skf امروزه بسیار زیاد شده است، چون هر چقدر فناوری پیشرفت کند قطعاً شما با کاربردهای زیاد بلبرینگ آشنا می‌شوید که در زیر ما می‌خواهیم به کاربرد این محصول بپردازیم.

این نوع بلبرینگ امروزه در صنعت خودروسازی توانسته نقش بسیاری داشته باشد و شما می توانید در خودروهای سواری سبک و سنگین کاربرد این قطعه را مشاهده کنید.

صنعت دیگری که امروزه این بلبرینگ توانسته محور اصلی آن را در دست بگیرد ، در زمینه‌ی ساختار دستگاه چاپ می باشد، چون بلبرینگ می تواند به سرعت عمل و کوتاه کردن زمان در هنگام چاپ کمک کند. بلبرینگ می تواند به کم کردن فشار و افزایش طول عمر قطعات این دستگاه کمک زیادی کند.

صنعت نساجی امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته، ولی به دلیل عوامل مختلف دچار مشکل شده و از آنجایی که بلبرینگ در این صنعت کاربرد زیادی دارد، توانسته مشکلات را برطرف کند و از آنجایی که امروزه بشریت نیاز زیادی به صنعت نساجی دارد و این دستگاه نیاز به قطعات پر قدرت دارد، بلبرینگ توانسته به سرعت عمل در کارها کمک زیادی کند، بدون اینکه به قطعات دیگر آسیبی وارد شود.

به طور کلی می‌توان گفت از آنجا که امروزه صنعت های مختلفی وارد زندگی بشریت شده، قطعاً بلبرینگ در هر کدام از این صنایع توانسته است دستی بر اتش بزند و به عملکرد و نحوه کار صنعت ها کمک بسیار زیادی کند.

بلبرینگ NSK

عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ skf

قیمت بلبرینگ skf به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از این عوامل هر ساله می توانند قیمت محصولات را تغییر دهند. یکی از بزرگ ترین عواملی که می تواند روی قیمت این محصول تاثیر بگذارد، روش خرید شما می باشد، به عنوان مثال شما به صورت مستقیم و غیرمستقیم می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید که اگر به صورت آنلاین آن را خریداری کنید تخفیفات ویژه می تواند قیمت‌ها را کاهش دهد و یا اگر به صورت مستقیم آن را خریداری کنید می توانید واسطه ها را در این میان از بین ببرید و یک محصول را بدون واسطه و ارزان تر خریداری کنید که بیشتر افراد ترجیح می دهند این روش را انتخاب کنند.

عامل دیگری که می تواند روی قیمت این محصول تاثیر زیادی بگذارد، میزان خرید محصول شما است، به عنوان مثال اگر شما بلبرینگ را به صورت عمده و کلی خریداری کنید از نظر قیمت برای شما بسیار به صرفه و مناسب می باشد.

عامل دیگری که می‌تواند تاثیرگذار باشد، ارز و دلار است، چون مواد اولیه بلبرینگ از کشورهای دیگر صادر می‌شود و از آنجایی که ما با تورم زیادی مواجه هستیم قطعاً هر روزه بلبرینگ را با قیمت زیادی خریداری می کنیم.

سایز و حتی نوع بلبرینگ ها نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد، به عنوان مثال اگر شما یک نوع بلبرینگ که در سایز کوچک طراحی شده است را نیاز داشته باشید قطعاً قیمت کمتری را بابت خرید این محصول پرداخت می کنید.

مراکز خرید عامل دیگری هستند که می توانند در قیمت ها دخالت داشته باشند، چون امروزه مراکز خرید متعددی در سراسر کشور هستند که هر کدام از آنها به نوبه خود بلبرینگ را در کیفیت های مختلفی به فروش می رسانند و بعضی از آنها از موقعیت متقاضیان استفاده می‌کنند و بلبرینگ بی کیفیت و تقلبی را با قیمت بسیار زیادی ارائه می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *