انواع سایزهای بهترین برندهای طراحی فروش بلبرینگ های شیار عمیق دو طرفه

انواع سایزهای بهترین برندهای طراحی فروش بلبرینگ های شیار عمیق دو طرفه


عوامل موثر در قیمت بلبرینگ

بلبرینگ قطعه کوچک و بسیار مهمی است که با کاهش اصطکاک موجب حرکت اجسام می‌شود. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که تحمل بار و فشار زیاد را دارد و به صورت توپ‌های غلطان کوچک است که در زمینه های مختلف صنعتی به کار گرفته می‌شود و از آن در انواع خودرو، هواپیما، اسباب بازی های متحرک و غیره استفاده می‌شود، اما با قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم با عوامل موثر در قیمت بلبرینگ آشنا شویم و آن‌ها را بررسی نماییم. مهم ترین عاملی که بر قیمت بلبرینگ اثر دارد، کیفیت آن می‌باشد. هرچه کیفیت و متریال به کار رفته در آن مرغوب تر باشد، مسلما قیمت آن افزایش می‌یابد. در اکثر مواقع بلبرینگ با ضمانت نامه عرضه می‌شود، در واقع گارانتی پشتوانه و تصمیم کننده کیفیت آن می‌باشد.

از عوامل دیگری که بر قیمت بلبرینگ اثر دارند می توان به جنس، نوع برند، سایز و غیره اشاره کرد که در ادامه به توضیح و بررسی هر کدام می‌پردازیم

بلبرینگ fag

جهت خرید بلبرینگ FAG به لینک زیر مراجعه کنید

انواع سایزهای بهترین برندهای طراحی فروش بلبرینگ های شیار عمیق دو طرفه

1) جنس بلبرینگ

از عوامل موثر در قیمت بلبرینگ می توان به جنس بلبرینگ اشاره کرد. برای تهیه بهترین جنس بلبرینگ باید هزینه بیشتری پرداخت کرد و در مقابل این هزینه، دوام و طول عمر بلبرینگ نیز تضمین شده است و با اطمینان خاطر می توان از آن در قطعات و ماشین‌های مختلف استفاده کرد. به طور معمول از فولاد کروم دار برای تولید بلبرینگ استفاده می شود، این آلیاژ مقاومت زیادی دارد و کاملا ضدزنگ است، از این رو برای تهیه روکش انواع مختلف بلبرینگ به کار می رود.

قفسه قطعه دیگری در بلبرینگ است که معمولا فیبری، برنجی و فولادی هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و قفسه برنجی نسبت به سایر قفسه ها گران تر است و مقاومت بیشتری دارد، از این رو برای خرید بلبرینگ با این قفسه باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

علاوه بر این موارد ذکر شده برای تهیه این قفسه از پلاستیک فشرده نیز استفاده می‌شود که نسبتا ارزان قیمت و مقرون به صرفه می‌باشد.

نوع دیگری از این محصول به بلبرینگ سرامیکی معروف است و از جنس سیلیکون نیترید می‌باشد. این بلبرینگ چگالی کم و سختی بالا دارد و برای کاربردهای خاص به کار می‌رود و خیلی رایج نیست.

با توجه به توضیحات بیان شده می توان گفت بهترین جنس بلبرینگ، جنسی است که خاصیت ضدزنگ، ضد خوردگی، مقاومت بالا و غیره داشته باشد که مسلما بلبرینگ با تمام ویژگی‌های ذکر شده گران قیمت است و طول عمر زیادی دارد. مهندسین با توجه به میزان بودجه و نوع کاربرد می‌توانند آن را انتخاب کنند و در سازه های خود از آن بهره‌مند شوند.

فروش بلرینگ و رولبرینگ
طرز کار بلبرینگ و رولبرینگ SKF

جهت خرید انواع بلبرینگ با ضمانت اصالت کالا لینک را دنبال نمایید

2) سایز بلبرینگ

سایز و انواع بلبرینگ بسیار متنوع هستند، از این رو اندازه و نوع بلبرینگ یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت هستند.

نوعی از بلبرینگ، شیار عمیق نامیده می‌شود که با طراحی ساده و مقاومت بالا در زمینه های مختلف به کار گرفته می‌شود. این محصول بار شعاعی ، محوری و مرکب را می تواند تحمل کند و این تحمل بار به سبب داشتن شیار ساچمه ای است و با واشر لاستیکی و فلزی عرضه می‌شود. این بلبرینگ یک ردیفه و دو ردیفه می‌باشد که با توجه به نوع کاربرد می توان آن را استفاده کرد.

بلبرینگ تماس زاویه‌ای نوع دیگری است که حلقه داخلی و خارجی نسبت به یکدیگر دارند و از آن در دستگاه تراش، فرز دور بالا و دیگر ماشین‌های صنعتی استفاده می‌شود و قدرت تحمل بار شعاعی و محوری را دارد.

بلبرینگ خودتنظیم نوع دیگری از بلبرینگ است که دارای دو ردیف ساچمه با یک حلقه بیرونی مشترک است.

بلبرینگ کف گرد مدل دیگری است که برای کاهش اصطکاک سطوح به کار می‌رود. این محصول با قفسه های برنجی و فولادی تهیه می‌شود که کاربردهای مختلفی دارد.

بلبرینگ ایگرگ نوعی است که یک محفظه قوسی شکل دارد و از نظر اقتصادی نسبتا مقرون به صرفه می‌باشد و برای تسمه نقاله، ماشین های کشاورزی، مواد غذایی و غیره به کار می‌رود.

بلبرینگ اندازه و سایزهای مختلفی دارد و با توجه به نوع کاربرد و سرعت قطعات می‌توان آن را انتخاب کرد. معمولا ابعاد بلبرینگ بر روی آن ثبت می‌شود که در هنگام خرید با مشاهده آن می‌توان ، بلبرینگ دلخواه و مناسب را خریداری کرد، اما اگر امکان مشاهده ابعاد نباشد، برای اندازه گیری می توان از کولیس استفاده کرد که با کمک آن می‌توان قطر داخلی، خارجی و عمق بلبرینگ را بسیار دقیق اندازه گیری کرد.

در کنار ابعاد بلبرینگ پسوند یا پسوندی ثبت می‌شود که ویژگی‌های بلبرینگ را نشان می‌دهد که کاملا استاندارد هستند.

طرز کار بلبرینگ و رولبرینگ SKF

جهت خرید انواع بلبرینگ با ضمانت اصالت کالا لینک را دنبال نمایید

فروش بلبرینگ و رولبرینگ و انواع آن

3) نوع و مدل بلبرینگ

همان طور که در قسمت قبل اشاره شد، نوع و مدل بلبرینگ یکی از عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ است. برای هر قطعه و ماشینی باید از نوع خاصی از بلبرینگ استفاده کرد، به عنوان مثال بلبرینگ به کار رفته در ماشین لباسشویی با بلبرینگ مناسب اسباب بازی کودکان متفاوت است. بلبرینگ لباسشویی از نوع بسیار مقاوم است و این استقامت در اسباب بازی کمتر دیده می شود، از این رو انتخاب مناسب بلبرینگ تاثیر به سزایی در کارکرد و طول عمر ماشین و قطعات حرکتی دارد.

نوعی از این محصول به بلبرینگ شعاعی معروف است و نوع دیگر محوری است. بلبرینگ شعاعی دارای رینگ داخلی و خارجی می‌باشد که در قسمت داخلی آن‌ها از ساچمه استفاده می‌شود. این ساچمه ها درون شیار داخلی خود حرکت می‌کنند و می‌توانند بار زیادی را تحمل کنند و در اتومبیل بسیار پرکاربرد و پرمصرف هستند.

بلبرینگ محوری در اتصالات عمودی مانند گیربکس عمودی، دستگاه‌ های حفاری و غیره به کار می‌رود. در این مدل تمام ساچمه ها بر روی یک سطح همتراز قرار می‌گیرد و در آن علاوه بر ساچمه های گرد از ساچمه های استوانه‌ای و سوزنی نیز استفاده می‌شود.

در هنگام انتخاب بلبرینگ باید به عوامل مختلفی مانند میزان سختی، شرایط محیطی، دقت و سرعت قطعه، هزینه و غیره توجه کرد که مدنظر قرار دادن این عوامل سبب می‌شود بهترین گزینه برای بلبرینگ را انتخاب نماییم تا مناسب ترین عملکرد را داشته باشد و ماشین بدون آسیب برای مدت‌های طولانی کار کند.

عوامل موثر بر قیمت رولبرینگ

جهت خرید انواع رولبرینگ با ضمانت اصالت کالا لینک را دنبال نمایید

۴) برند بلبرینگ

از دیگر عوامل موثر در قیمت بلبرینگ می توان اصل یا تقلبی بودن آن را بیان کرد. قیمت بلبرینگ اصل نسبت به تقلبی بسیار گران تر است و کیفیت آن در سطح بسیار بالاتری قرار دارد، اما متاسفانه در بازار جنس‌های تقلبی و بی کیفیت بسیار زیاد هستند و در اکثر مواقع تشخیص آن‌ها از اجناس اصلی بسیار سخت بوده و به تخصص خاصی نیاز دارد، اما گاهی اوقات نشانه‌هایی وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توان بلبرینگ اصل را شناسایی کرد، به عنوان مثال مشخصات بلبرینگ اصل به صورت برجسته بر روی بدنه حک می‌شود و نشانه اورجینال و اصل بودن آن است.

در اکثر مواقع بلبرینگ اصل به همراه ضمانت نامه ارائه می‌شود که این گارانتی برای خریداران بسیار مهم است، چون با توجه به آن اگر محصول مدنظر دچار آسیب شد در مدت زمان معینی می‌توان آن را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض کرد.

محل خرید بلبرینگ اصل بسیار مهم و حائز اهمیت است و برای تهیه آن باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کرد، از این رو با اطمینان خاطر می‌توان از آن‌ها خرید کرد.

بلبرینگ اصل ارزان قیمت نیست و هزینه نسبتا زیادتری نسبت به نوع تقلبی باید پرداخت کرد. در بازار برندهای بسیار گوناگونی وجود دارد که برخی در داخل کشور تولید می‌شوند و برخی دیگر تولید خارج از کشور هستند که هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند و برندهای مشهور و معروف گران قیمت تر هستند و برای خرید باید هزینه بیشتری پرداخت نمود.

با توجه به میزان نیاز و مصرف می‌توان بلبرینگ را در مارک و برند دلخواه به صورت کلی و عمده سفارش داد که در این صورت مقرون به صرفه خواهد بود.

فروش بلبرینگ و رولبرینگ ناچی و مزیتهای آن

قیمت بلبرینگ برندهای ژاپنی

نوع برند یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت بلبرینگ می‌باشد، به عنوان مثال قیمت بلبرینگ اصل ژاپنی نسبتا گران است، چون این محصول بسیار با کیفیت تولید می‌شود و در واقع می‌توان گفت در کل جهان یکی از برندهای بسیار معروف و شناخته شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

برندهای اصل ژاپنی یکی از مارک هایی است که با اطمینان خاطر می توان آن را خریداری کرد و از آن استفاده نمود. دوام و استحکام بالا از جمله ویژگی‌های بارز این محصول می‌باشد. در تهیه این بلبرینگ از متریال و مواد اولیه تولید شده در کشور ژاپن استفاده می‌شود که علاوه بر تامین بازار داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود که صادرات آن بسیار پر سود و پر منفعت است و از نظر اقتصادی یک منبع مهم محسوب می‌شود.

ژاپن در این زمینه در صدر قرار دارد و بی رقیب است و بلبرینگ ژاپنی مورد استفاده و استقبال بسیاری از صنعت کاران قرار می گیرد و انتخاب اول آن‌ها می‌باشد.

یکی از برندهای معروف ژاپنی، مارک ناچی است که نامی آشنا در زمینه های مختلف صنعتی است و در اندازه و سایزهای مختلف عرضه و ارائه می‌شود.

بلبرینگ کویو مارک دیگری است که بلبرینگ با قطرهای مینیاتوری تا چند میلیمتری را تولید می‌کند.

ژاپن در زمینه تولید این محصول قدمت زیادی دارد و در سراسر دنیا برای تولید و عرضه آن، نمایندگی و شعبه دارد که خرید برای همگان را آسان و میسر می‌سازد

قیمت بلبرینگ برندهای آلمانی

همان طور که اشاره شد نوع برند و کشور سازنده یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت بلبرینگ است. کشور آلمان از جمله کشورهایی است که در زمینه تولید این محصول بسیار پیشرفته می باشد و با استفاده از فناوری جدید و تکنولوژی مدرن به تولید بلبرینگ می پردازد.

قیمت بلبرینگ آلمانی در داخل و خارج این کشور متفاوت است، چون وقتی به کشورهای دیگر صادر می‌شود علاوه بر قیمت اولیه، هزینه ترخیص کالا و گمرک نیز به آن افزوده می‌شود. بلبرینگ آلمانی نیز مانند بلبرینگ ژاپنی جزء بهترین محصولات تولیدی است و در زمینه های مختلف صنعتی به کار می‌رود.

این بلبرینگ ها با توجه به سابقه درخشان و کیفیت بسیار بالایی که دارند، با ضمانت نامه اصل ارائه می‌شوند و مورد توجه عام و خاص قرار دارند و از نظر قیمت بسیار گران هستند و در واقع می‌توان گفت از نظر هزینه در بالاترین سطح قرار دارند و با اطمینان از کیفیت و طول عمر زیاد می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

ظرافت و دقت زیاد در هنگام تولید این محصول، یکی دیگر از عوامل شهرت آن شده است. این قطعه کوچک در کارخانه‌های تولیدی توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک و بدون دخالت انسان تولید می‌شود، از این رو از نظر اندازه و طراحی بسیار دقیق است.

اگر کیفیت بلبرینگ برای شما مهم است و قصد دارید برای مدت زمان بسیار طولانی از بلبرینگ استفاده کنید، بلبرینگ آلمانی بهترین انتخاب و گزینه برای شما خواهد بود.

علائم خرابی بلبرینگ

قیمت بلبرینگ برند های چینی

تاکنون با بلبرینگ ژاپنی و آلمانی آشنا شدیم، در کنار این کشورها می توان به چین نیز اشاره کرد که در زمینه تولید بلبرینگ سرآمد است. قیمت بلبرینگ چینی با توجه به متریال به کار گرفته شده نسبت به دو کشور قبلی متفاوت است و این متریال از عوامل موثر در قیمت بلبرینگ می‌باشند.

در چین بلبرینگ با درجه کیفی متفاوتی تولید می‌شود، به عنوان مثال این کشور محصولات درجه یک، دو و سه دارد که بلبرینگ درجه یک گران قیمت و درجه سه ارزان تر می‌باشد و با توجه به میزان بودجه می‌توان آن را خریداری کرد، حتی بلبرینگ درجه یک چین نسبت به آلمان و ژاپن ارزان قیمت تر است و کیفیت پایین تری دارد و قیمت مناسب آن علت انتخاب اصلی خریداران می‌باشد، وگرنه از نظر کیفی و کمی در سطح بسیار پایینی قرار دارد و از آن نمیتوان انتظار کیفیت بالا را داشت.

در کل برای انتخاب نوع و برند بلبرینگ عوامل زیادی را باید مدنظر قرار داد که کشور سازنده یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب می‌باشد و گاهی اوقات افراد با شنیدن نام چین از خرید محصول منصرف می‌شوند، چون در مدت کوتاهی مجبور به تعویض آن خواهند شد.

اگر کیفیت و استقامت برای شما مهم نیست و بعد مالی اهمیت بیشتری دارد، بلبرینگ چینی بهترین انتخاب برای شما می‌باشد .در غیر این صورت بلبرینگ ژاپنی و آلمانی مناسب ترین خرید برای شما خواهد بود. در واقع معروفیت این برند بیشتر به دلیل قیمت آن می باشد و با قیمت مناسب در تمام بازارهای جهانی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران زیادی دارد و تشخیص اصل و تقلبی این محصول بسیار سخت و دشوار است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *