بلبرینگ ناچی ژاپن یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع بلبرینگ می‌باشد که از مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه می‌شود.

برای آگاهی از قیمت بلبرینگ ناچی ژاپن می‌توان به نمایندگی‌های مجاز و یا سایت های معتبر مراجعه کرد و از قیمت به روز آن مطلع شد.

با آگاهی و اطلاعات کامل و با توجه به میزان نیاز و مصرف آن را خریداری کرد و از آن در زمینه های مختلف بهره‌مند شد.

بلبرینگ قطعه مهم و کاربردی در انواع خودروها می باشد و نامی بسیار آشنا برای تعمیرکاران و صنعتگران است و بدون ایجاد سایش و اصطکاک سبب حرکت خودرو می‌شود.

این قطعه نسبتا کوچک با کارایی فوق‌العاده می‌باشد که توسط مهندسان با طراحی خاص، طراحی می‌شود.

بلبرینگ انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربردهای گوناگونی نیز دارند و مسلما از قیمت‌های متنوعی برخوردار هستند.

علاوه بر کاربرد و نوع بلبرینگ، عوامل دیگری نیز بر تنوع و نوسانی قیمت تاثیر دارند یکی از عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ ناچی ژاپن، میزان تولید و فروش می‌باشد.

اگر آن به صورت کلی تولید شود و به صورت کلی به فروش رسد مسلما قیمت کمتری نسبت به تولید و فروش جزئی دارد.

این بلبرینگ ممکن است به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای دیگر صادر شود که در این هنگام گران قیمت تر خواهد بود چون علاوه بر قیمت اولیه، هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن افزوده می‌شود.

این شرکت در صادرات این محصول بی‌رقیب است و در بین کشورهای مختلف در کل دنیا حرف اول را می‌زند و افراد بسیار زبده و با تجربه در آن مشغول به فعالیت هستند.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

معرفی شرکت ناچی ژاپن

شرکت ناچی ژاپن یک شرکت بسیار معتبر در زمینه تولید بلبرینگ می‌باشد که نمایندگی شرکت ناچی در شهر و کشورهای مختلف به فعالیت مشغول است و قیمت بلبرینگ ناچی ژاپن را با توجه به شرایط موجود اعلام می‌کند.

 شرکت ناچی در سال ۱۹۲۸ در ژاپن توسط یک تیم حرفه‌ای تاسیس شد و به سرعت به بزرگترین مرکز تولید و صادر بلبرینگ تبدیل شد.

 سالانه به صورت کلی و انبوه بلبرینگ را به کشورهای دیگر صادر می‌کند و صادرات آن از نظر اقتصادی یک منبع مهم به شمار می‌آید.

 این شرکت با استفاده از فن آوری جدید و مدرن و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک به تولید بلبرینگ می‌پردازد، تمام مراحل و فرایند تولید به صورت مکانیزه انجام می‌شود و انسان در آن نقشی ندارد.

 سیستم خط تولید آن فوق پیشرفته است و این سیستم سبب تولید انواع مختلف بلبرینگ می‌شود.

 در این زمینه یک ابر سازنده محسوب می‌شود و محصولات تولیدی این شرکت فقط محدود به بلبرینگ نیست.

 در تولید ماشین آلات صنعتی سبک و سنگین و ابزار برش نیز سابقه درخشانی دارد.

 تمام محصولات تولیدی آن از استاندارهای جهانی برخوردار هستند و با تایید سازمان استاندارد اروپا تولید و روانه بازار فروش می‌شوند.

 به همین دلیل خریداران و متقاضیان زیادی در سراسر دنیا به خصوص کشورهای آسیایی دارند.

 برای سفارش و خرید می‌توان به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کرد که خرید حضوری برای همه افراد میسر نیست چون امکان تردد وجود ندارد.

 اما خرید اینترنتی بهترین نوع خرید است، در این خرید شما می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و با مشاهده و بررسی محصولات مختلف، بلبرینگ دلخواه را در طرح و قیمت مد نظر سفارش دهید.

 در این زمینه می‌توانید با کارشناسان مجرب آن تماس گرفته و با کمک آن‌ها خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید و در اسرع وقت با بسته بندی مناسب آن را درب محل تحویل بگیرید و از کیفیت آن در زمینه های مختلف بهره‌مند شوید.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

معرفی انواع بلبرینگ ناچی

بلبرینگ ناچی انواع مختلفی دارد و قیمت آنها با توجه به مدل و کاربرد آن متفاوت می‌باشد.

 بلبرینگ کف گرد، تماس زاویه ای، شعاعی، محوری، شیار عمیق و غیره از جمله بلبرینگ های پر مصرف و پر کاربرد در صنعت می‌باشند.

 بلبرینگ کف گرد به صورت یک یا دو طرفه ساخته می‌شود و قدرت تحمل بار محوری را دارد.

 در سرعت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد نوعی از این محصول یک طرفه است و برای تحمل بار در یک طرف شفت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 این بلبرینگ نباید تحت نیروهای شعاعی قرار گیرد، قابلیت دمونتاژ دارد و به راحتی نصب می‌شود.

 از جنس فولاد یا برنج است و بلبرینگ فولادی مقاومت بیشتری دارد و گران قیمت تر است و برای خرید باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

 بلبرینگ تماس زاویه‌ای نوع دیگری از بلبرینگ ناچی است که نیروهای محوری را در یک جهت تحمل می‌کند.

 این بلبرینگ دارای زاویه است و از یکدیگر جدا نمی‌شوند آن‌ها فیبری، فولادی و برنجی هستند که هر کدام مقاومت و قیمت مختلفی دارند.

 بلبرینگ شعاعی دارای دو رینگ داخلی و خارجی است و از ساچمه های غلطان در آن استفاده می‌شود.

 این ساچمه‌ها درون شیار خود حرکت می‌کنند و تحمل بار زیاد را دارند.

 بلبرینگ محوری در امتداد محور خود حرکت می‌کند و قابلیت تحمل زیادی از بار را دارند، نوع دیگری از این محصول، بلبرینگ شیار عمیق است که متداولترین نوع بلبرینگ محسوب می‌شود.

 از این شیار برای سطح تماس رینگ و ساچمه استفاده می‌شود و تحمل بارهای شعاعی و محوری را در دو طرف دارد و در سرعت‌های بالا گزینه و انتخاب مناسبی است.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

ویژگی بلبرینگ ناچی

بلبرینگ ناچی ویژگی های خاصی دارد که آن را نسبت به سایر محصولات منحصر به فرد می کند.

 برای خرید بلبرینگ ناچی اصل باید به مراکز معتبر فروش مراجعه نمایید چون بلبرینگ تقلبی و بی کیفیت نیز در بازار بسیار وجود دارد.

 قیمت بلبرینگ ناچی ژاپن اصل نسبت نوع تقلبی آن بالا تر و گران تر است از این رو در هنگام خرید باید دقت کافی نمود.

یکی از ویژگی های بلبرینگ ناچی استقامت بالای آن می باشد این بلبرینگ از مواد اولیه بسیار باکیفیت تهیه می شود از این رو در بخش ها و قطعات مختلف خودرو به کار رفته و طول عمر زیادی دارد.

 تنوع مدل و طرح های آن بسیار زیاد است از این رو طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

 معمولاً از ورقه های فولادی کروم دار تهیه می شود که قدرت سختی پذیری بالایی دارد و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد.

 کاملاً ضد زنگ بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود همچنین سبب کاهش اصطکاک و افزایش سرعت و قدرت حرکت می شود.

 در واقع جزء قطعات مهم و اصلی در خودرو محسوب می‌شود و بدون آن هیچ خودرویی قادر به حرکت نخواهد بود. اگرچه این قطعه بسیار کوچک می باشد اما عملکرد بسیار مهمی دارد و با توجه به نوع نیاز و مصرف می توان آن را به صورت تکی یا کلی خریداری نمود و از کیفیت آن بهره مند شد.

کاربرد بلبرینگ ها

همان طور که اشاره شد بهترین بلبرینگ، بلبرینگ ناچی ژاپن می باشد که کاربردهای مختلفی دارد با توجه به نوع کاربرد قیمت بلبرینگ ناچی ژاپن متغیر و در نوسان خواهد بود.

 کاربرد اصلی این قطعه در کاهش اصطکاک و تنظیم حرکت وسیله نقلیه می باشد از این رو در سایز کوچک و بزرگ در تمام خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد در واقع مقاومت و اصطکاک دو قطعه را به حداقل می رساند از این جهت سرعت حرکت افزایش می‌یابد.

 بلبرینگ فرمان، پلوس، چرخ دنده و غیر انواع مختلفی از بلبرینگ هستند که هر کدام وظایف و کاربرد خاص خود را دارند و به انتقال نیرو بین قطعات کمک بسزایی می کنند.

 از سایش آن‌ها جلوگیری می نمایند که این ویژگی را می‌توان یکی از کاربردهای اصلی بلبرینگ نامید.

 در واقع بلبرینگ از سایش سطوح مختلف جلوگیری می کند که این امر سبب طول عمر بیشتر قطعات می شود و با استفاده از بلبرینگ می توان برای زمان های طولانی از قطعات استفاده کرد بدون اینکه دچار آسیب شوند.

 هر بلبرینگ از دو رینگ تشکیل می‌شود که دو طرف قطعه را می‌پوشاند و درون این رینگ ها ساچمه‌ای وجود دارد که حرکت آن سبب حرکت بلبرینگ و در نهایت قطعات خودرو می‌شود جزء دیگر بلبرینگ قفسه یا کیج نامیده می شود.

آنها قفس ساچمه را در بر می‌گیرند و از برخورد آن‌ها با یکدیگر جلوگیری می‌کنند.

 کاسه نمد قسمت دیگری از بلبرینگ است که بین قفسه و رینگ قرار می‌گیرد این قطعه نوعی عایق در برابر نفوذ آب به داخل بلبرینگ می باشد.

 چون اگر آب به داخل بلبرینگ نفوذ کند سبب ایجاد مشکل در آن می‌شود و در حرکت قطعات خودرو نیز اشکال به وجود می آید.

 همچنین کاسه نمد از خروج روغن هیدرولیک ممانعت می کند اگر میزان این روغن در بلبرینگ از حد نرمال و استاندارد کمتر باشد سبب ایجاد سر و صداهای ناخوشایند در بلبرینگ شده و در نهایت موجب خرابی و آسیب آن می شود.

 از این رو در هنگام خرید بهتر است یا بلبرینگ ناچی ژاپن را انتخاب نمایید چون قطعات داخلی آن درجه یک و باکیفیت هستند و با اطمینان خاطر می توانید از آن استفاده نمایید.

 همچنین بلبرینگ در هنگام فروش به همراه گارانتی و ضمانت نامه ارائه می‌شود که این گارانتی به شما کمک می کند طی زمان معین اگر بلبرینگ دچار آسیب شد آن را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض نمایید.

 چون این قطعه بسیار مهم بوده و کاربردهای مختلفی دارد و در زمینه های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد از این رو کیفیت و کمیت آن بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *