قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی

قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی در اولین مرحله به کیفیت قطعات این بلبرینگ بستگی دارد، البته ناگفته نماند که بلبرینگ های ناچی در شمار پرطرفدارترین بلبرینگ ها قرار می گیرند و از نظر کیفیت قطعات و نوع کارایی فوق العاده هستند. بلبرینگ های کف گرد ناچی به دلیل این که قطعات باکیفیتی دارند و از تنوع بالایی برخوردار هستند، در شمار پرفروش ترین بلبرینگ ها نیز قرار می گیرند و معمولا افرادی که قصد خرید بلبرینگ دارند، بلبرینگ های شرکت ناچی را انتخاب می کنند.

شرکت ناچی امروزه دارای خط تولید گسترده ای می باشد و در زمینه های مختلف بلبرینگ و رولبرینگ فعالیت می کند و بلبرینگ های این شرکت دارای تنوع بالایی هستند و برخی از بلبرینگ های تولید شده در این شرکت شامل مواردی مانند بلبرینگ های کف گرد، شعاعی، مخروطی، دایره ای و… می شوند.

لازم به ذکر است که بدانید امروزه شرکت قطعه سازی ناچی علاوه بر تولید بلبرینگ و رولبرینگ، قطعاتی مانند ابزار آلات ماشین های صنعتی نیز تولید می کند و این قطعات نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

تمامی محصولات تولید شده در شرکت بلبرینگ سازی ناچی دارای استانداردهای جهانی هستند و به همین دلیل این محصولات با قیمت فوق العاده منصفانه ای به فروش می رسند. قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی به مواردی مانند مدل بلبرینگ و انواع آن و همچنین جنس بدنه آن و… بستگی دارد و هر چه که بلبرینگ جنس محکم تر و ابعاد بزرگ تری داشته باشد و از مدل پیشرفته تری برخوردار باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

بلبرینگ کف گرد ناچی چیست؟

قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی بلبرینگ کف گرد نوعی قطعه ی حلقه مانند است که در ابزارآلات و ماشین ها وظیفه ی چرخاندن را به عهده دارد و به همین دلیل در صنعت این قطعه را در خانواده یاتاقان ها قرار می دهند. به طور کلی می توان گفت که وجود بلبرینگ کف گرد در ابزار آلاتی که می چرخند، مانند انواع پمپ های آب، تهویه ها، الکتروموتورها و… الزامی می باشد، زیرا این قطعه کوچک تمام کارهای مربوط به عملکرد وسیله و چرخیدن صحیح آن را انجام می دهد.

بلبرینگ کف گرد ناچی از فلز محکمی مانند فولاد ساخته شده است و این قطعه باعث می شود که زمانی که سایر قطعات در یک ابزار در حال چرخیدن هستند، به یکدیگر برخورد نکنند و سابیده نشوند، بنابراین می توان گفت که یکی از وظایف مهم بلبرینگ ها جلوگیری از حرکت قطعات ابزار آلات بر روی هم و در نتیجه ایجاد سایش در آنها است.

ابعاد بلبرینگ کف گرد و اندازه کلی این قطعه به اندازه ابزار و یا ماشین صنعتی مورد نظر بستگی دارد و با توجه به میزان کارایی دستگاه از لحاظ سبک بودن و یا سنگین بودن کار دستگاه، اندازه بلبرینگ انتخاب می شود. بدنه بلبرینگ کف گرد ناچی به گونه ای انتخاب شده است که در برابر مواد خورنده مانند انواع اسیدها و… مقاوم می باشد و در نتیجه در صورتی که مواد خورنده به این قطعه برخورد کنند، بلبرینگ دچار آسیب نمی شود.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی

انواع بلبرینگ کف گرد چیست ؟

قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی بلبرینگ کف گرد سوزنی: بلبرینگ های کاملا استانداردی هستند و بر روی سطح خود دارای سوراخ های ریزی می باشند و این سوراخ ها سبب تندتر چرخیدن بلبرینگ می شوند و در نتیجه استفاده از این بلبرینگ ها در وسایلی که حرکت چرخان سریع دارند، کاربرد دارد.

بلبرینگ شیار عمیق کف گرد: بلبرینگ های شیار عمیق بر روی سطح خارجی خود دارای شیارهایی می باشند و این شیارها سبب کاهش صدای بلبرینگ در هنگام چرخیدن می شود و در نتیجه می توان گفت که این بلبرینگ ها برای ساخت وسایل خانگی کم صدا مانند آبمیوه گیری، پنکه و… کاربرد دارند.

بلبرینگ کف گرد کروی: این بلبرینگ ها دارای دو عدد رینگ هستند و به علت داشتن رینگ داخلی و خارجی دارای عملکرد بسیار سریع و پرقدرتی می باشند و استفاده از آنها در وسایل قدرتی کاربرد ویژه ای دارد.

بلبرینگ کف گرد استوانه ای: این بلبرینگ ها به علت این که به صورت استوانه ای ساخته می شوند، دارای اصطکاک بسیار کمی با سایر وسایل می باشند و به همین دلیل این بلبرینگ ها عمر طولانی تری دارند و محکم تر از سایر بلبرینگ های کف گرد نام برده شده می باشند.

بلبرینگ کف گرد خود تراز: این دسته از بلبرینگ ها در قسمت داخلی خود دارای دو شیار عمیق می باشند و این شیارها ضریب اصطکاک بلبرینگ را کاهش می دهند و علاوه بر آن مانع افزایش حرارت و دمای بلبرینگ در حین کار کردن می شوند.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی

کاربرد بلبرینگ کف گرد ناچی

قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها دارای کاربردهای متفاوتی نیز می باشند و در این بخش از مطلب به بررسی کاربرد بلبرینگ کف گرد می پردازیم.

1. صنعت عکاسی و فیلم برداری: اولین کاربرد بلبرینگ های کف گرد استفاده از آنها در صنعت فیلم برداری و عکاسی برای ساخت انواع پایه ها و پهپادهای چرخان فیلم برداری و عکاسی می باشد.
2.صنعت پزشکی: در صنایع پزشکی از بلبرینگ های کف گرد برای ساخت انواع وسایلی که حرکت دورانی دارند، مانند سانترفیوژ پزشکی و سایر ابزار آلات چرخان در اتاق عمل استفاده می شود.
3.صنعت آزمایشگاه و شیمی: به طور کلی بلبرینگ های کف گرد در صنایع آزمایشگاهی مانند آزمایشگاه های شیمیایی و پتروشیمی و… کاربردهای زیادی دارند و از آنها برای ساخت ابزار آلات مختلف آزمایشگاه ها استفاده می شود.
4.صنعت ساخت طلا و جواهرات: در این صنایع نیز بلبرینگ های کف گرد کاربرد دارند و برای ساخت انواع ابزار آلات ساخت و آبکاری طلا و جواهر از آن ها استفاده می شود.
5.صنایع ساختمانی: در صنعت ساختمان سازی از بلبرینگ های کف گرد برای ساختن انواع در و پنجره ها و کرکره های متحرک و همچنین آبکاری آهن آلات و… استفاده می شود.
6. صنعت کشاورزی و حمل و نقل: در این صنایع نیز بلبرینگ های کف گرد برای ساخت قطعات ابزار آلات کشاورزی و ماشین های حمل و نقل و… استفاده می شوند.
7. لوازم خانگی و اسباب بازی: بلبرینگ های کف گرد در ساخت لوازم برقی خانگی و اسباب بازی های شارژی نیز کاربرد دارند.

ویژگی های بلبرینگ کف گرد ناچی

قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی در هنگام خرید بلبرینگ کف گرد ناچی حتما به ویژگی های ظاهری و نحوه عملکرد این بلبرینگ ها توجه کنید و برخی از ویژگی های بلبرینگ کف گرد ناچی عبارتند از:

1.بلبرینگ کف گرد ناچی ساخت شرکت ژاپن می باشد و به دلیل اورجینال بودن از سرعت و میزان دوام بسیار بالایی برخوردار است و این بلبرینگ در هنگام عملکرد دقت بسیار بالایی نیز دارد و علاوه بر تمام موارد گفته شده، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد و به همین دلیل خرید آن بسیار به صرفه می باشد.

2.در هنگام ساخت بلبرینگ کف گرد ناچی تمام نکات ایمنی و استانداردهای جهانی رعایت شده اند و این قطعه در هنگام کار کردن هیچگونه ضرری به سایر قطعات ابزار آلات نمی رساند و عملکرد خود را به خوبی انجام می دهد.

3.در صورتی که قصد خرید آنلاین بلبرینگ کف گرد را دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، می توانید با مشاوران وبسایت مشورت کنید و در نهایت خرید درستی انجام دهید.
4. امروزه تمام کشور های آسیایی در هنگام ساخت ابزار آلات و ماشین ها از بلبرینگ های شرکت ناچی استفاده می کنند، زیرا بلبرینگ ها علاوه بر داشتن محبوبیت بالا، دارای دوام بسیار خوبی نیز می باشند و شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری این بلبرینگ ها را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که بدانید در صورت خرید آنلاین بلبرینگ، این قطعات به صورت کاملا محافظت شده و با رعایت نکات ایمنی برای شما ارسال می شوند و در مسیر ارسال هیچگونه آسیبی به آنها وارد نخواهد شد.

ویژگی های بلبرینگ کف گرد ناچی

نحوه نصب بلبرینگ کف گرد ناچی

قیمت بلبرینگ کف گرد ناچی برای نصب بلبرینگ در وسایل ابتدا باید با نحوه مونتاژ کردن این قطعه آشنایی داشته باشید و به همین منظور در این بخش از مطلب شما را با نحوه نصب بلبرینگ کف گرد آشنا خواهیم کرد.

برای مونتاژ کردن بلبرینگ های کف گرد ابتدا لازم است که شما نوع بلبرینگ را شناسایی کنید و سپس بر حسب نوع آن رینگ های بلبرینگ را درون یکدیگر جای دهید و قبل از این که رینگ ها را داخل یکدیگر قرار دهید ابتدا آنها را کمی گرم کنید تا راحت تر جا بروند، البته برای گرم کردن آنها از شعله مستقیم استفاده نکنید، زیرا این کار سبب وارد کردن آسیب به فلز بلبرینگ می شود و برای گرم کردن این قطعات بهتر است که از آب داغ استفاده شود.

برای مونتاژ کردن و جا زدن قطعات بلبرینگ لازم است که شما از ابزار آلات مکانیکی خاصی استفاده کنید و بنابراین باید کار کردن با این ابزار مکانیکی مانند آچار گلویی و آچار خاردار و… را به خوبی بلد باشید.

پس از جا زدن رینگ های بلبرینگ درون یکدیگر توسط ابزار مکانیکی نام برده شده شما باید از پیچ و مهره های خاصی برای محکم کردن قطعات درون یکدیگر استفاده کنید و حتما پیچ و مهره ها را به خوبی محکم کنید تا رینگ های بلبرینگ در هنگام چرخیدن از یکدیگر جدا نشوند.

در صورتی که تجربه و مهارت کافی برای نصب بلبرینگ کف گرد را ندارید و با نحوه اتصال قطعات آن به یکدیگر آشنایی کافی ندارید، بهتر است که این کار را به نصاب ها واگذار کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *