فروش بلبرینگ skf

فروش بلبرینگ skf امروزه از طریق نمایندگی های فعال این برند که در سراسر دنیا وجود دارند صورت می گیر . همان طور که می دانید بلبرینگ SKF از بهترین قطعات صنعتی هستند که توسط کشور سوئیس به تولید می رسند. تمامی محصولات این شرکت از جمله انواع بلبرینگ های آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات به صورت درست و اصولی تولید شده اند، به همین دلیل دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و از سراسر دنیا دارای متقاضی بسیار زیادی هستند و روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.

یکی از مشکلات اساسی که در تمامی صنعت ها وجود داشت، خوردگی و از بین رفتن قطعات ماشین ها در زمان کار بود ، اصلی ترین دلیل ایجاد این مشکل نیروی اصطکاکی بود که در زمانی که دستگاه شروع به کار می کرد تولید می شد ،‌ این موضوع در دستگاه های صنعتی که دارای دوران هستند بیشتر دیده می شود. به منظور رفع این مشکل تدابیر زیادی اندیشیده شد که مفیدترین آنها تولید قطعاتی به نام بلبرینگ بود.

این قطعات باعث می شوند که دستگاه به خوبی کار کند و استفاده از این قطعات به قدری ضروری و مهم است که دیگر حتی نمی توان هیچ دستگاهی را بدون بلبرینگ تصور کرد. برند های زیادی نیز در زمینه تولید انواع بلرینگ ها وجود دارد که شاید می توان گفت مطرح ترین آن skf است. این شرکت توانسته است که با به کارگیری نیرویی خلاق، تجهیزاتی عالی و پیشرفته، مواد اولیه مرغوب و… بلبرینگ های بسیار باکیفتی را روانه بازار کند .

امروزه محصولات این برند در بیشتر کشورهای دنیا به فروش می رسد. در ایران نیز شما می توانید که از مجموعه هایی که بلبرینگ skf را به فروش می رسانند، محصول خود را تهیه کنید .

در ادامه این مقاله به بررسی دقیق تر شرکت اس کا اف خواهیم پرداخت و ضمن معرفی این شرکت، مهم ترین بلبرینگ های تولید شده این شرکت را به همراه ویژگی های آن نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد .

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

فروش بلبرینگ skf

معرفی شرکت skf

فروش بلبرینگ skf به عنوان بهترین مارک بلبرینگ در سراسر دنیا شناخته می شود و در سال ۱۹۰۷ توسط فردی به نام استون در کشور سوئیس تاسیس شد و در زمان کوتاهی پس از تاسیس، به دلیل ارائه محصولاتی با کیفیت توانست که نظر افراد زیادی را جلب کند و به عنوان بهترین برند تولید بلبرینگ در سراسر دنیا شناخته شود .

این شرکت توانسته است که تعداد کارخانه های خود را تاکنون به صد عدد برساند که همه این صد کارخانه در هفتاد کشور دنیا پراکنده شده اند. برای اولین بار در سال ۱۹۰۰ فردی به نام استوان وینگویست که خود یک مهندس تعمیرات قطعات نساجی بود، توانست که با طراحی نمونه ای از بلبرینگ یکی از اصلی ترین مشکلات در صنعت را رفع کند .

این شرکت امروزه یکی از معروف ترین برند های جهانی است که قطعات صنعتی مختلفی را به تولید می رساند  و فروش بلبرینگ skf می پردازد. از اصلی ترین محصولات این برند می توان به انواع بلبرینگ ها ، رولبرینگ ها ، روغن های صنعتی ، انواع گریس های روان کننده و … اشاره کرد. تمامی این محصولات طبق تجربه های به دست آمده دارای کیفیتی عالی می باشند و با خیال راحت می توان که از آنها استفاده کرد .

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

معرفی شرکت skf

ویژگی های بلبرینگ skf

فروش بلبرینگ skf همان طور که می دانید بلبرینگ های تولید شده توسط اس کا اف همگی دارای کیفیتی بالا هستند و ویژگی های خوبی دارند که افراد زیادی را راغب به استفاده از این محصولات می کند، برخی از مهم ترین این ویژگی ها عبارت است از :

۱ ) طول عمر بالا : یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که بلبرینگ های تولید شده توسط این برند دارند، طول عمر بالا است. به دلیل طراحی اصولی و همچنین استفاده از مواد اولیه درست و با کیفیت، تمامی بلبرینگ ها در بهترین کیفیت تولید شده اند و کیفیت بالایی دارند .

۲ ) ایجاد اصطکاک و حرارت کم : یکی از دیگر مزیت های خوبی که این محصولات دارند این است که به کاهش اصطکاک تولید شده کمک زیادی می کنند و به خوبی می توانند که درجه حرارت بین قطعات ماشین های صنعتی را کنترل کنند .

۳ ) پایین بودن هزینه های نگهداری : به طور کلی بیشتر محصولات skf نیاز به نگهداری منظم ندارند، به همین دلیل هزینه های این بخش برای شما ذخیره می شود .

۴ ) تولید صدای کم : از دیگر مزیت هایی که می توان به آن اشاره کرد این است که صدای کمی تولید می کنند و در بیشتر مواقع اصلا صدا ندارند .

۵ ) نصب آسان و سریع : به عنوان پنجمین ویژگی، می توان به نصب آسان این محصولات اشاره کرد، اما به طور کلی به شما پیشنهاد می شود که هم برای انتخاب بهترین نمونه بلبرینگ برای دستگاه و همچنین نصب آن از یک کارشناس کمک بگیرید، زیرا خیلی مهم است که از نوع درست بلبرینگ که به صورت صحیح نصب شده استفاده کنید .

۶ ) تنوع بالا : شما هر نوع بلبرینگی که بخواهید این شرکت تولید می کند، به عبارت دیگر تمامی محصولاتی که کاربرد زیادی در صنعت دارند و متقاضی برای آنها زیاد است، توسط اس کا اف به تولید می رسد .

۷ ) افزایش بهره برداری : کیفیت بالایی که این محصولات دارند باعث می شود که دستگاه شما به درستی در بهترین حالت کار کند و در نتیجه میزان بهره برداری از دستگاه نیز بیشتر شود .

این هفت مورد از اصلی ترین مزیت های محصولات skf بود که می توانستیم به آنها اشاره کنیم، در بخش بعدی به بررسی برخی از معروف ترین محصولات خواهیم پرداخت .

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

ویژگی های بلبرینگ skf

انواع بلبرینگ skf

فروش بلبرینگ skf در این بخش برخی از مهم ترین نوع از بلبرینگ هایی که این شرکت به تولید می رساند را به شما معرفی خواهیم کرد :

۱ ) بلبرینگ شیار عمیق skf : بلبرینگ های شیار عمیق از اولین نمونه بلبرینگ هایی هستند که تا به امروز طراحی شده اند، این نمونه ها در دو دسته تک ردیفه و دو ردیفه توسط این شرکت تولید شده و به سراسر دنیا عرضه می شود. بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه را معمولا با استفاده از شماره فنی سری 6000 تعریف می کنند.

از اصلی ترین ویژگی که این محصولات دارند این است که می توانند هم بارهای شعاعی را تحمل کنند و هم بارهای محوری را تحمل کنند .

۲ ) بلبرینگ تماس زاویه ای بلبرینگ تماس زاویه : دسته دیگر از بلبرینگ های معروف skf است که به تولید می رسد. در ساختار این نمونه از رینگ های داخلی و خارجی استفاده شده است که به نسبت یک محور زاویه دار می باشند .

۳ ) بلبرینگ بشکه ای  :در این نوع از محصولات از یک شیار غلتک که نسبت به محور دارای حالتی زاویه دار می باشد استفاده شده است. این نمونه ها نیز همانند نوع شیار عمیق می توانند که هر دو نوع بار محوری و شعاعی را تحمل کنند. همچنین از این نمونه ها در شرایطی که سرعت چرخش بالا است نیز استفاده می شود .

۴ ) بلبرینگ خود تنظیم : این بلبرینگ توسط استون که خود شرکت اس کا اف را تاسیس کرده است طراحی شده است. این بلبرینگ ها مشکل داغ شدن دیگر نمونه ها را تا حد زیادی حل کرده است .

۵ ) بلبرینگ کف گرد : این نمونه ها می توانند که فقط بارهای محوری را تحمل کنند، پس باید دقت شود که از آنها در شرایطی که فقط بارمحوری اعمال می شود استفاده کنید.

همچنین این شرکت نمونه های بیشتری از بلبرینگ ها را نیز به تولید می رساند که در این بخش ما پنج مورد از آن را نام بردیم، به این نکته نیز توجه داشته باشید که بلبرینگ ها باید توسط یک فرد متخصص انتخاب شوند، زیرا هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند و باید در ماشین های خاص مورد استفاده قرار گیرند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *