قیمت بلبرینگ ژاپنی

قیمت بلبرینگ ژاپنی بلبرینگ یا بال برینگ (ball bearing) یکی از مهم ترین قطعات صنعتی هستند که به صورت گسترده در صنعت های مختلف از آنها استفاده می شود. وظیفه اصلی بلبرینگ ها این است که مانع از ایجاد اصطکاک و سایش سطح در ماشین های صنعتی می شوند ، همان طور که می دانید زمانی که دستگاه های صنعتی شروع به کار می کنند به خصوص مواردی که دارای چرخش هستند، بخش های مختلف آن شروع به سایش روی یکدیگر می کنند، این امر باعث آسیب دیدگی شدید در دستگاه می شود و حتی ممکن است که به طور کامل آن را از کار بیاندازد.

برای رفع این مشکل راهکار های زیادی ارائه شد که مفید ترین آن استفاده از انواع مختلف بلبرینگ ها می باشد، زیرا این قطعات تا حد زیادی می توانند که اصطکاک ایجاد شده در ماشین را کنترل کنند و آن را کاهش دهند .

امروزه برند های مختلفی در دنیا وجود دارند که انواع مختلف از بلبرینگ ها را با کیفیتی بالا به تولید می رسانند، ژاپن یکی از کشور های پیشرو در این زمینه است که توانسته تا به امروز کارخانه های زیادی را در زمینه تولید این قطعات راه بیاندازدKOYO و NACHI و NSK سه مورد از معروف ترین آنها هستند .

با اینکه قیمت بلبرینگ ژاپنی به نسبت دیگر نمونه های بی کیفیت گران تر است اما با این حال در قبال کیفیت آنها به صرفه است که از آنها استفاده کنید .

در ادامه این مقاله به بررسی بسه برند کویو ، ناچی ، NSK خواهیم پرداخت و مهم ترین ویژگی های آنها را به شما بیان خواهیم کرد .

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

بلبرینگ کویو ژاپن

قیمت بلبرینگ ژاپنی که به عنوان نام تجاری شرکت JTEKT شناخته می شود، یک شرکت تولید کننده بلبرینگ در ژاپن است. این گروه تا به امروز توانسته که تعداد 18 کارخانه بیرینگ سازی را در هفت کشور دنیا راه اندازی کند و تبدیل به یکی از بزرگ ترین برند های تولید کننده انواع بلبرینگ شود.

این شرکت توسط فردی ژاپنی به نام Zenichiro Ikeda تاسیس شده است، در ابتدای تاسیس Koyo این شرکت بلبرینگ های وارداتی را به فروش می رساند و از سال ۱۹۳۵ توانست که کار خود در زمینه تولید بلبرینگ آغاز کند. این گروه با به کار گیری مهندسین حرفه ای و خلاق و همچنین تجهیزات روز دنیا انواع بلبرینگ های مختلف را با تنوع بالا در کیفیتی مطابق با استاندارد های جهانی تولید می کند و همچنین به سراسر دنیا عرضه می کند .

بلبرینگ شیار عمیق کویو ، بلبرینگ خود تنظیم کویو ، رولبرینگ مخروطی کویو ، رولبرینگ سوزنی کویو ، بلبرینگ تماس زاویه ای کویو ، بلبرینگ کف گرد کویو ، رولبرینگ بشکه ای کویو و رولبرینگ استوانه ای کویو بخشی از محصولات برند کویو است.

کویو دارای تنوع محصولی بالایی است، به گونه ای که می تواند انواع مختلف از بلبرینگ ها را از مینیاتوری با قطر حدود یک میلیمتر تا بلبرینگ های بزرگ صنعتی با قطرحدود پنج میلیمتر را تولید کند .

قیمت بلبرینگ ژاپنی کویو نیز به نسبت کیفیتی که دارد مناسب است و شما با خیال راحت می توانید که از آن استفاده کنید .

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

بلبرینگ کویو ژاپن

بلبرینگ ناچی ژاپن

قیمت بلبرینگ ژاپنی یکی دیگر از برند های مطرح ژاپنی که به تولید انواع مختلف از تجهیزات صنعتی همانند ابزار و ماشین آلات، ربات های صنعتی و دیگر تجهیزات همانند نواع بلبرینگ ها و رولبرینگ ها مشغول است. نام کامل این شرکت Nachi-Fujikoshi که به اختصار آن را به عنوان Nachi می شناسند و در سال 1928 کار خود را آغاز کرد .

این گروه توانست که با به کارگیری تجهیزات حرفه ای و همچنین استفاده از مواد اولیه خوب و مرغوب محصولات خود را به تولید برساند و در سال 2014 نیز به 50 شرکت تابعه دست پیدا کند که از این تعداد 22 عدد در خود کشور ژاپن و 28 عدد از آن نیز خارج از ژاپن فعالیت می کنند .

از اصلی ترین ویژگی های محصولات این گروه، قیمت بلبرینگ ژاپنی ناچی است. قیمت بلبرینگ ناچی ژاپنی با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب است و دارای تنوع بالایی نیز می باشد .

خلاقیت، تلاش، اعتماد مردم و قدردانی چهار فاکتور مهم است که شرکت ناچی در دستور کار خود قرار داده است و توانسته به موفقیت و شهرت امروز خود دست پیدا کند .

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

بلبرینگ ناچی ژاپن

بلبرینگ NSK ژاپن

قیمت بلبرینگ ژاپنی یکی دیگر از برند های مطرح ژاپنی که در این مقاله قصد داریم که به شما معرفی کنیم، NSK است. ان اس کا شرکتی است که در حوزه تولید انواع ماشین آلات صنعتی ، انواع تجهیزات جانبی همانند بلبرینگ ها ، قطعات سازنده خودرو و … فعالیت می کند.

NSK در سال ۱۹۱۶ تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین و اولین برند های ژاپنی بود که کار خود را آغاز کرد و توانست که پیشرفت چشمگیری داشته باشد و آوازه محصولات آن در سراسر دنیا بپیچد. امروزه بخش بزرگی از بازار فروش محصولات صنعتی از جمله انواع مختلف از بلبرینگ ها متعلق به این برند است و در بین برند های ژاپنی نیز در رتبه اول قرار دارد .

۱۹۶۰ سالی بود که این شرکت به شهرت جهانی دست پیدا کرد و محصولات آن از سراسر دنیا دارای متقاضی بود و در همین سال اولین دفتر وابسته رسمی این برند در کشور آمریکا تاسیس شد و هم اکنون نیز nsk بیش از ۶۰ کارخانه فعال را در سراسر دنیا دارد که هر یک از این کارخانه ها به تنهایی این قابلیت را دارند که روزانه بالغ بر سه میلیون بلبرینگ را به تولید برسانند .

تمامی محصولات این گروه دارای کیفیتی عالی می باشند و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند، به همین دلیل هم به درستی کار می کنند و هم دارای عمر طولانی می باشند .

قیمت بلبرینگ NSK ژاپنی با اینکه کمی از دیگر برند های ناشناخته بیشتر است، اما با این حال باز هم افراد ترجیح می دهند که از آنها استفاده کنند، زیرا در صورتی که از بلبرینگ هایی استفاده شود که کیفیت لازم را ندارد، ممکن است که دستگاه آسیب جدی ببیند، پس باید که حتما به نوع و همچنین کیفیت محصول توجه زیادی شود .

بلبرینگ NSK ژاپن

ویژگی بهترین بلبرینگ های ژاپنی

قیمت بلبرینگ ژاپنی بلبرینگ ژاپنی اصل، از بهترین گزینه ها هستند که شما می توانید از آنها استفاده کنید. تا به اینجا با سه برند معروف کویو ، ناچی و ان اس کا آشنا شدید، تمامی محصولات تولید شده توسط این برند ها دارای مزیت های زیادی می باشند که در این بخش به طور خلاصه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم :

۱ ) قیمت بلبرینگ ژاپنی در کنار اینکه دارای کیفیت بالایی هستند، بسیار مناسب است ، به عبارت دیگر با اینکه شاید هزینه زیادی را به نسبت دیگر نمونه های ناشناخته پرداخت کنید اما باز هم در قبال کیفیت آن شما خرید به صرفه ای داشتید .

۲ ) بلبرینگ های تولید شده در این کشور همگی این قابلیت را دارند که هم در در دستگاه های عمومی و هم در دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند .

۳ ) به دلیل استفاده شدن موارد اولیه مرغوب و همچنین ساخت اصولی، تمامی این بلبرینگ ها دارای عمر طولانی و دوامی بالا می باشند .

۴ ) کیفیت تمامی آنها در دنیا اثبات شده است و این موضوع کمک می کند که راحت تر به آن اعتماد کنید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *