خرید رولبرینگ استوانه ای

خرید رولبرینگ استوانه ای را می توانید از مجموعه ی ما با بالاترین کیفیت، بهترین جنس و قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. صنعتگران مرکز ما تلاش نموده اند از مواد اولیه بسیار مستحکم ( ترکیبی از فولاد و کروم ) برای ساخت رولبرینگ ها استفاده کنند تا محصول نهایی درجه یک و باکیفیت باشد. بسته بندی محصولات ما به گونه ای است که محتوای داخل بسته در برابر رطوبت مصون باشد، به راحتی باز و بسته شود و این بسته بندی ها دارای تاریخ تولید و انقضای محصول هستند .‌

شما مصرف کننده ی گرامی می توانید با یک سرچ در گوگل متمایز بودن قیمت محصولات ما اعم از انواع رولبرینگ استوانه ای و انواع بلبرینگ ها را مشاهده کنید. مدیریت این مجموعه تلاش نموده است جلب رضایت مشتری و مشتری مداری را سرلوحه خدمات خود قرار دهد .

مصرف کنندگان رولبرینگ استوانه ای می توانند به شکل های مختلف این محصول را از ما خریداری کنند، البته کسانی که به وبسایت مرکز ما مراجعه کنند و فرم درخواست که بر روی سایت قرار دارد را تکمیل نموده و رولبرینگ های استوانه ای را به صورت عمده ثبت سفارش کنند، از تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهند شد .
اگر تمایل دارید اطلاعاتی در رابطه با رولبرینگ ها کسب کنید، می توانید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد میکنیم مقاله گریس skf را نیز مشاهده فرمایید!

رولبرینگ چیست؟

خرید رولبرینگ استوانه ای این کلمه از دو قسمت رول و برینگ تشکیل شده است که هر کدام معنای مجزایی دارد. رول به معنی غلتیدن ( غلطک ) و برینگ هم به معنی یاتاقان است. رولبرینگ ها باعث می شوند دو قطعه در کنار هم از طریق غلتیدن یا سُر خوردن به حرکت دربیایند. رولبرینگ ها می توانند فشار بار بسیار بالا که به صورت شعاعی باشد را تحمل کنند .

این قطعه ی صنعتی توان و مقاومت بسیار بالایی در مقابل انواع بارها دارد و معمولا بارها در رولبرینگ و بلبرینگ به شکل محوری و شعاعی هستند که معمولا وقتی فشار بار شعاعی باشد، از رولبرینگ ها استفاده می کنند، چون از خود مقاومت بالایی در این زمینه نشان می دهند.

رولبرینگ ها شامل انواع مختلف رولبرینگ استوانه ای، سوزنی، بشکه ای ، مخروطی و… هستند که هر کدام به تنهایی به شکل های دیگری از نظر شکل ظاهری تقسیم بندی می شوند به عنوان مثال رولبرینگ مخروطی به دو بخش تک ردیفه و دوردیفه تقسیم می شود. هر نمونه با توجه به شکل ظاهر دارای کارایی مخصوص به خود است .

رولبرینگ ها را از یک نمونه آلیاژ بسیار قوی و محکم می سازند که ضد زنگ زدگی و قابلیت نسوز بودن را داشته باشند. مرکز ما توانسته است انواع رولبرینگ های استوانه ای را با قیمت بسیار مناسب در سطح بازار عرضه کند .

پیشنهاد میکنیم مقاله رولبرینگ skf را نیز مشاهده فرمایید!

انواع رولبرینگ چیست ؟

خرید رولبرینگ استوانه ای این قطعه ی صنعتی همانند سایر محصولات به دسته بندی های گوناگونی تقسیم بندی می شود که هر یک از این دسته ها با توجه به جنس وکارایی و.. از یکدیگر متمایز هستند . انواع رولبرینگ شامل:
۱_ رولبرینگ استوانه ای
۲_ رولبرینگ های بشکه ای
۳_ رولبرینگ هایی که به مخروطی معروفند
۴_ رولبرینگ هایی که کف گرد هستند
۵_ رولبرینگ های کف گرد سوزنی و..

رولبرینگ استوانه ای در صنایع کاربردهای بسیار زیادی دارد. مزیتی که این نمونه را پرکاربرد کرده است این است که می تواند نیروی شعاعی بسیار زیاد را تحمل کند. رولبرینگ استوانه ای به دو مدل تقسیم می شود، یک مدل شناور است و دیگری شناور نیست .‌

رولبرینگ های سوزنی فرق چندانی با نمونه ی استوانه ای ندارند و وجه تمایز این مدل در رولرهای کشیده، بلندتر و قطر کمتر آن است که فقط می تواند بارهای شعاعی را تحمل کند.

ساختار رولبرینگ مخروطی یک رول مخروطی شکل است که یک رینگ داخلی با دولبه است. برخی نمونه ها دارای رینگ خارجی و بدون لبه هستند. این نمونه از رولبرینگ در ماشین آلات و خودرو سازی کاربرد بسزایی دارد. این نمونه دارای تحمل بار به شکل محوری و شعاعی است .

رولبرینگ بشکه ای دارای رینگ خارجی بوده و شبیه به بلبرینگ های خود تنظیم می باشد و پروفیل های آن به شکل کروی است. این نمونه قادر است متمحل بارهای سنگین شود، به همین علت در ماشین آلات سنگین تعبیه می شود .

پیشنهاد میکنیم مقاله بلبرینگ skf را نیز مشاهده فرمایید!

انواع رولبرینگ چیست ؟

کاربرد رولبرینگ

خرید رولبرینگ استوانه ای این قطعه ی صنعتی در بسیاری از صنایع و ماشین آلات بزرگ و سنگین کاربرد دارد، چون این قطعه فرق چندان زیادی با نوع مشابه ( بلبرینگ ) ندارد. برخی از نمونه های رولبرینگ به دلیل شکل ظاهری کاربردهای مخصوص خود را دارند به عنوان مثال رولبرینگ استوانه ای قابلیت این را دارد که در دمای بسیار بالا بدون تغییر شکل کار کند.

همچنین این نمونه قابلیت های دیگری دارد مانند:
می تواند در سرعت بسیار بالا کاربرد داشته باشد
مکان هایی که دارای بار، با فشار شعاعی بسیار زیادی هستند از این نمونه استفاده می کنند

بطور کل از رولبرینگ ها در صنایع مختلف استفاده می کنند. نصب این قطعه در بسیاری از دستگاه ها باعث بالا رفتن راندمان کار و پیشرفت آن صنعت می شود. رولبرینگ ها بلعکس بلبرینگ ها در وسایلی که ما روزانه با آن سروکار داریم و در اطرافمان قرار دارند دیده نمی شود، چون این قطعه بیشترین کاربرد را در کارخانجات بزرگ صنعتی دارد مانند ساخت ماشین آلات معدنی، غلطک های بسیار عظیم و هر وسیله ای که نیاز است با دور بسیار تندی در حال چرخش باشد .‌

تمامی محصولاتی که در کارخانه ی ریخته گری و آهنگری ما تولید شده اند، مانند رولبرینگ های استوانه ای بسیار با کیفیت بوده و دارای استاندارد و گواهی کیفیت است. ما این رولبرینگ های استوانه ای را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می دهیم .

کاربرد رولبرینگ

تفاوت رولبرینگ و بلبرینگ چه می باشد ؟

خرید رولبرینگ استوانه ای این دو قطعه ی صنعتی از نظر شکل محتوایی دارای تفاوت هایی هستند مانند رولبرینگ از رول و برینگ و بلبرینگ از بال و برینگ است، بلبرینگ ها از یاتاقان و گوی های چرخشی تشکیل شده اند و رولبرینگ ها از ساچمه های لغزنده که به شکل استوانه ای بوده تشکیل شده است .

یکی از بارزترین تفاوت ها در میان این دو قطعه ی صنعتی این است که این دو نمونه توانایی بالایی برای تحمل فشار بار دارند، بطور معمول فشار یا بار وارد شده به شکل محوری و شعاعی است.

رولبرینگ ها توانایی بسیار زیادی در برابر فشار بار شعاعی دارند. بلبرینگ ها در بعضی نمونه ها هم تحمل فشار بار از نظر محوری و شعاعی را دارا می باشند. علاوه بر موارد ذکر شده این دو نمونه دارای تفاوت هایی از نظر شکل ظاهری هستند، بطور کل تمام بلبرینگ ها دارای گوی های گرد هستند ولی رولبرینگ ها دارای جزء لغزنده ای به شکل ایستاده و استوانه ای هستند .

در رولبرینگ تماس بار با لغزنده ها به شکل نقطه ای و کوچک نیست، بلکه این تماس به شکل یک خط مستقیم می باشد، به همین علت تحمل بار در آن خیلی بیشتر رخ می دهد .

مشتریان عزیز می توانند در سراسر کشور با تماس تلفنی رولبرینگ های استوانه ای را به صورت عمده ثبت سفارش کنند و در اسرع وقت با قیمت مناسب از ما تحویل بگیرند .

تفاوت رولبرینگ و بلبرینگ چه می باشد ؟

نحوه ی کار رولبرینگ

خرید رولبرینگ استوانه ای در رولبرینگ ها دولبه در قسمت حلقه ی داخلی وجود دارد که در زمان برخورد با محفطه، لبه ی کوچکتر جسم غلطان ( غلطک ) را در جای خود ثابت می نماید و لبه داخلی که بزرگتر است کار تحمل فشار بار را بر عهده دارد. این فشار به شکل یک خط است .

عموما رولبرینگ ها در مکانی تعبیه و نصب می شوند که بتوانند سرعت حرکت دو قطعه در کنار هم را به وسیله ی لغزش بالا ببرند. این قطعه دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است.

رولبرینگ ها باعث می شوند دستگاه با لرزش خیلی کم و سرعت بالاتری کار کند. این قطعه ی صنعتی می تواند فشار باری زیادی را تحمل کند، بنابراین در ماشین آلات سنگین مانند غلطک هایی که در راهسازی نقش دارند یا تسمه نقاله هایی که در معادن برای جابجایی استفاده می شوند کاربرد دارد .

بعضی از نمونه های رولبرینگ به دلیل ساختار و شکل ظاهری کاربرد بیشتری در صنایع دارند. در نمونه ی مخروطی به دلیل تحمل فشار بار به شکل محوری و شعاعی آن را در جعبه دنده ی خودرو ، ماشین های صنعتی استفاده می کنند یا نمونه دیگر که رولبرینگ بشکه ای معروف است، علاوه بر تحمل فشار بارهای سنگین می تواند ضربه های شدید را نیز تحمل کند، به همین علت در ماشین آلات معدنی تعبیه می شود.

رولبرینگ بشکه ای از مقاوم ترین نمونه های رولبرینگ است. در صورت تمایل می توانید به وبسایت مجموعه مراجعه کنید و ویدئوهای بیشتری در رابطه با نحوه ی عملکرد رولبرینگ ها مشاهده کنید .

نحوه ی کار رولبرینگ

روش انتخاب رولبرینگ مناسب

خرید رولبرینگ استوانه ای در هنگام خرید رولبرینگ استوانه ای باید به چندین نکته توجه نماییم:

۱_ توجه داشته باشیم رولبرینگ در مکانی که تعبیه می شود نیاز است تا چه اندازه فشار بار را تحمل کند، چون هر نمونه از رولبرینگ برای تحمل بار با میزان خاصی تولید شده است.

۲_ رولبرینگ در هنگام کار چه نوع باری را متمحمل می شود، آیا نوع بار شعاعی است یا محوری، البته لازم به ذکر است برخی از نمونه ها به گونه ای تولید شده اند که می توانند هر دو نوع بار را به صورت شعاعی و محوری تحمل می کنند، البته در میان رولبرینگ ها نمونه ی مخروطی می تواند هر دو نوع فشار بار را تحمل کند .

۳_ فضایی که قرار است رولبرینگ در آن نصب شود.

۴_ سرعت چرخش دستگاهی که رولبرینگ در آن تعبیه می شود، چون در بعضی موارد رولبرینگ نیاز است با سرعت بسیار بالایی کار کند، در این صورت رولبرینگ های سوزنی گزینه ی مناسبی هستند .
بطور کل نیاز است خریدار بتواند شرایط را بخوبی بسنجد، چون در برخی مکان ها احتمال دارد قطعه در معرض رطوبت و گرما قرار بگیرد، در این صورت باید رولبرینگ طبق آن محیط یعنی نسوز و ضدزنگ انتخاب شود.

مشتریان عزیز در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوال در رابطه با رولبرینگ ها می توانند به سایت مجموعه ی ما مراجعه کنند و پاسخ سوال خود را دریافت نمایند یا اینکه اگر در هنگام خرید بطور واضح عنوان کنید رولبرینگ را به چه منظور خریداری می کنید مشاوران ما بطور کامل شما را راهنمایی خواهند نمود .

با اعتماد به مرکز ما می توانید بهترین رولبرینگ های استوانه ای را خریداری کنید.

خرید رولبرینگ

خرید رولبرینگ استوانه ای قیمت رولبرینگ استوانه ای در مرکز پخش ما بسیار مناسب و ارزان است. مدیریت این مرکز همواره تلاش نموده است تا از بالا رفتن نامتعارف قیمت این محصول پر کاربرد در انواع صنایع کوچک و بزرگ جلوگیری نماید. مجموعه ی ما آماده ی عقد قرارداد با کارخانه های خودرو سازی ، ماشین آلات صنعتی و تمامی صنایعی که مصرف کننده ی رولبرینگ هستند جهت عرضه ی عمده ی انواع رولبرینگ از جمله رولبرینگ استوانه ای را دارا می باشد .

ما تلاش می کنیم رولبرینگ ها را از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید کنیم تا این محصول قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را داشته باشد و صنایع ما از وارد کردن رولبرینگ بی نیاز باشد .

مصرف کنندگان گرامی می توانند به شکل های مختلف حضوری و غیرحضوری یا تماس تلفنی رولبرینگ های استوانه ای را خریداری کنند. ما تلاش می کنیم عزیزانی که به شکل غیرحضوری و با مراجعه به وبسایت محصول را خریداری می کنند، در کمترین زمان ممکن در محل مشخص شده توسط مشتری محصول را از ما دریافت کنند .

قیمت مناسب و پایین رولبرینگ استوانه ای تولید شده در مجموعه ی ما باعث وجه تمایز شرکت ما می شود. رولبرینگ های تولید شده در کارخانه ی ما با تضمین کیفیت در اختیار مشتری قرار می گیرد .‌

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *