فروش بلبرینگ FAG و بهترین محصولات آن

فروش بلبرینگ FAG و بهترین محصولات آن


فروش بلبرینگ FAG:  اف ای جی یکی از برند های معروف در سراسر دنیا می باشد که امروزه در بخش مربوط به تولید بلبرینگ ها و رولبرینگ ها فعالیت می کند.

 این کمپانی دارای سابقه ای خوب و درخشان در تولید بلبرینگ ها را دارا است، به طوری که از سراسر دنیا تقاضا برای محصولات این شرکت بسیار بالا می باشد. در ایران نیز این برند بسیار معروف است و دارای نمایندگی های فعال می باشد که محصولات اف ای جی را به فروش می رسانند.

 در این مقاله به بررسی بلبرینگ های این برند خواهیم پرداخت و از جوانب مختلفی این بلبرینگ ها را بررسی خواهیم کرد.

 FAGیکی از برند هایی می باشد که محصول کشور آلمان بوده و از پیشروان در صنایع مربوط به ماشین سازی و هوافضا می باشد. این شرکت انواع مختلف قطعات صنعتی را با کیفیت بسیار بالا در سطح جهانی به تولید می رساند و طرفداران بسیاری از سراسر دنیا دارد .

 همان طور که اشاره کردیم یکی از معروف ترین محصولات این برند ها بلبرینگ های تولیدی این گروه می باشد . اف ای جی انواع مختلف از این قطعات را با کیفیت بالا تولید می کند .

اگر بخواهیم کمی بیشتر تاریخچه این برند را بررسی کنیم ، از حدود 120 سال پیش از گروه شفلر ( Schaeffler Group ) که خود در سال 1946 میلادی در شهر هرتسوان آگرواخ آلمان توسط همین برادران شفلر تاسیس شده بود، زیر مجموعه ای به نام fag  ایجاد شد. زمینه اصلی فعالیت های این زیرمجموعه ، تولید انواع مختلف بلبرینگ و رولبرینگ بود.

 علاوه بر این زیر مجموعه، کمپانی براداران شلفر دارای دو برند یا زیر مجموعه دیگر نیز به نام های LuK و INA نیز می باشد که هر کدام در حوزه ای مشخص فعالیت می کنند. زیر مجموعه fag در زمان کوتاهی توانست که به فروش بالا و کارایی بالا در صنایع مختلف به خصوص صنایع خودروسازی و هوا فضا برسد و محبوبیت زیادی را کسب کند که اصلی ترین دلیل این محبوبیت نیز کیفیت بالا و استفاده از مواد درست و با کیفیت در ساخت محصولات می باشد.

 شاید جالب باشد بدانید که حتی تاسیس و ایده ایجاد اف ای جی نیز عجیب و خاص می باشد. در سال 1883 بود که وقتی فریدریش فیشر توانست که یک دستگاه سنگ زنی که دارای ساچمه بود را طراحی کند، در واقع اولین بار بود که امکان ساخت ساچمه های فولادی کاملا گرد از طریق سنگ زنی ایجاد شده بود. بسیاری از افراد این طراحی و اختراع را به عنوان پایه ای برای کل صنایع غلتکی می دانند.

  FAG  اکنون نیز با گذشت سالیان زیاد و ایجاد شدن برند های مختلف توانسته که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و کارایی به دنیا عرضه کند و هر بار نیز راه حل هایی را به منظور بهینه سازی کیفیت محصولات خود ارائه داده و فروش بلبرینگ FAG به سرتاسر دنیا گسترش یابد 

فروش بلبرینگ FAG

پیدایش بلبرینگ های FAG

بلبرینگ های FAG همان طور که گفتیم از باکیفیت ترین و معروف ترین بلبرینگ ها در سراسر دنیا می باشد و فروش بلبرینگ FAG در سرتاسر دنیا طرفدار زیادی دارد. در این قسمت از مقاله به بررسی تاریخچه ی این شرکت یا به طور کلی به نحوه پیدایش بلبرینگ های FAG به طور خلاصه خواهیم پرداخت.

 اشاره کردیم که اف ای جی یکی از سه زیر مجموعه کمپانی Schaeffler می باشد که با نام کامل Schaeffler Technologies AG & co.KG نیز ممکن است که این شرکت را بشناسید.

 این شرکت از پیشگامان صنعت تولید قطعات ماشین ها و هوا فضا مانند بلبرینگ ها می باشد و در سال 1946 نیز فعالیت خود را شروع کرده است و دارای سه زیر مجموعه INA ، FAG و LUK می باشد که هر کدام در تولید و ساخت قطعه ای فعالیت می کنند که همین FAG مربوط به تولید انواع بلبرینگ ها و رولبرینگ ها می باشد.

 شاید بتوان که طراحی اولین ماشین سنگ زنی را که برای اولین بار توانست امکان سنگ زنی ساچمه را در حجم وسیع میسر کند را اولین قدم برای تولید و کشف و ساخت رولبرینگ ها دانست .

کمپانی برادران شیلفر توانست که زیر مجموعه های مختلفی را از شرکت خود ایجاد کند که یکی از آنها FAG است که مخفف شده Fischers Aktien-Gesellschaft می باشد. این برند در سال 1905 در شهر برلین به ثبت رسید و در زمان کمی توانست که در سراسر دنیا صادر شود و اکنون در بیشتر از 100 کشور جهان این زیر مجموعه فعالیت خود را ادامه می دهد.

 حتی دو زیر مجموعه دیگر این شرکت که INA و LUK می باشد نیز در سال های بعد از تشکیل اف ای جی تشکیل شدند.

 در ادامه برخی از دستاورد های کمپانی Schaeffler را بعد از تشکیل FAG بیان خواهیم کرد :

 1 ) چهار سال بعد از تشکیل FAG و قبل از جنگ جهانی اول این شرکت توانست که با افزایش کیفیت محصولات خود صادرات و فروش خود را تا بیش از چهل درصد افزایش دهد .

 2 ) در سال 1911 برادران Schaeffler توانستند که برای اولین بار رولر بیرینگ ها یا همان رولبرینگ ها را در داخل ماشین ها به طور فرآیندی به کار گیرند .

 3 ) نوعی از رولبرینگ ها برای اولین بار به نام رولبرینگ های Tapered توسط این کمپانی در سال 1926 طراحی و تولید شد.

 4 ) در سال 1946 برادران Wilhelm و Dr-ing goerge Schaefller توانستند که شرکتی به نام GmbH را در شهر Herzogenaurach آلمان ایجاد کنند .

5 ) ایده و طراحی محصولی جدید به نام needle roller cage در سال 1949 توانست که بسیاری از ایده های آینده صنعت را در ذهن افراد ایجاد کند .

6 ) شرکت یرینگ فیشر در قسمت اونتاریو کانادا در سال 1953 توسط همین برادران در امریکای شمالی تاسیس شد .

7 ) اولین سیستم های خطی یا همان INA در سال 1955 برای اولین بار شکل گرفت که اولین قدم برای پیشرفت و ایجاد حوزه لینیر به شمار می آید یا به عبارتی زیر مجموعه INA شرکت Schaeffler ایجاد شد .

8) در سال 1957 اولین شرکت تولیدی رولر های سوزنی در بریتانیا تاسیس شد .

9 ) در سال 1965 سومین شرکت زیر مجموعه یعنی LUK که همان مخفف شده Lamellem-und Kupplungsbau GmbH است تاسیس شد . به طور کلی شرکت برادران Schaeffler انقلابی را در بخش قطعات صنعتی ایجاد کرد .

اگر مایل به خرید بلبرینگ FAG با قیمتی کاملا رقابتی هستید و میحواهید در این مینه اظلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنم این مقاله را نیز دنبال نمایید

فروش بلبرینگ FAG وتشخیص واقعی و اصلی بودن آن

بلبرینگ های تقلبی FAG

فروش بلبرینگ FAG و طرفداران آن باعث شده بلبرینگ های تقلبی FAG امروزه در بازارها فراوان شود. همان طور که میدانید در بسیاری مواقع زمانی که محصولی بین مردم کسب اعتماد می کند، بسیاری از افراد سودجو اقدام می کنند تا نمونه های تقلبی از این محصولات را که فقط ظاهری شبیه به نمونه های اصلی دارند را تولید کنند و با قیمت کمی پایین تر از قیمت اصلی به فروش برسانند.

 این گونه قطعات به خصوص قطعاتی مانند بلبرینگ ها وظایف مههمی را ایفا می کنند و بسیار حساس نیز می باشند، پس حتما قبل از اقدام به خرید کردن حتما با جست و جو های لازم و مطالعه در رابطه با ویژگی های خاص و منحصر به فرد بلبرینگ ها سعی کنید نمونه های تقلبی را شناسایی کنید و هیچ گاه صرفا به دلیل این که کمی قیمت پایین تر دارند از این محصولات با کیفیت پایین استفاده نکنید .

در قسمت های بعدی برخی از بهترین راهکار هایی که بتوان با استفاده از آنها تا حد زیادی بلبرینگ های اصل FAG را از بلبرینگ های تقلبی FAG تشخیص دهید را بررسی خواهیم کرد .

تشخیص بلبرینگ های تقلبی FAG و فروش بلبرینگ FAG

تشخیص بلبرینگ های تقلبی FAG

 قبل از خرید یا فروش بلبرینگ FAG خالی از لطف نیست که بدانید بلبرینگ های تقلبی FAG برخی از ویژگی هایی را که بلبرینگ های اصلی FAG دارا هستند را ندارند. در این بخش به برخی از مهم ترین موارد اشاره خواهیم کرد تا با به یاد داشتن این نکات بتوانید تا حدی نمونه های تقلبی را از اصل تشخیص دهید.

 برخی از این نکات عبارت است از :

 1 ) در قدم اول زمانی که شما قصد خرید بلبرینگ های اف ای جی را دارید حتما سعی کنید که از نمایندگی های اصلی و فعال این شرکت خرید کنید. این کار همچنین توسط خود شرکت شفلر نیز به مردم پیشنهاد شده است که حتما در تلاش اول سعی کنند که از توزیع کنندگان مجاز بلبرینگ FAG که محصولات اصلی اف ای جی را مستقیماً و بدون واسطه عرضه می کنند محصولات را خریداری کنند که البته یافتن این گونه نمایندگی ها به خصوص در ایران کار سختی می باشد .

 2 ) در قدم بعدی به منظور اینکه بتوانید از نمونه های اصل بلبرینگ های FAG استفاده کنید، استفاده از وب سایت رسمی شرکت شفلر و همچنین اپلیکیشن رسمی با نام OriginCheck یکی از راه کارها است.

 این برنامه این قابلیت را دارد که تشخیص دهد که بلبرینگ اصل یا تقلبی می باشد. شما می توانید از این نرم افزار نیز برای تشخیص محصول استفاده کنید و همچنین با یک سرچ ساده به اطلاعات لازم در رابطه با این اپلیکیشن برسید.

 3 ) راه بعدی شناسایی استفاده از برخی ویژگی های مربوط به بلبرینگ ها می باشد. به عنوان مثال نکات مربوط به فوت مارک روی بلبرینگ ، چک کردن بارکد ، جعبه بسته بندی ، وکیوم ، خاصیت چکش خواری ، سختی و وضعیت ظاهری ، نوع بوی گریس و روغن و … می باشد.

 تشخیص با توجه به این ویژگی ها کار تخصصی می باشد به طوری که همه افراد به راحتی قادر به انجام این کار نمی باشند که در این صورت می توانید از یک کارشناس قابل اعتماد که سالها تحربه در فروش بلبرینگ FAG را دارد کمک بگیرید .

فروش بلبرینگ FAG و بهترین محصولات آن

بهترین محصول شرکت FAG

بهترین محصول شرکت FAG در بیشتر مواقع در زمینه های صنایع خودرویی ، صنایع هوا فضا و … و به طور کلی قسمت مربوط به تولید انواع قطعات برای ماشین ها همانند بلبرینگ می باشد که در سراسر دنیا به کیفیت بالا و کارایی بالا معروف می باشد و در بسیاری از کشور ها مورد استفاده قرار می گیرند .

همچنین می توان به برخی دیگر از محصولات خاص و با کیفیت این برند مثل بیرینگ های بالانس دقیق که در بسیاری از صنایع همانند هوا فضا مورد اسفاده قرار میگیرند و یا چرخ اتومبیل های سواری  و یا ساخت بیرینگ ها با قطر خارجی بیش از چهار متر که بیشتر برای توربین های بادی مورد استفاده قرار میگیرد اشاره کرد .

خرید و فروش بلبرینگ FAG

خرید اینترنتی بلبرینگ FAG

خرید و فروش بلبرینگ FAG  به صورت اینترنتی نیز مانند بسیاری از کالاهای دیگر امکان پذیر می باشد اما مشکل اصلی که تشخیص خرید اینترنتی این نوع از بلبرینگ ها دارند همین بحث اصلی و یا تقلبی بودن بلبرینگ می باشد، زیرا ممکن است که شما نتوانید به خوبی از راهکار های تشخیص بهره ببرید و استفاده کنید . اما شرکت بازرگانی اسپین بلبرینگ آماده ارائه مشاوره رایگان خود است تا بتواند راه شمارا برای برخورداری از یک جنس اصل و با قیمتی کاملا رقابتی هموارتر نماید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *