عوامل موثر بر خرید بلبرینگ کویو

تمام وسایلی که در جهان در حال حرکت و چرخش هستند، بر پایه بلبرینگ می‌باشند. بلبرینگ قطعه بسیار کوچکی است که در صنایع مختلف مانند اتومبیل، وسایل منزل، کشاورزی، پزشکی و غیره بسیار پر کاربرد و پر مصرف می‌باشد و انواع مختلفی دارد.

یکی از بهترین برندهای این محصول، بلبرینگ کویو است که در ادامه به مقایسه کارایی بلیرینگ کویو با بقیه برند ها خواهیم پرداخت، از این رو برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

این محصول هم در خودرو و هم در صنایع دیگر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد زیادی دارد و نسبت به سایر برندها، مقاومت و طول عمر بیشتری دارد، در واقع با اطمینان خاطر می‌توان از آن استفاده کرد. این قطعه کوچک بدون ایجاد اصطکاک یا سایش موجب حرکت خودرو می‌شود و این عدم اصطکاک یک مزیت مهم و اساسی به شمار می‌آید.

این بلبرینگ انواع مختلفی دارد که هر کدام کارایی خاصی دارند که باید نوع متناسب آن را انتخاب کرد تا بتوان از عملکرد آن بهره‌مند شد. این محصول یک برند جهانی و بسیار معروف است که در حجم بالا تولید می‌شود و به صورت انبوه به سایر کشورها صادر می‌گردد که صادرات آن برای تولید کننده یک قطب اقتصادی محسوب شده و بسیار پر سود می‌باشد.

بلبرینگ نقش اساسی در سیستم فنی خودروها دارد و بدون آن، ماشین حرکت نمی‌کند. این قطعه بدون حرکت باقی می‌ماند، اما موجب حرکت بسیاری از دستگاه ها می‌شود و از این جهت بسیار حائز اهمیت است.

انواع بلبرینگSKF

اگر قصد خرید بلبرینگ را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

طرز کار بلبرینگ و رولبرینگ SKF

تاریخچه شرکت بلبرینگ کویو

برای مقایسه کارایی بلیرینگ کویو با بقیه برند ها بهتر است ابتدا به این مسئله بپردازیم که بلبرینگ کویو ساخت کجاست و با تاریخچه آن آشنا شویم.

شرکت بلبرینگ کویو یک شرکت تولیدی بسیار معروف و مشهور در ژاپن است که در ساخت انواع مختلف بلبرینگ و محصولات جانبی کاملا بی رقیب می‌باشد و در جهان حرف اول را می‌زند. این شرکت در سراسر دنیا، شعبات و نمایندگی‌های مجاز دارد که برای سهولت خرید می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد و با توجه به نوع کاربرد، بلبرینگ دلخواه را به صورت جزئی یا کلی خریداری نمود و از کیفیت و کارایی آن در صنایع مختلف بهره‌مند شد.

علاوه بر نمایندگی‌های مجاز، ۱۸ کارخانه تولیدی در کشورهای مختلف دارد که به تولید بلبرینگ مشغول هستند و با مراجعه حضوری یا آنلاین می‌توان خرید خود را انجام داد و برای سفارش آنلاین کافیست به سایت این شرکت مراجعه نمایید و با مشاهده انواع مختلف، بلبرینگ دلخواه را سفارش دهید و در اسرع وقت بسیار باکیفیت درب محل دریافت نمایید.

این شرکت کار خود را با فروش یاتاقان شروع کرد و با گذشت زمان به تولید بلبرینگ پرداخت و در سال ۱۹۲۱ برای اولین بار فردی به نام ایکدا بلبرینگ را تولید و روانه بازار کرد و در واقع شروع یک انقلاب عظیم بود. این شرکت بلبرینگ را در اندازه مینیاتوری و کوچک تا اندازه های بزرگ تولید می‌کند و در واقع اولین سازنده بلبرینگ های سرامیکی و هیبریدی در کل جهان می‌باشد و در این زمینه پیشرو است.

روش تشخیص بلبرینگ کویو اصل

معرفی شرکت بلبرینگ کویو

بلبرینگ koyo در ژاپن تولید می‌شود که کاملا اصل و استاندارد می‌باشد، اما در بازار محصولات نامرغوب و بی کیفیت بسیار وجود دارند که با کپی نام این برند تولید می‌شوند، از این جهت هنگام خرید به اصل بودن آن توجه نمایید و برای تشخیص آن باید بتوانید به درستی مقایسه کارایی بلیرینگ کویو با بقیه برند ها را انجام دهید.

فعالیت عمده این شرکت در زمینه خودروسازی، کشاورزی، ساخت و ساز، چرخ دنده و غیره می‌باشد. این شرکت، بلبرینگ را در سایز و مدل‌های متنوع تولید می‌کند و این امر سبب محبوبیت جهانی آن شده و مورد توجه و استفاده صنعتگران قرار گرفته است. تمام دستگاه‌های تولیدی در این مرکز با استفاده از فناوری جدید و مدرن دائما به روز و آپدیت می‌شوند و همین امر سبب می‌شود محصولات منحصر به فرد و درجه یک را تولید و عرضه کنند.

مهندسان از دستگاه و وسایل بسیار دقیق برای اندازه‌گیری قطر و ضخامت بلبرینگ استفاده می‌کنند، از این رو محصولات تولیدی آن‌ها مطابق استانداردهای جهانی می‌باشد. در واقع هر محصولی که تولید می‌شود از نظر کیفی و کمی کاملا مورد آزمایش قرار می‌گیرد و در نهایت با تایید مهندسان ناظر از کارخانه خارج می‌شود و دارای گواهینامه بین المللی برای تولید و فروش بلبرینگ می‌باشد.

افراد بسیار زبده و کاربلد در این شرکت مشغول فعالیت هستند که با دانش خود توانسته‌اند بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت تولید کنند و پس از گذشت سال‌ها، همچنان در صدر باشند. این شرکت در سه قسمت تولید، فروش و فناوری به صورت مجزا و حرفه‌ای فعالیت می‌کند

انواع بلبرینگSKF

به دنبال خرید بلبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا هستید پس حتما این لینک را دنبال نمایید

‌فروش بلبرینگ ناچی

مشخصات و ویژگی بلبرینگ کویو

با مقایسه کارایی بلیرینگ کویو با بقیه برند ها می توان گفت کویو بهترین مارک بلبرینگ در دنیا است که در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد اما این محصول مشخصات و ویژگی‌های خاصی دارد که در ادامه به بررسی و شرح آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از مهم ترین مشخصات آن، مقاومت بالا می‌باشد. این قطعه در برابر ساییدگی و خوردگی بسیار مقاوم است و به همین دلیل برای سالیان سال می‌توان از آن استفاده کرد، بدون اینکه دچار آسیب شود. تنوع در سایز و اندازه از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد که این تنوع در جلب نظر مشتری تاثیر به سزایی دارد و افراد مشتاق خرید آن هستند.

این قطعه را در سایز بسیار کوچک برای ماشین های اسباب‌بازی تا سایز بزرگ برای هواپیما به راحتی می‌توان تهیه کرد. بلبرینگ ها، ساچمه های کوچکی و غلتانی هستند که توان تحمل بار شعاعی، محوری یا هر دو را دارند و این قدرت تحمل از شاخص‌های بارز آن‌ها به شمار می‌آید و به همین جهت در زمینه های مختلف بسیار پر مصرف هستند و موجب افزایش طول عمر می‌شود.

این قطعه طوری طراحی شده است که از حرکت جانبی محور جلوگیری می‌کند و همچنین مانع برخورد و ایجاد اصطکاک قسمت‌های داخلی می‌شود. این قطعه کوچک از فولاد ساخته می‌شود، از این رو در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است.

انواع بلبرینگ کویو

انواع بلبرینگ های کویو

در مبحث مقایسه کارایی بلیرینگ کویو با بقیه برند ها می‌توان به انواع بلبرینگ کویو نیز اشاره کرد، از این رو برای آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.

نوعی از این محصول به بلبرینگ شیار عمیق معروف است که در سرعت های بالا بسیار پر کاربرد و پر مصرف می‌باشد و تحمل بار شعاعی، محوری و ترکیب هر دو را دارد. این بلبرینگ را می‌توان به چندین دسته تقسیم کرد مثل شیار عمیق یک ردیفه، دو ردیفه، سرامیکی و فولادی که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

بلبرینگ تماس زاویه‌ای نوع دیگری است که در آن محور داخلی و خارجی نسبت به یکدیگر زاویه دارند و در ماشین آلات صنعتی، دستگاه تراش فرز دور بالا و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

بلبرینگ خودتنظیم نوع دیگری از این محصول است که دارای دو ردیف ساچمه با یک حلقه بیرونی است و فقط می‌تواند بار شعاعی را تحمل کند و در سه نوع بدون واشر، با واشر و با حلقه داخلی عریض در بازار وجود دارد.

بلبرینگ کف گرد مدل دیگری است که برای کاهش اصطکاک به کار می‌رود و با قفسه‌های برنجی یا فولادی ساخته می‌شوند و با توجه به نوع کاربرد باید آن را انتخاب کرد.

بلبرینگ ایگرگ نوع خاصی از این محصول است که یک لایه محافظ دارد و از نظر قیمت مقرون به صرفه می‌باشد و از آن در تسمه نقاله، صنایع غذایی، نساجی، راه سازی و غیره استفاده می‌شود.

بلبرینگ سرامیک مدل جدیدی از این بلبرینگ است که به صورت ترکیبی از ساچمه های استیل و سرامیکی تولید می‌شود که عایق الکتریسیته است و در سرعت‌های بالا به کار می‌رود. با افزایش علم و تکنولوژی باید منتظر بلبرینگ های جدید نیز باشیم و به مدل‌های قدیمی نباید اکتفا نبود.

انواع بلبرینگSKF

به دنبال خرید رولبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا هستید پس حتما این لینک را دنبال نمایید

مزایای بلبرینگ کویو

بهترین بلبرینگ ژاپنی دارای مزایای ویژه‌ای است که آن‌ها را بیان خواهیم کرد، البته با مقایسه کارایی بلیرینگ کویو با بقیه برند ها به این نتایج دست یافتیم.

یکی از مزایای این قطعه این است که می‌تواند بار شعاعی، محوری و یا هر دو را تحمل کند. بلبرینگی که بار شعاعی را تحمل می‌کند در برابر چرخش نباید مقاومت نشان دهد. بلبرینگ محوری نیز در زمانی به کار گرفته می‌شود که نیروی محور کم باشد، در واقع کاربردهای مختلف این قطعه مهمترین مزیت آن محسوب می‌شود.

از دیگر مزایای این محصول پرکاربرد، می‌توان دسترسی آسان آن را بیان کرد. به راحتی و سهولت با مراجعه به مراکز فروش یا سایت های اینترنتی می‌توان آن را در طرح و سایز دلخواه خریداری نمود و از کیفیت و کارایی آن بهره‌مند شد.

تمام مشخصات فنی بلبرینگ به صورت اختصار و با اعداد و حروف لاتین بر روی آن ثبت می‌شود که این امر در هنگام خرید کمک شایانی به خریدار می‌کند و با مطالعه آن‌ها، می‌توان محصول دلخواه را انتخاب و خریداری کرد، اما اگر نتوانستید آن را بخوانید در این صورت می‌توانید از کولیس استفاده کنید. کولیس یک ابزار بسیار دقیق برای اندازه گیری قطر داخلی، خارجی و عمق بلبرینگ است. این کدها شامل اعداد ۵ رقمی و استاندارد هستند که شماره فنی، نوع بلبرینگ و غیره را نشان می‌دهد که با مطالعه این کد به اطلاعات مهمی درباره بلبرینگ می‌توان دست یافت که توجه به آن‌ها در زمان خرید بسیار در خور اهمیت است.

‌انواع بلبرینگ های شیار عمیق دو طرفه

راهنمای خرید بلبرینگ اصل کویو

از آنجایی که در بازار برندهای مختلف و تقلبی بسیار زیاد وجود دارد، با تشخیص بلبرینگ اصل می‌توان از کارایی و عملکرد بهینه آن بهره‌مند شد. مقایسه کارایی بلیرینگ کویو با بقیه برند ها حاصل همین انتخاب درست است، اما برای خرید این قطعه اصلی باید نکات و فاکتورهای خاصی را در نظر گرفت.

نام کشور سازنده بر روی بدنه یا جعبه بلبرینگ حک شده است که این امر نشان دهنده اصل بودن آن است. از دیگر فاکتورهای مهم در هنگام خرید، توجه به کد فنی و شناسایی است که به صورت برجسته باید وجود داشته باشد و محصول تقلبی این کد برجسته را ندارد.

کیفیت از دیگر مواردی است که به تشخیص جنس اصلی و تقلبی کمک به سزایی می‌کند. بلبرینگ باکیفیت، زنگ نمی‌زند، دچار ساییدگی یا خوردگی نمی‌شود و طول عمر زیادی دارد و برای خرید آن باید به مراکز معتبر مراجعه نمود.

یکی دیگر از راه‌های تشخیص، چک کردن بارکد روی جعبه است. در هنگام خرید می‌توانید آن را در سایت اصلی شرکت وارد کنید و از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

دقت در جعبه و وکیوم نکته دیگری است که به انتخاب بلبرینگ اصل کمک می‌کند. جعبه باید کاملا استاندارد باشد و اطلاعاتی مانند نوع، نام شرکت سازنده، تاریخ تولید و غیره بر روی آن درج شده باشد.

روش دیگر مشاهده از نزدیک و لمس بلبرینگ است. قطعه اصلی باید بدون ناخالصی باشد و مشکل مونتاژ در آن دیده نشود. در واقع لبه‌های بلبرینگ با ساچمه باید مطابقت داشته باشد. امروزه تشخیص جنس اصلی و تقلبی کار نسبتا دشواری است، از این رو اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید بهتر است قبل از خرید با کارشناسان زبده مشورت کنید.

فروش بلرینگ و رولبرینگ

قیمت بلبرینگ کویو

تا کنون به مقایسه کارایی بلیرینگ کویو با بقیه برند ها پرداختیم و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کردیم، اما علاوه بر کارایی و عملکرد، قیمت بلبرینگ koyo در هنگام خرید بسیار مهم می‌باشد و باید به آن توجه کافی نمود. این برند نسبتا ارزان قیمت می‌باشد و به همین جهت مود استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرد، اما عوامل مختلفی در تعیین قیمت آن نقش دارند که به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

به دلیل کیفیت بالا، این محصول معمولا به کشورهای دیگر صادر می‌شود که این امر سبب افزایش قیمت آن می‌شود، چون مالیات و هزینه گمرک به قیمت اولیه افزوده می‌شود.

سایز و مدل از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت می‌باشند که با توجه به نوع کاربرد باید آن را انتخاب نمود و هزینه را پرداخت کرد. قیمت خرید کلی و جزئی آن نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود و اگر آن را به صورت کلی و عمده خریداری نمایید، نسبت به خرید تکی و جزئی ارزان تر و مقرون به صرفه خواهد بود. این نوع خرید برای فروشندگان بسیار پر سود است.

بلبرینگ اصل نسبت به محصول تقلبی گران قیمت تر است و هزینه بیشتری برای آن باید پرداخت کرد. اگر برای خرید به صورت مستقیم به مرکز خرید مراجعه کنید، این خرید ارزان تر خواهد بود، چون بدون حضور واسطه می‌باشد و از آن جایی که قیمت این محصول متغیر و در نوسان است، برای اطلاع از قیمت روز آن می‌توانید به سایت های فروش مراجعه کرد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *