خرید بلبرینگ و ویژگی های آن-

خرید بلبرینگ و ویژگی های آن-


مزیتهای بلبرینگ FAG: شرکت آلمانی FAG برندی است که بیش‌ از یک قرن قدمت دارد و در ساخت بلبرینگ‌ های ماشین‌آلات، هوافضا، صنعت اتومبیل‌ سازی و هواپیمایی پیشگام بوده‌ است و هر آنچه که در چرخه ی فرآیند کیفی آن قرار دارد مثل صیقل کاری رینگ‌ های خارجی و داخلی بلبرینگ‌های غلتکی و سنگ‌ زنی در درون کارخانه انجام می‌ پذیرد.

قسمت وسیعی از مونتاژ محصولات هم در داخل خطوط تمام اتوماتیک تولید به انجام می‌ رسد و همه ی اینها به‌ معنای آن است که با اطمینان می‌ توان گفت کلیه ی کالا های این شرکت آلمانی صاحب بالاترین استاندارد کیفی موجود می‌ باشند.

هر برند تجاری دارای مزیت‌ ها و کاربرد های اختصاصی در نوع خود می‌ باشد، لذا باید به‌ طور ویژه هر کدام از آنها مورد بررسی قرار گیرند. حال در این مطلب به ذکر مزیت های بلبرینگ FAG خواهیم پرداخت:

 ۱_ برند FAG ساخت کشور آلمان است و تمامی محصولات برند بر اساس استاندارد DIN آلمان تهیه و تولید می‌ شود.

۲_ کیفیت محصولات ارائه‌ شده ی شرکت FAG بسیار بالا می‌ باشد و از متریال بسیار عالی مثل 100CR6 در ساخت آنها استفاده‌ شده است.

۳_ یکی از مزیت‌ های فوق‌ العاده‌ ی این برند معروف قدرت ریسک‌ پذیری در ساخت انواع بلبرینگ‌ های مختلف است و تنوعی که در ابعاد ساخته‌ های آن وجود دارد بی‌ نظیر است و همین امر سبب ایجاد محبوبیت در مصرف‌ کنندگان این کالا شده‌ است. این ابعاد در سایز های میلی‌ متری تا بزرگ‌ ترین و غول‌ پیکرترین ابعاد بلبرینگ را در بر گرفته است.

۴_ مدل‌ های ارائه‌ شده ی شرکت FAG از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و این بدان معنا است که به‌ راحتی نیاز های همه ی افراد را تحت پوشش خود قرار می‌ دهد.

 ۵_ بلبرینگ‌ های FAG از بسته‌ بندی خاص و شکیلی برخوردار است که به‌ طور معمول آنها درون بسته‌ هایی با رنگ قرمز قرار داده شده‌ اند و جهت متصل شدن به ماشین‌ آلات آماده و روانه ی بازار می‌ گردند.

فروش محصولات FMG

نمایندگی فروش محصولات شرکت FAG

همان‌ طور که می‌ دانید به‌ علت وجود تحریم‌ های بسیار در داخل کشور ، نمایندگی فروش محصولات شرکت FAG به شکل انحصاری وجود ندارد ولی این امر نمی‌ تواند به‌ تنهایی منجر به ممانعت افراد از خرید محصولات FAG شود و یا این‌ که قادر نباشند که این محصولات را به‌ صورت اورجینال تهیه نمایند.

به‌ عبارت‌ دیگر راه چاره، خرید از مراکز شناخته‌ شده و معتبری است که به‌ آسانی مشکل به‌ وجود آمده را حل می‌ نمایند که قطعا از مزیتهای بلبرینگ FAG در بازار ایران می باشد. پس با مراجعه به مراکز بازرگانی و مهندسی معروفی که در زمینه ی بلبرینگ، رولبرینگ و سایر محصولات مشابه فعالیت منسجم و مفیدی را دارند و در واقع تأمین‌ کننده ی بلبرینگ‌ های اورجینال و اصلی از برند های باسابقه و بروز می‌ باشند کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 نمایندگی فروش محصولات FAG علاوه‌ بر اینکه گواهینامه‌ ای مبنی‌ بر اصالت کالا به مشتریان خود ارائه می‌ دهد که خود دال بر تضمین محصول می‌ باشد، به مشتریان راهنمایی‌ های لازم را جهت انتخاب و خریدی منطقی عرضه می‌ کند و آن‌ هم به وسیله ی مشاوران و کارشناسان خبره در این حوزه ی کاری است و با بهره‌ گیری از دانشی که دارند بهترین پیشنهادات را به متقاضیان خواهند داد.

همچنین نمایندگی‌ های فروش در سراسر کشور پذیرای خدمت‌ رسانی به کارخانجات مختلف و صنعتگران می‌ باشند تا هر آنچه که مدنظرشان است مثل همه ی بلبرینگ‌ های ویژه و انواع برینگ ها را تهیه و تامین نمایند.

در صورتی‌که به استعلام قیمت و نیز مشاوره ی نمایندگی‌ ها نیاز داشتید می‌ توانید با آنها در تماس باشید تا از آخرین تغییرات محصول و ریزقیمت‌ ها آگاهی یابید.

بلبرینگ‌ های آلمانی FAG انتخاب اول تمامی افرادی است که به‌ دنبال اجناسی با کیفیت می‌ گردند. بی‌ شک با خرید محصولات این برند به خواسته ی خود خواهند رسید.

فروش بلبرینگ FMG و قیمت آن

قیمت بلبرینگ FAG در بازار ایران

برند FAG تمامی بلبرینگ هایی که در دست تولید دارد بر اساس موازین و استاندارد های وزارت صنایع کشور آلمان تهیه و تولید می‌ کند. به‌ همین سبب است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و  از مزیتهای بلبرینگ FAG و گزینه‌ ای عالی جهت کار در موقعیت‌ های حساس و شرایط سخت است

استفاده از متریال مرغوب و سخت کاری برای افزایش استقامت سایشی ساچمه و برینگ، طول عمر زیاد و بهره‌ مندی از کیفیتی بالا، کارکردی عالی را به بلبرینگ‌ های FAG بخشیده‌ است، لذا همه ی این موارد موجب شده‌ است تا از برند نامبرده‌ شده به‌ عنوان محصولی گران‌ قیمت و نیز صاحب کیفیت یاد شود.

بهتر است از بلبرینگ‌ های FAG در دستگاه‌ ها و ماشین‌ آلاتی که دارای قیمت بالاتری می‌ باشند و در واقع پارامترهایی همچون حساسیت و کیفیت در راس کار قرار گرفته‌ است استفاده شود، زیرا بسیار منطقی است که نباید مرغوبیت بالا را فدای قیمت نمود و در هر امری ابتدا به کارایی و کاربرد مناسب هر دستگاه توجه گردد ولو اینکه قیمت بالایی هم داشته باشد.

اکنون برای اینکه بدانید قیمت بلبرینگ FAG در بازار ایران به چه صورت می‌ باشد به شما خواهیم گفت که بهتر است اول فروشگاه معتبری را در داخل کشور پیدا کرده و از کیفیت محصولات ارائه‌ شده ی آن اطمینان خاطر پیدا کنید. زمانی‌ که خیالتان نسبت به این فاکتور آسوده گردید می‌ توانید به سراغ استعلام قیمت محصول بروید که با توجه به عواملی مثل نوع بلبرینگ، کارایی متفاوتی که هر کدام از آنها دارند و نیز سال ساخت محصول قیمت‌ گذاری می‌ شوند.

هر چه سال ساخت بلبرینگ بیشتر باشد و در اصطلاح قدیمی‌ تر باشد برای خریداری آن باید قیمت کمتری را بپردازید و بالطبع هر چه بلبرینگ FAG به تولید سال جاری نزدیک‌ تر و جدید تر باشد برای تهیه ی آن باید هزینه ی بیشتری را پرداخت کنید.

ویژگی های بلبرینگ FAG اصل

کیفیت محصولات FAG به‌ قدری بالا است و از استاندارد های روز دنیا تبعیت می‌ کند که در اکثر کشورهای پیشرفته ی جهان مثل آمریکا، روسیه، انگلیس و غیره از این محصولات در تجهیزات نظامی و ماشین‌ آلات صنعتی که قطعا مزیتهای بلبرینگ FAG را نسبت به برندهای دیگر به خوبی نمایش می دهد. 

همچنین برای چرخ‌ های خودروهای سواری، یاتاقان بزرگ جهت توربین‌ های بادی با قطر خارجی بیشتر از چهار متر و ساخت برینگ با بالانس بسیار دقیق و حساب‌ شده جهت کاربرد های هوا فضا نیز استفاده می‌ شود.

ویژگی‌ های بلبرینگ FAG اصل توانسته‌ است نظر بسیاری از صنعتگران را در تمام دنیا به خود جلب سازد. مهم‌ ترین این ویژگی‌ ها عبارتند از:

۱_ طول عمر بسیار بلبرینگ .

۲_ استمرار و حفظ کیفیت بالای بلبرینگ. ۳

_ مقاومت و مستحکم بودن بلبرینگ. ۴

_ آب‌ بندی مناسب و نیز روانکاری عالی بلبرینگ.

۵_ برخورداری از کارایی بسیار خوب حتی در زمان‌ هایی که کار حساسیت و سختی زیادی دارد.

۶_ سخت‌ کاری بلبرینگ FAG برای زیاد تر شدن استقامت سایشی ساچمه و برینگ.

۷_ به کار برده شدن متریال عالی و مرغوب در زمان ساخت و تولید بلبرینگ‌ ها.

۸_ اندازه و استاندارد های ساخت بلبرینگ FAG با لحاظ کردن شرایط کاری که مربوط به هر صنعت می‌ باشد با جزئیات و به شکل دقیق و قرار گرفتن هر بلبرینگ در دسته‌ بندی‌ های مرتبط با کاربری آن از دیگر ویژگی‌ های بلبرینگ FAG می‌

پیشنهاد می کنیم مقاله واردات انواع بلبرینگ را نیز دنبال نمائید.

بلبرینگ FAG شیار عمیق چیست؟

بلبرینگ FAG شیار عمیق اکثراً دارای ساچمه‌ های درشت با قطر زیاد و تعداد اندک در ساختار خود است و در گروه بلبرینگ‌ های شعاعی به حساب می‌ آید. به این صورت که این نوع از بلبرینگ در اصطلاح انگلیسی به RADIAL LOAD یا تعلیق بارهای شعاعی می‌ پردازد.

در ساختار این بلبرینگ روانکاری مناسب با کاربری و اندازه ی بلبرینگ انتخاب و انجام می‌ گیرد و در بعضی از موارد هم در طراحی بلبرینگ FAG شیار عمیق شیلد هایی در بیرون آن تعبیه‌ شده است که از ورود خاک و گرد و غبار ممانعت به عمل می‌ آورد.

در میان انبوه مدل‌ های بلبرینگ ها و رولبرینگ های ساخت برند FAG آلمان، بلبرینگ شیار عمیق FAG پرکاربردترین نوع یاتاقان و برینگ محسوب می‌ شود که برای آنکه بتواند در برابر ساییدگی استقامت بالایی داشته باشد ( در مقابل سایش سطحی ) در تولید آن از آلیاژ های بسیار مستحکم فولادی بهره گرفته‌ شده است که می توان از این را نیز از دیگر مزیتهای بلبرینگ FAG دانست.

بلبرینگ‌ های شیار عمیق FAG با نام انگلیسی کالا FAG DEEP GROOVE BALL BEARING از ساده‌ ترین انواع بلبرینگ ها می‌ باشد. این نوع از بلبرینگ جدا ناشدنی یا تفکیک‌ ناپذیر است و شیار عمیقی در سطح غلتش دارند و نیز مطابقت دقیق این شیار با ساچمه‌ ها منجر به تحمل بار محوری در دو جهت و نیز توانایی تحمل بار شعاعی حتی در سرعت‌ های بالا می‌ گردد.

به‌ همین دلیل است که اگر انتخاب بلبرینگ به‌ درستی انجام شود بارهای شعاعی به شکل کامل و تا حدودی بارهای محوری را در هر دو جهت مهار می‌ کند.

بلبرینگ‌ های شیار عمیق FAG به نام بلبرینگ‌ های شش هزاری هم معروف هستند و شامل انواع زیر می‌ شوند:

 _ بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه

   _ بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه

_ بلبرینگ شیار عمیق از جنس فولاد ضد زنگ

_ بلبرینگ شیار عمیق به همراه شیار جا زدنی

بلبرینگ FAG تماس زاویه ای

از مزیتهای بلبرینگ FAG بلبرینگ FAG تماس زاویه ای است که  یک نوع از بلبرینگ‌ های شعاعی می‌ باشد که مبادرت به تعلیق نمودن بارهای ترکیبی دارد. کاربرد وسیع بلبرینگ تماس زاویه‌ ای FAG بر روی شافت هایی می‌ باشد که به دلیل سرعت دورانی زیاد علاوه‌ بر اینکه بارهای شعاعی را ایجاد می‌ کند، به ایجاد بارهای محوری در یک سمت و جهت نیز منجر می‌ شود.

در ساختار بلبرینگ FAG تماس زاویه‌ ای از میزان بسیار بالایی ساچمه‌ های کوچک و ریز که قسمت عمده‌ ای از وسط آنها هم در درون قفسه فرو رفته‌ است استفاده‌ شده است.

 قفسه‌ های بلبرینگ FAG غالباً شامل طراحی مورب و زاویه دار است و گاهی از اوقات هم از میان جنس‌ های برنزی گزینش می‌ شوند. این نوع از بلبرینگ ها در گفتار عامیانه به بلبرینگ های هفت هزاری هم شناخته می‌ شوند که از آنها در CNC، دستگاه‌ های تراشکاری، ماشین‌ آلات صنعتی که به قدرت بسیار و دور بالا به شکل هم‌ زمان نیاز دارند، فرز هایی که دور بالا هستند و در کل در بیشتر کارخانه‌ ها به‌ کار گرفته می‌ شوند.

بلبرینگ‌ های تماس زاویه‌ ای FAG با نام انگلیسی کالا FAG ANGULAR CONTACT BALL BEARING در سایز های مختلف و طرح‌ های گوناگون تهیه و تولید می‌ شوند.

حلقه‌ های خارجی و داخلی نسبت‌ به همدیگر زاویه سازی می‌ کنند و به‌ همین سبب توانایی تحمل بار های محوری و شعاعی را امکان‌ پذیر می‌ کنند. هر چه مقدار زاویه ی تماس بلبرینگ بیشتر باشد توانایی و قدرت تحمل بار محوری به همان اندازه بالا تر می‌ رود.

بلبرینگ‌ های تماس زاویه‌ای FAG یا هفت هزاری ها دارای چند نوع می‌ باشند:

_ بلبرینگ‌ های تماس زاویه‌ ای یک ردیفه

 _ بلبرینگ‌ های تماس زاویه‌ ای دو ردیفه

_ بلبرینگ‌ های تماس زاویه‌ ای شامل چهار نقطه تماس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *