قیمت بلبرینگ صتعتی در بازار

قیمت بلبرینگ صنعتی در بازار: اگر بخواهیم بیلبرینگ را معرفی کنیم باید اینگونه بگوییم که یکی از اجزای اصلی در بسیاری از ماشین الات صنعتی و خودروها می باشد که در جنس های متنوعی تشکیل شده است. دارای اجزای مختلفی است که هر کدام برای وظیفه ای به کار می رود. این‌ محصول از تعدادی از ساچمه ها تشکیل شده است که برای چرخش و عدم اصطکاک به کار می روند و دو لایه درونی و بیرونی از صفحه نگهدارنده این ساچمه ها یا رول ها تشکیل شده است که به آن رینگ گفته می شود. قفسه یا کیج یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده است که در بین رول یا ساچمه قرار می‌گیرند برای اینکه رول ها حرکت های افقی و شعاعی نداشته باشند .

 برای آنکه در مورد قیمت بلبرینگ در بازار بدانیم بهتر است که به همه این موارد و جنسی که با آن تشکیل شده دقت کنیم. اولین چیزی که بر روی قیمت این‌ کالا در بازار اثر دارد نوع جنس این محصول است که از آلیاژهای مختلف و فولادی تولید شده اند مانند برنج و برنز و … که هر کدام از آنها بر روی قیمت تاثیری مستقیم‌ خواهند داشت.

قیمت بلبرینگ صنعتی در بازار ایران متفاوت خواهد بود و با توجه به مواردی قیمت‌گذاری می شود. اتحادیه و صنفی که در این مورد فعالیت دارد با توجه به حقوق مشتری و تولید کننده قیمت بر روی این کالا را بیان می‌کند. َبرای اطلاع دقیق قیمت بیلبرینگ می توان راه های آسانتری را نیز در پی گرفت. با‌ توجه به اینکه این محصول دارای نوسانات قیمت است بهتر است بگوییم که برای اطلاع از قیمت روزانه می توانید از سایت های اینترنتی کمک بگیرید چون آنها به صورت آپدیت شده هر روز قیمت را بیان می‌کنند و در سایت خود درج می‌کنند.

پیشنهاد میکنیم مقاله انواع بلبرینگ ساچمه گرد شیار عمیق را نیز دنبال کنید

ویژگی های بلبرینگ صنعتی

بلبرینگ در ماشین آلات صنعتی در اندازه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها برای ماشین مخصوصی به کار می رود. اولین خصوصیتی که می توانیم از آنها سخن بگوییم ِ که تاثیر زیادی بر روی قیمت بلبرینگ صتعتی در بازار  دارد قدرت آن در برابر فشارهای بالایی است که بر اثر اصطکاک بر آن وارد می شود. این قدرت مانع از شکسته شدن و ساییدگی این محصول می شود.

در سایز های مختلفی تولید می شود و هر کدام از آنها برای ماشین مخصوصی طراحی شده اند. در برخی از این وسیله ها تا چندین نمونه نیز به کار می رود. با استفاده از این قطعه در ماشین از اصطکاک دیگر وسیله ها نیز پیشگیری می شود که این‌مورد اهمیت خیلی زیادی دارد و می‌توان با این موضوع عمر دیگر وسیله ها را افزایش داد.

یکی دیگر از خصوصیات آن انتقال نیرو بین قطعات مختلف است، از طرفی مانع از ساییدگی آنها می شود و از طرف دیگر نیز برای در انتقال نیرو و توان به موارد مختلفی کارایی دارد. از آلیاژهای مختلفی تولید می شود که هر کدام از آنها دارای کیفیت خیلی خوبی می باشند و هرگونه فشار را تحمل می کنند.

یکی دیگر از موارد چرخش و حرکت این رینگ ها به جهش های مختلف است برخی در جهت افقی و برخی شعاعی در چرخش هستند که همه آنها بستگی به نوع ماشینی دارد که بلبرینگ در آن به کار رفته است. بلبرینگ های صنعتی معمولا دارای ابعاد بزرگی هستند و در کارخانه های مختلفی به کار می روند.

انواع بلبرینگ صنعتی

بلبرینگ های صنعتی را می‌توانیم در انواع مختلفی دسته بندی کنیم . انواع بلبرینگ صنعتی در شکل های متنوعی طراحی‌می شوند مانند گرد، استوانه ای، بشکه ای، استوانه ای، مخروطی، کف گرد و.. که هر کدام از آنها از نظر اینکه چقدر بار و توان را تحمل می کنند و در چه جهتی چرخش دارند متغیر می باشند. همه این مدل ها در این مورد تولید می شوند و همه آنها در وسیله های مخصوصی به کار می روند.

بلبرینگ شعاعی بار تحمل بالایی دارند که مورد توجه است. این محصول با شیارهای خیلی عمیقی که دارد بیشتر در صنعت خودروسازی به کار می رود. در این‌مدل ساچمه هایی در این شیارها قرار دارند. نوع تماس ساچمه و رینگ در این شیارهای عمیق بالا رفته و یک توان عالی شعاعی در آن ایجاد خواهد شد. قفسه هایی دارد که هر کدام از آنها از جنس پلاستیک یا برنجی می باشد.

نوع دیگر بلبرینگ زاویه ای است که بی شباهت به نوع شعاعی نیست و فقط رینگ داخلی و خارجی آن دارای تفاوت های مختلفی هستند. به این‌صورت که این رینگ ها در نوع حرکت با هم جابه جایی دارند و اغلب گیربکس های خودرو از این‌مدل بلبرینگ در آنها استفاده شده است.

یکی دیگر از این‌نمونه ها مخروطی شکل هستند که توان بالایی دارند و فشار زیادی بر روی آن است که بیشتر در دستگاه های خیلی بزرگ از این‌مدل استفاده می شود مانند کامیون و خودروهای خیلی سنگین مخصوص حمل بار.

مواردی که بر روی قیمت بلبرینگ صنعتی تاثیرگذار است

مواردی که بر روی قیمت بلبرینگ صنعتی در بازار  تاثیرگذار است فراوان می باشد. اولین مورد نوع انتخاب مشتری است، البته نوع نیازی که مشتری دارد متفاوت خواهد بود به این صورت که همه این محصولات دارای شکل و اندازه و کاربردهای متنوعی هستند که معمولا انتخاب آنها براساس نیازی است که هر کسی دارد و قیمت هر کدام از آنها مختلف خواهد بود. ج

نس این محصول با آلیاژهای متنوعی ساخته می شود که با توجه به جنس نیز قیمت متفاوتی خواهد داشت. در میان همه عوامل اصلی ترین مورد این است که محصول داخلی خرید شود یا خارجی، محصولات خارجی معمولا گرانتر هستند، زیرا هزینه های متفاوتی مانند گمرک بر روی این کالا تاثیر دارند اما نمونه های ایرانی قیمت کمتری را دارند.

از دیگر موارد می توانیم به این موضوع نیز اشاره کنیم که چه نوع خریدی را انتخاب می کنید خرید بی واسطه یا خرید با واسطه، مسلما خریدی که بدون واسطه و از خود تولیدی باشد ارزانتر خواهد بود و مشتری بابت آن هزینه های خیلی کمتری خواهد پرداخت.

البته این که مراجعه به صورت آنلاین باشد یا به صورت حضوری نیز تاثیر زیادی دارد. در این صورت به جای آنکه خرید حضوری را داشته باشید و هزینه رفت و آمد داشته باشید خرید آنلاین را در نظر بگیرید. قیمت هر یک از این‌ محصولات را می توان به صورت روزانه متوجه شد، زیرا قیمت های مختلفی دارد و روزانه متغیر خواهد بود.

مشتری با کمی درایت و زرنگی ‌می‌تواند خریدی مقرون به صرفه داشته باشد. در این میان بهتر است خرید عمده را فراموش نکنیم. خرید عمده در نوع کیفیت خرید نیز تاثیر زیادی دارد. برای کارخانه ها و صنایع مختلف بهترین راه خرید به صورت عمده است تا قیمت کمتری را برای آن بپردازند.

اگر به دنبال محصولات اصل با قیمتی باور نکردنی هستید سری به مقاله نمایندگی SKF( اس کا اف) نیز لزنید

راه تشخیص بلبرینگ صنعتی اصل

متاسفانه امروزه افراد خیلی زیادی هستند که در تولید و فروش بلبرینگ های تقلبی فعالیت دارند. در بازار این بلبرینگ ها فراوان هستند و موقع خرید مشتری ممکن است به خاطر شباهت های بی نظیری که این‌محصولات تقلبی دارند نتواند نمونه اصلی آن را تشخیص دهد. به همین علت در تشخیص قیمت بلبرینگ صنعتی در بازار دچار مشکل میشوند. اما راهکارهایی هم ‌وجود دارد که مشتری بتواند این نمونه های تقلبی را از اصلی تشخیص دهد.

به طور قطعی این ‌محصولات دارای بسته بندی های مختلفی هستند که خود شرکت آنها را بسته بندی می کند و دارای کدهای مختلفی هستند. هر چقدر مدل تقلبی شبیه باشد باز هم در بسته بندی آن خللی خواهید دید که متوجه تقلبی بودن آن شوید.

دوم به بارکدی که بر روی بسته وجود دارد دقت کنید. حتما باید همان بارکد بر روی بلبرینگ وجود داشته باشد و متفاوت از هم ‌نباشند. اگر مدل قبلی خود را دارید نمونه جدیدی را با آن مقایسه کنید تا متوجه اصل یا فیک بودن آن شوید.

نمونه های فیک معمولا شکننده هستند و بار فشار بالا را متحمل نمی شوند و هزینه خرید دوباره را بر روی دوش مشتری می گذارند اما اگر به دنبال روش خریدی مطمئن باشید دیگر نیازی نیست مدل فیک را بخرید و هزینه اضافه کنید.

یکی از روش های تشخیص، هزینه است. مسلما جنسی که کیفیت عالی داشته باشد قیمت بالاتری هم دارد. در خرید به قیمت آن نیز توجه نموده و مدلی را بخرید که به قیمت اصلی نزدیک تر است ولی این موضوع نیز حائزاهمیت خواهد بود که این افراد سودجو مدل های تقلبی را نیز به قیمت اصلی می فروشند. باید در موقع خرید درایت و هوشیاری زیادی داشته باشید.

خرید آنلاین بلبرینگ صنعتی

 یکی ازآسانترین نوع خرید به خصوص در این روزهای هایی که همگی درگیر ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن هستند  ثبت سفارش و خرید آنلاین است  افرادی که به دنبال  قیمت بلبرینگ صنعتی در بازار هستند در بستری امن و با صرفه حویی در زمان میتوانند  سایت های زیادی برای خرید و فروش و استعلام قیمت این کالا را پیدا کنند. همچنین خرید آنلاین خدمات پس از فروش و گارانتی و پشتیبانیی قبل از خرید را  نیز دارد که مشتری با تکیه بر این موارد میتوانند بهترین خرید را داشته باشند

با تماس با مشاوران فروش اسپین بلبرینگ می توانید تجربه یک  خرید با ضمانت اصالت کالا  را داشته باشید.  مشاوران همه اطلاعات مربوط به خرید را برای مشتری ارائه می دهند. با تماس با این مجموعه از طریق ثبت سفارش و نوع خرید آگاه خواهید شد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *