بلبرینگ skf

بلبرینگ skf


نحوه تشخیص بلبرینگ اصلی skf

 برای تشخیص بلبرینگ اصلی این موارد را در نظر بگیرید:

 ۱_ شناخت وکیوم و جعبه ی اصلی بلبرینگ skf: جعبه ی بلبرینگ اصلی skf خاص و ویژه است و جنس جعبه، نایلکس داخل آن، نوع جعبه، بسته‌ بندی و روغن گریس یا نگهدارنده ی داخل منحصر به‌ فرد شرکت skf می‌ باشد.

 ۲_ بررسی بارکد روی جعبه ی بلبرینگ skf: برای این کار تنها کافی است تا با چک نمودن بارکد متوجه اصلی و یا تقلبی بودن آن بشوید. این روش یکی از روش‌ های بسیار مهم در تشخیص بلبرینگ اصلی skf می‌ باشد.

 ۳_ فونت مارک بر روی محصول بلبرینگ skf : فونت هایی که بر روی کلیه ی محصولات برند skf حک‌ شده اند مشخص و تعریف‌ شده می‌ باشند، ولی ممکن است در اثر عدم تجربه‌ بعضی از مسئولان راه برای سوء استفاده کلاهبرداران باز شده باشد. فونت‌ های حک‌ شده برای محصولات قدیمی شرکت اس کا اف می‌ باشد و برای محصولات جدید این شرکت از چاپی ها یا مدادی ها استفاده می‌ شود و از این تکنولوژی بهره برده شده‌ است.

 ۴_ نگهدارنده و گریس بلبرینگ skf: این روش تنها مختص به کسانی است که در این کار تجربه ی لازم را کسب کرده‌ اند و در واقع کارشناس تشخیص می‌ باشند، پس نباید افرادی که آموزش ندیده اند از این روش تشخیصی برای بلبرینگ اصلی skf استفاده نمایند.

 ۵_ ویژگی چکش خواری بلبرینگ skf: این روش تنها برای آگاهی شما نسبت‌ به متریال اصلی بلبرینگ skf است و جهت تشخیص اصالت آن پیشنهاد نمی‌ گردد. آلیاژی که در تولید محصولات به‌ کار رفته است قابلیت چکش خواری را ندارند و بسیار سخت هستند، به‌ قدری درجه ی سختی این آلیاژ زیاد می‌ باشد که اگر بخواهید آن را امتحان کنید کافی‌ است با یک فلز مانند آهن بر روی آن ضربه وارد کنید.

در پایان مشاهده خواهید کرد که هیچ اثری از ضربه بر روی بلبرینگ نخواهد ماند، بلکه این آهن است که له‌ شده است. (درجه ی سختی راکول برای آلیاژ بلبرینگ اس کا اف به‌ کار رفته است).

۶_ بررسی لیبل بلبرینگskf: اخیراً شرکت skf دستگاهی را طراحی کرده که با چک کردن لیبل محصولات skf بر زیر دستگاه و سبز شدن آن پی به اصالت محصول خواهید برد.

 ۷_ تست آنالیز متریال بلبرینگ skf: در این قسمت آلیاژ محصول مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اصالت آن مشخص می‌ گردد که انجام این کار در آزمایشگاه امکان‌ پذیر می‌ باشد.

تشخیص بلبرینگ اصل از غیر اصل

راهکارهایی برای خرید بلبرینگ اصلی

 در این مبحث به بیان راهکارهایی جهت خرید بلبرینگ اصلی skf خواهیم پرداخت:

 ۱_ اولین مورد توجه به آرم و لگوی شرکت skf می‌ باشد. این شرکت در سال ۲۰۰۰ تصمیم گرفت تا لگوی خود را عوض نماید. حال اگر شما در هنگام خرید بلبرینگ متوجه شدید که لگوی موجود بر روی محصول مربوط به‌ سال های بعد از ۲۰۰۰ می‌ باشد، ولی لگو با تصویر بعدی هیچ همخوانی نداشته باشد باید متوجه بشوید که این محصول تقلبی است و از خرید آن منصرف گردید.

 ۲_ راهکار دیگر توجه به علامت‌ هایی است که شرکت skf در محصولات خود از آنها استفاده می‌ نماید. بدین‌ ترتیب که از اسلش و دش به‌ عنوان خط فاصله استفاده می‌ کند تا محصولات را نمایش دهد.

البته مواردی که نامبرده شد در خرید بلبرینگ اصلی به شما کمک خواهد نمود، ولی در حال‌ حاضر با پیشرفت‌ هایی که در تکنولوژی به وجود آمده است تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی کار بسیار سختی شده‌ است و در بعضی از موارد امکان شناسایی درست آن وجود ندارد و تنها در صورت خرید و استفاده از محصولات می‌ توان متوجه ی اصلی بودن یا تقلبی بودن آن شد، به‌ طور مثال در زمانی‌ که بلبرینگ خریداری‌ شده به‌ سرعت خراب شود و یا عملکرد درستی نداشته باشد و منجر به اختلال در کل کار گردد تنها راهکار درست و منطقی این است که از نمایندگی‌ های مجاز محصولات skf خرید بلبرینگ خود را انجام دهید و از فروشنده بخواهید که در فاکتوری که به شما خواهد داد اصالت محصول را قید نماید تا خیالتان از این بابت آسوده گردد.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

چگونه بلبرینگ تقلبی را به‌ جای اصلی می‌ فروشند؟

 به‌ علت تقاضای بسیار زیادی که در بازار کار و نیز واردات انواع مارک‌ های مختلف و کشور های گوناگون برای بلبرینگ و رولبرینگ وجود دارد، این محصولات درخواستی را با کیفیتی بسیار پایین ولی با اختلاف قیمتی بالا وارد می‌ کنند. در بسیاری از اوقات به دلایل گوناگون، اولویت خرید بلبرینگ، با قیمت ارزان‌ تر می‌ باشد که حتی امکان خرید بلبرینگ از یک شرکت و یک برند ولی با قیمت‌ های متفاوت در بازار وجود دارد که این تفاوت قیمت یک دلیل بیشتر ندارد و آن  هم عدم اصالت بلبرینگ می‌ باشد.

همواره در بازار فروش محصولات مختلف بلبرینگ و رولبرینگ، افراد سودجو و کلاهبرداری وجود داشته اند که کالای غیر اصلی و فیک را به‌ جای کالای اصلی به فروش می‌ رسانند که از قیمت پایین‌ تری برخوردار است. برای انجام این کار به دو صورت متوسل می‌ شوند:

 ۱_ اقدام به فروش بلبرینگ غیر اصلی با برند اصلی.

۲_ تغییر حک برند بلبرینگ تقلبی به بلبرینگ با برند اورجینال.

به‌ عبارت‌ دیگر این‌ گونه می‌ توانند بلبرینگ تقلبی را به‌ جای اصلی به فروش برسانند.

پیشنهاد می کنیم مقاله نمایندگی skf را نیز دنبال نمایید

مواردی که در قیمت بلبرینگ های nachi تاثیرگذار است

بلبرینگ اصل skf ساخت کدام کشور است؟

 دفتر مرکزی شرکت skf در شهر گوتنبرگ کشور سوئد قرار دارد که یک  جوان سی و چند ساله برند skf را در سال ۱۹۰۷ تأسیس کرد، ولی در آن زمان مسئولیت نگهداری و تعمیرات بلبرینگ را بر عهده داشت اما از کارکرد بلبرینگ هایی که از کشور آلمان وارد می‌ شد و به کار برده می‌ شدند رضایت نداشت. به‌ همین دلیل دست به اختراع بلبرینگ‌ های خود تراز دو ردیفه زد که موفقیت بسیار بزرگی بود و شروع به کار شرکت اس کا اف سوئدی گشت.

هم‌ اکنون این کمپانی به یکی از بزرگ‌ ترین تولید کننده‌ های بلبرینگ و رولبرینگ و….تبدیل‌ شده است که نه‌ تنها در کشور سوئد، بلکه در کل دنیا محصولات خود را عرضه می‌ نماید و در حال‌ حاضر این شرکت ده‌ ها نمایندگی در اقصی نقاط دنیا دارد، ولی کارخانه‌ های اصلی اس کا اف در این کشور ها واقع شده اند:

 ۱_ کشور سوئد که بیشتر فعالیت‌ هایش در زمینه ی تولید بلبرینگ‌ های خود تنظیم است.

 ۲_ کشور آلمان که عمده کار آن مربوط به تولید رولبرینگ های استوانه‌ ای و مخروطی است.

 ۳_ کشور فرانسه که بیشتر بلبرینگ‌ های دارای شیار عمیق را تولید می‌ نماید.

 ۴_ کشور ایتالیا که ساچمه‌ های کوچک دارای شیار عمیق و بلبرینگ‌ های تماس زاویه‌ ای با دقت بالا را در دست تولید دارد.

 ۵_ کشور اندونزی که بیشتر ساچمه‌ های تماس زاویه‌ ای را تولید می‌ کند.

موارد کاربرد نیدل برینگ

خرید اینترنتی بلبرینگ اصلی

 هیچ‌ گاه فراموش نکنید که علت گرانی و یا ارزانی هر محصولی به چه چیزهایی می‌ تواند بستگی داشته باشد و قبل‌ از خرید به این نکات توجه نمایید تا در پایان از خرید بلبرینگ خود نهایت رضایت مندی را داشته باشید.

تلاش کنید که از نمایندگی‌ های مجاز و یا عاملیت‌ های فروش مجاز، بلبرینگ و رولبرینگ محصولات skf را خریداری نمایید تا مجبور به تشخیص و شناسایی محصول اصلی و تقلبی نشوید و درگیر این کار ها نگردید.

پیش‌ از خرید می‌ توانید وارد وب‌ سایت های معتبر در زمینه ی بلبرینگ شرکت skf شوید و از صفحه ی فعال آنها لیست قیمت‌ های محصولات این شرکت را مشاهده نمایید و این‌ گونه خریدی اینترنتی و هوشمندانه را تجربه نمایید.

خوشبختانه خرید اینترنتی بلبرینگ اصلی skf امکان‌ پذیر می‌ باشد و پس‌ از جستجوی محصول موردنظر خود و مقایسه ی قیمت‌ های نمایندگی‌ های مختلف می‌ توانید اقدام به خریدی آگاهانه کنید و بلبرینگ دلخواه خود را خریداری نمایید.

در خرید های آنلاین اصالت بلبرینگ توسط نمایندگی ها ضمانت شده‌ است و دیگر نگرانی بابت غیراصل بودن کالای مربوطه وجود ندارد.

اتفاقات رایج در زمینه خرید بلبرینگ اصل

با توجه به نکات بالا خرید بلبرینگ اصل نیاز به تجربه کار در این زمینه دارد. در ادامه در مجموعه اسپین بیت مایلیم یکسری مشکلات تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی را با شما در میان بگذاریم . این نکات را بخاطر بسپارید زیرا این اتفاقات در صنعت خرید فروش بلبرینگ بسیار رایج هستند. در جنسی که شما میخرید حتما به این نکات توجه فرمایید تا این مشکلات برای شما پیش نیاید.

مقاله ای درباره  رولبرینگ SKF برایتان آماده کردیم که شما با خواندن آن اطلاعاتی درباره خرید رولبرینگ بدست می آورید که خیلی برایتان مفید است بروی لینک کلیک فرمایید.

مورد شماره یک

در یک معامله پنهان و بی‌شکل، بیست عدد از بلبرینگ‌ها به قیمت سهصد و پنجاه هزار تومان به یکی از دوستان عرضه شدند. جالب اینجاست که فروشنده با تضمین عجیبی، این محصولات را به عنوان اصلی معرفی کرده و در صورت شکست آنها در طی سه ماه، یدونه جدید را جایگزین می‌کند! این تضمین بی‌معنی البته از آنجاست که برینگ‌های فروخته شده، تقلبی و با ویژگی‌های کاملاً متفاوت از محصولات اصلی می‌باشند. هزینه تولید و بسته‌بندی این برینگ‌ها بیش از حد کمتر از قیمتی است که به عنوان محصول اصلی اعلام شده و این تفاوت قیمتی به تازگی توسط فروشنده به صورت سود چشمگیری عرضه شده است.

1. آگاهانه یا ناآگاهانه، دستگاه‌های تقلبی دارای ویژگی‌های قابل تشخیصی هستند که ممکن است چشم شما را برای تشخیص آنها باز کنند:

2. برچسب محصول بر روی جعبه با استفاده از قیچی کاملاً مختل شده است و در نقاط لبه‌ها و حاشیه‌ها تغییرات چشمگیری دیده می‌شود.

اعداد زیر بارکد، تلاشی برای پنهان کردن صفر و تزویق اعداد دیگر به نمایش گذاشته شده است.

3. فونت مورد استفاده برای برند بر روی برینگ، با نمونه اصلی کاملاً متفاوت است.

4. بسته‌بندی پلاستیکی و دوخت این برینگ‌ها کاملاً با نمونه اصلی تفاوت دارد.

5. علامت “ina” در محصول اصلی با استفاده از واشر پلاستیکی نصب می‌شود، اما در این مورد، دوست ما “npp” به جای “mpp” روی برینگ ذکر شده است!

در پایان، لازم است به این نکته اشاره کنم که قیمت محصول اصلی برند “ina” حدود هفتصد هزار تومان است. همان‌طور که همیشه گفته می‌شود، هر چیزی که ارزش پول را دارد، ارزش خرید آن را نیز دارد.

و بارکد خوان هم که مشاهده میکنید…

همچنین بلبرینگ های ارزان دیگر برای شما آماده کرده ایم برای اطلاعات بیشتر درباره خرید بلبرینگ چینی درجه 1  بروی لینک کلیک فرمایید.

جعبه بلبرینگ
بلبریگ تقلبی
بارکد خوان

مورد شماره دو

با احترام و توجه به دوست گرامی، باید بیان کنم که جعبه، پلاستیک و کلیّت بسته‌بندی این جنس، در داخل کشور ایران انجام شده است. با این حال، خوشبختانه برینگ اصلی محصول می‌باشد.

توضیحات: بسیاری از محصولات موجود در بازار، به خصوص کالاهای قدیمی، دارای جعبه‌هایی هستند که به مرور زمان از بین می‌روند. بدیهی است که مشتریان تمایلی به خرید کالاهایی بدون جعبه ندارند، در نتیجه فروشندگان ممکن است جنس اصلی را بدون جعبه بفروشند و آن را به عنوان کالای نو در اختیار مشتریان قرار دهند.

ضرر یکتا برای خریدار این است که ممکن است جنس باز را با قیمت جنس جدید (اکبند) خریداری کند.

دلایل:

  1. برند SKF با جعبه چفتی ارائه نمی‌شود و به جای آن با چسب محکم مهر شده است. با این حال، مشاهده می‌شود که جعبه این برینگ دارای ساختار چفتی است و چسب‌زده نشده است.
  2. برچسب شده با کد “GYE60KRRB” که در واقع پارت نامربوطی به این جنس است و با محصول مورد نظر همخوانی ندارد.
  3. بارکد اشتباه است.
  4. بسته‌بندی پلاستیکی نیز نقص‌هایی دارد.
  5. بخش‌های بالا و پایین پلاستیک با قیچی باز شده است.

این بررسی نشان می‌دهد که محصول تحت ملاحظات بسته‌بندی و اطلاعات از دست رفته، ارائه شده است. بنابراین، در انتخاب و خرید محصولات به اصالت و بسته‌بندی دقت ویژه نمایید تا از خریدهای دقیق و مطمئن برخوردار باشید.

همچنین شرکت ما دارای محصولات یاتاقان skf میباشد برای اطلاعات بیشتر بروی لینک کلیک نمایید.

دوخت کالای تقلبی
جعبه کالای تقلبی
دوخت کالای تقلبی
جعبه کالای تقلبی

این عکس ها کالای اصل هستند خودتان تفاوتشان را با عکس های بالا و روبرو ببینید.

دوخت کالای اصل

دوخت پلاستیک برند skf اصلی

بارکد کالای اصل

لیبل برند INA اصلی

جعبه کالای اصل

این هم جعبه برند skf اصلی همونطور که مشاهده میکنید چفتی نیست و  با چسب بسته شده

بلبرینگ تقلبی
بلبرینگ تقلبی
بلبرینگ تقلبی
بلبرینگ تقلبی
جعبه کالای تقلبی
جعبه کالای تقلبی

مورد سوم

سه تا عکس روبرو رو یکی از دوستان ارسال کرده.که باید بگم تقلبی هستن.
دلایل:
۱-دوخت پلاستیک عکس اخر کاملا مشخصه اصلی نیست

۲-فونت مارک روی بلبرینگ ها کاملا مشخصه تقلبی است.

۳-عکس اول اگر شماره بارکد رو داخل گوگل سرچ کنید میبینید که اشتاباه است.

نکته ای که باید همیشه یادتون باشه اینه که بارکد skf همیشه با عدد ۷۳۱۶ شروع میشه.

برای اینکه بتونید نوع دوخت اصلی رو ببینید و مقایسه کنید روی دوخت اصلی و دوخت تقلبی کلیک کنید و به وسیله کلید های پیمایش نمونه های مختلف رو ببینید.

همچنین شرکت ما دارای محصولات گریس skf میباشد برای اطلاعات بیشتر بروی لینک کلیک نمایید.

دوخت و جنس پلاستیک و فونت اصل رو در عکس مقابل مشاهده کنید و خودتان تفاوت هارا بسنجید.

دوخت و فونت کالای اصل
دوخت کالای تقلبی
شماره های کالای تقلبی
جعبه کالای تقلبی

چند مورد با عکس 

جعبه کالای تقلبی

همونطور که مشاهده میکنید جعبه ی این برینگ لیبل نخورده و کاملا شبیه جنس اصلی چاپ خورده.
فقط از فونت نوشته ها و رنگ جعبه میشه فهمید که تقلبی است.

جعبه اصلی

فونت اصلی
جعبه اصلی
چاپ اصلی

وکیوم تقلبی

وکیوم تقلبی ولی کاملا شبیه اصلی هستش
لازمه که خدمتتون عرض کنم برینگ های ردیف۷هزار و nu,nj,n,nf ساخت شرکت skf پلاستیک بسته بندی شون دوخت نداره و دقیقا مثل تصویر بالا وکیوم شده هستش.

وکیوم اصلی

وکیوم اصلی

فونت تقلبی

فونت تقلبی اگه به نوشته ها دقت کنید متوجه میشید که نوشته ها در یک راستا نیستن و حتی کمی کوچک بزرگ هستن و فاصله ی نشته ها از لبه برینگ دقیق نیست.
در اخر براتون عکس اصلیش رو میزارم مقایسه کنید.

فونت اصلی

ببینید چقدر تمیز و دقیقه و زیباست.
با عکسی که ریپلای کردم مقایسه کنید تا تفاوتش رو کاملا متوجه بشید.

بارکد تقلبی

شماره و میله های بارکد فوق درسته و میشه با بارکد خوان چک کرد اما اصلی نیست.

خیلی هم بی سلیقه و کج و کوله چاپ شده و فاصله اعداد رعایت نشده.

این عکس رو با عکس بعدی مقایسه کنید  متوجه میشید.

بارکد اصلی

بارکد اصلی

در گفتگو با مامورین خرید شرکت‌ها، مسئولیت انتخاب تامین کنندگان یکی از موارد حیاتی است که نیازمند رویکردهای متفاوت و شناخت عمیق از عوامل موثر در فرآیند خرید است. اینجاست که مسئولان خرید باید با دقت به مسائلی همچون قیمت، کیفیت و ارزش واقعی محصولات توجه کنند.

در این بحث، انتخاب تامین کنندگان فقط بر اساس قیمت، یک نگرش سطحی است که نادیده گرفتن عوامل دیگری مانند کیفیت و تفاوت‌های فنی می‌تواند به طور مستقیم منجر به مشکلات و عدم رضایت آورد. ارزانی و گرانی یک محصول همیشه دلیلی ندارد و ممکن است هزینه‌های اضافی برای تصحیح کیفیت یا تعمیرات بعدی به دنبال داشته باشد.

رقابت در قیمت بین فروشندگان بدون توجه به کیفیت، می‌تواند انگیزه آنها را برای کاهش سود و در نتیجه کاهش کیفیت محصولات بیاورد. این موضوع می‌تواند باعث از دست دادن ارزش طولانی‌مدت و اعتبار شرکت‌ها شود.

در انتخاب تامین کنندگان، نباید فقط به قیمت‌ها توجه شود. بلکه نیاز است تا به طور جدی به کیفیت و تفاوت‌های فنی محصولات توجه شود. این تفاوت‌ها، به‌ویژه در مواردی همچون تمایل برای انتخاب برینگ‌های اصلی به جای تقلبی، مسائلی است که ممکن است توسط بسیاری از فنی‌ها مشاهده نشوند و این می‌تواند به گمانه زنی‌ها و مشکلاتی در فرآیند تصمیم‌گیری منجر شود.

از این رو، در جریان انتخاب تامین کنندگان، باید به کلیه ابعاد محصولات توجه کرد و از معیارهای چندگانه‌ای مانند قیمت، کیفیت، اصالت محصول و تفاوت‌های فنی استفاده کرد تا بهترین تصمیمات در خرید انجام شود و شرکت‌ها از ارزش واقعی محصولات بهره‌مند شوند.

در ایران با افزایش نرخ ارز ، تورمی ایجاد شد که ۸۰ درصد مشاغل طبقه متوسط حذف شد ، اکنون دو دسته قادر به ادامه فعالیت اقتصادی اند فعالین اقتصادی که بهره وری بالا دارند و در عین حال پولدارند و دسته دوم متقلبین، البته ۸۰ درصد بازار در اختیار افراد با بهره وری بالا و سرمایه حداکثری است و ۲۰ درصد در اختیار متقلبین است.

سال ساخت بلبرینگ

 

در مصاحبه‌ای با ماموران خرید شرکت‌ها، یکی از سوالات پرتکرار این بوده که برند SKF اصلی ساخت کدام کشور است؟ به طور کلی، برند SKF یک برند چند ملیتی محسوب می‌شود که تقریباً در ۷۰ کشور جهان فعالیت و تولید دارد.

مثال‌هایی از محصولات این شرکت نیز به این شکل است:

  • ردیف‌های ماشینی اسپانیا
  • ردیف ۶ هزار تولید شده در ایتالیا، مالزی و فرانسه و…
  • ردیف ۲۲ هزار ساخته شده در بریتانیا و سوئد و…
  • ردیف‌های nu، nj، n، nf تولید شده در آلمان
  • ردیف ۷ هزار ساخته شده در اتریش، چین و…
  • ردیف کنی کاپ تولید شده در هند، آلمان و…

از آنجا که کشور سازنده بر روی بسته‌بندی و برینگ SKF ذکر نشده است، از این نکته می‌توان نتیجه گرفت که اصالت یا تقلبی بودن محصول بر اساس نام کشور سازنده، قابل تشخیص نیست.

لازم به ذکر است که افرادی که در تقلب برند مشغول به کار هستند، تمام توان خود را می‌گذارند تا محصولات تقلبی را به گونه‌ای تولید کنند که به طور کامل شبیه محصولات اصلی باشند و هرگز نشانه‌ای از کشور تولیدشان را بر روی محصول نمایش ندهند، اغلب ساخت چینی را به نمایش نمی‌گذارند.

سال ساخت

دوستان سوال کردن که این اعداد و حروف که کنار جعبه و روی بلبرینگ های برند SKF نوشته شده چی هستش؟

حرف لاتین نشان دهنده سال ساخت و اعداد نشان دهنده روز سال هستش

شرکت skf

برند SKF از سال ۱۹۵۳ از این حروف استفاده کرده و همونطور که مشاهده میکنید از حرف A شروع شده تا حرف Z و دوباره از اول 

تا به امروز هربار که به حرف Z رسیده چاپ و لوگو SKF تغییر کرده و دوباره با حرف A شروع شده.

لوگو و بسته بندی قدیمی برند SKF که توبازار به SKF فلشی معروف بود.

لوگو جدید SKF که توبازار به اسم پرچمی میشناسن

برای مثال 

بالا سمت راست نوشته شده 

068M

سال M داخل جدول ۲۰۱۵ هستش

پس نتیجه میگیریم که این برینگ در روز ۶۸ سال ۲۰۱۵ تولید شده.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مورد بعدی 

از شرکتی با ما تماس گرفته شد و درخواست قیمت بلبرینگ 608 2Z داشتن.
فروشنده ما قیمت رو ۶۰۰،۰۰۰﷼ اعلام میکنه
اما مشتری میگه قیمتتون خیلی بالاست و همینجا تو شهرک صنعتی خودمون یه مغازه بلبرینگ فروشی هست و این بلبرینگ رو میفروشه ۵۰۰،۰۰۰﷼
فروشنده ما کنجکاو میشه و از مشتری درخواست عکس میکنه که ببینه این بلبرینگ اصلی هست یا نه
مشتری هم عکس جنس رو براش میفرسته

فروشنده حتی به خودش زحمت نداده که جنس رو شبیه اصلی مارک بزنه فقط دقت کرده که بارکدش اصلی باشه

حال عکس های اصلش رو باهم ببینیم:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *