مشخصات کامل بلبرینگ اف ای جی

مشخصات کامل بلبرینگ اف ای جی بلبرینگ از جمله محصولات بسیار پر کاربرد و پر مصرف در خودرو و اتومبیل می‌باشد که در برندهای مختلف وجود دارد بلبرینگ اف ای جی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد که نامی آشنا برای صنعتکاران است و به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد پسند و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 این بلبرینگ دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی است که به بررسی آن‌ها می پردازد این محصول از استقامت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و با تحمل بار سبب جابجایی و تحرک قطعات می‌شود از این رو در کوچکترین وسایل مانند چرخ ماشین تا بزرگترین وسایل مانند هواپیما و غیره می‌توان از آن استفاده کرد کاملا ضد زنگ بوده و همچنین دچار ساییدگی یا خوردگی نمی شود.

 از این رو برای سالیان سال می‌توان از آن استفاده کرد بدون اینکه دچار آسیب شود. این بلبرینگ در مدل و طرح‌های مختلف طراحی می‌شود که با توجه به نوع کاربرد و نوع مصرف می توان آن را خریداری نمود و از کیفیت و کارایی آن بهره مند شد.

همچنین بسیار کم اصطکاک بوده و سبب حرکت روان قطعات می‌شود این قطعه در اندازه و سایز کوچک طراحی می‌شود اما مهمترین و اصلی ترین قطعه برای حرکت خودرو به شمار می‌آید و بدون آن اتومبیل حرکت نمی‌کند بلبرینگ از سایش و اصطکاک بین قطعات جلوگیری می‌کند از این رو سبب افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

معرفی کامل کمپانی اف ای جی

مشخصات کامل بلبرینگ اف ای جی کمپانی اف ای جی در کشور آلمان قرار دارد و از سال ۱۹۴۶ توسط برادران شلفر تأسیس شد و از آن زمان تاکنون در زمینه تولید بلبرینگ بی رقیب و منحصر به فرد است و همواره یکی از بهترین محصولات را تولید می‌کند که بلبرینگ اف ای جی علاوه بر تامین بازار داخلی به صورت صادرات نیز به کشورهای دیگر صادر می‌شود که صادرات آن بسیار پر سود و منفعت است و از نظر اقتصادی یک قطب مهم محسوب می‌شود.

این کمپانی در کشور و شهرهای دیگر نیز نمایندگی دارد و به صورت انبوه به تولید بلبرینگ می‌پردازد تمام مهندسان آن افراد مجرب و زبده هستند که با فن آوری جدید به طراحی و تولید انواع مختلف بلبرینگ می پردازند دانش آن‌ها کاملا به روز می‌باشد و دوره‌های جدید آموزشی را طی می‌کنند.

در این کمپانی تمام مراحل ساخت و تولید محصول به صورت مکانیزه و توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌شود و در بسته بندیهای بسیار مناسب روانه بازار فروش می‌گردد نوع بسته بندی در میزان فروش و جلب نظر مشتری تاثیر بسزایی دارد.

محصولات تولید شده در این مرکز کاملا استاندارد بوده و سازمان استاندارد جهانی آن را تایید می کند و از نظر کمیت و کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و در اکثر مواقع بلبرینگ مونتاژ شده در این کمپانی با ضمانت نامه عرضه و ارائه می‌شود که این ضمانت نامه و گارانتی برای خریداران بسیار مهم است و بر اساس آن در مدت معینی اگر بلبرینگ دچار آسیب شد، می توانند آن را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض کنند و این امر برای آن‌ها از نظر مالی بسیار مقرون به صرفه است.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

فروش بلبرینگ و رولبرینگ و انواع آن

راه های تشخیص بلبرینگ اف ای جی اصل

مشخصات کامل بلبرینگ اف ای جی در بازار انواع تقلبی و بی کیفیت بلبرینگ بسیار زیاد وجود دارند از این رو برای تهیه بلبرینگ اف ای جی اصل باید بتوان جنس اصلی را از تقلبی تشخیص داد یکی از راه های تشخیص محصول اصل، بسته بندی و شکل ظاهری بلبرینگ است بلبرینگ اصل بسیار شکیل بسته بندی می شود و بر روی آن تمام اطلاعات ضروری و مهم درباره قطعه ثبت می‌شود که به خریدار کمک بزرگی می‌کند.

یکی دیگر از راه های شناسایی جنس اصل از تقلبی، نوع فونتی است که با آن شماره فنی بر روی بدنه بلبرینگ حک می‌شود این فونت نوع و اندازه خاصی دارد که در جنس تقلبی دیده نمی‌شود.

قیمت عامل دیگری است که می تواند در تشخیص بلبرینگ اصلی کمک بسزایی کند بلبرینگ اصل گران قیمت تر از نوع تقلبی است از این رو برای خرید باید هزینه بیشتری پرداخت نمود محصول اصلی همراه با کاتولوگ عرصه می‌شود که در کاتالوگ شماره بدنه بلبرینگ درج شده است.

اگر این عدد با شماره بدنه بلبرینگ هماهنگ بود مطمئن باشید که قطعه اصلی و درجه یک را خریداری کرده‌اید اگر قصد خرید کلی این محصول را دارید برای اطمینان از اصل بودن آن می‌توانید آن را برای تست آلیاژ و متریال به آزمایشگاه ارسال کنید.

البته این روش برای خرید جزیی و تکی مناسب نیست و مقرون به صرفه نمی‌باشد بلبرینگ اصل علامت استاندارد حک شده دارد که مشاهده این علامت نیز در هنگام خرید بسیار مهم است در واقع برای خرید بلبرینگ اصل باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید محصولی اورجینال و باکیفیت را تهیه نمایید چون کیفیت آن سبب کارایی بالای خودرو یا اتومبیل می‌شود از این رو در انتخاب آن دقت کافی نمایید.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

راه های تشخیص بلبرینگ اف ای جی اصل

نکات مهمی که باید در هنگام خرید بلبرینگ اف ای جی رعایت کنید

مشخصات کامل بلبرینگ اف ای جی برای خرید بلبرینگ اف ای جی باید نکات مهمی را مد نظر قرار داد مهمترین نکته ای که بسیار اهمیت دارد مرکز فروش آن می‌باشد.

برای خرید آن باید به مراکز فروش یا سایت های معتبر مراجعه کرد برای خرید حضوری این محصول می‌توان به مراکز مختلف مراجعه کرد و با مشاهده انواع مختلف، بلبرینگ در مدل و سایز دلخواه را خریداری نمود.

این خرید زمان بر و وقت گیر است و امروزه کاربرد چندانی ندارد و همچنین به دلیل دوری مسافت در اکثر مواقع امکان پذیر نمی باشد اما خرید اینترنتی و آنلاین از نظر زمان بسیار مقرون به صرفه است و مورد پسند افراد مختلف قرار دارد برای این نوع خرید کافیست به سایت فروش مراجعه نمایید و بلبرینگ با مدل و مارکهای مختلف را بررسی نمایید.

با مقایسه قیمت، بلبرینگ اف ای جی را در تعداد دلخواه سفارش دهید و در اسرع وقت با بسته بندی مناسب درب محل تحویل بگیرید این نوع خرید برای خریداران خارجی و تجار بهترین گزینه و انتخاب است از دیگر نکات ضروری در هنگام خرید، توجه به شماره بدنه، نام سازنده، سایز، اندازه و دیگر مشخصات آن است.

نکات مهمی که باید در هنگام خرید بلبرینگ اف ای جی رعایت کنید

قیمت بلبرینگ اف ای جی در بازار

مشخصات کامل بلبرینگ اف ای جی قیمت بلبرینگ اف ای جی در بازار متنوع و گوناگون است و عوامل مختلفی بر آن تاثیر دارند که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم اگر این محصول به صورت کلی و عمده تولید شود و به فروش رسد نسبت به تولید و فروش جزیی قیمت کمتری خواهد داشت.

همچنین در بعضی از مواقع ممکن است این قطعه به کشورهای دیگر صادر شود که در این صورت گران قیمت تر خواهد بود چون علاوه بر قیمت اولیه، هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن تعلق می‌گیرد از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول، نوع برند و مارک آن است .

مسلما برای خرید بلبرینگ با برند معروف و نام آشنا باید هزینه بیشتری پرداخت نمود این بلبرینگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید می‌توانید انتظار کارایی عالی را داشته باشید از آن جایی که بلبرینگ در انواع و اندازه مختلف تولید می‌شود از این رو، هر نوعی از آن قیمت خاصی دارد گاهی اوقات بلبرینگ از متریال اولیه‌ای تولید می‌شود که در داخل کشور وجود دارند که در این صورت نسبت به بلبرینگ با متریال وارداتی ارزان قیمت تر است.

همان طور که اشاره شد بلبرینگ قطعه کوچک و بسیار مهمی در صنایع مختلف است که باید در هنگام خرید و تهیه آن دقت کافی نمود تا محصولی بسیار باکیفیت و درجه یک را خریداری کرد چون عملکرد و کارکرد انواع مختلف ماشین‌ها در رابطه مستقیم با کیفیت این قطعه است و انتخاب مناسب آن سبب افزایش طول عمر خودرو خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *