انواع بلبرینگ ناچی یکی از برندهای معروف نوع بلبرینگ، ناچی می باشد که قطعاً مصرف‌کنندگان با آن آشنایی کامل دارند و همچنین انواع بلبرینگ ناچی نیز توسط تولیدکنندگان وارد بازار شده‌ که به نوبه خود بسیار کاربردی می باشند. بلبرینگ محوری ناچی یکی از این نمونه ها می باشد که مقاومت سایشی بسیار بالایی داشته و همچنین تحمل بارها از سمت‌های مختلف را دارا می باشد. علاوه بر آن بلبرینگ های تک ردیفه، دو ردیفه شیار عمیق و خیلی از محصولات دیگر وجود دارند که ما در این مقاله به صورت مختصر به معرفی هر کدام از آنها می پردازیم. شما برای آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و با انواع مختلفی از این بلبرینگ ها به صورت کاملا آشنا شوید، زیرا در این سایت تمام مشخصات محصول به صورت دقیق بیان شده است و همچنین قیمت های آن کاملاً به روز بوده و می توانید سوالات مبهم خود را از مشاوران ما بپرسید که به صورت شبانه روز در حال پاسخگویی به سوال شما خواهند بود.
رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

بلبرینگ کف گرد ناچی

یکی از انواع بلبرینگ ناچی که وارد بازار شده اند، بلبرینگ کف گرد بوده که از آلیاژ فولاد با مقاومت ضدسایشی ساخته شده است که در سایزهای مختلف و حتی سایز های بسیار بزرگ نیز تولید می شوند. این بلبرینگ محوری با اتصالی که بر روی یک محور عمودی پیدا می کند، بخش زیادی از وزن های ناشی از اتصال این محور را نیز به خوبی تحمل می نماید.

در برخی از موارد برای کاهش میزان فشار و تمرکز تنش وارد شده بر روی ساچمه ها به جای بلبرینگ کف گرد از رولبرینگ کف گرد استفاده می کنند. به دلیل قرار گرفتن تمام ساچمه ها در ارتفاع یکسان در داخل بلبرینگ های کف گرد، این قابلیت را در این محصول به وجود آورده است که حرکت روان کننده جلوگیری نماید، در نتیجه بار به صورت یکنواخت روی تمام ساچمه های بلبرینگ توزیع می شود.

بلبرینگ کف گرد دو طرفه ناچی

بلبرینگ کف گرد ناچی که به صورت دو طرفه می باشد، نمونه دیگر این محصول بوده که قابلیت موقعیت دهی شافت محوری و همچنین تحمل بار محوری از دو طرف را دارا می باشد. این نوع بلبرینگ ها شامل یک واشر شافت با دو شیار ساچمه در دو طرف و همچنین دو سری قفسه و ساچمه و دو واشر محفظه هستند که می‌توانند به صورت مسطح و قوسی شکل باشند.

این نوع بلبرینگ ها نیز قابلیت تفکیک شدن دارند. جنس این بلبرینگ ها نیز از نوع فولاد پرس شده، برنج ماشین کاری و فولاد ماشین کاری می باشد.

نحوه انتخاب بلبرینگ کف گرد در صنایع مختلف اهمیت بالایی دارد که باید با توجه به میزان سرعت، دقت ، مقدار بار وارد شده فضای کاری و خیلی از موارد دیگر انتخاب شوند.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

بلبرینگ کف گرد دو طرفه ناچی

بلبرینگ شیار عمیق ناچی

انواع بلبرینگ ناچی شرکت ناچی تولید کننده انواع مختلفی از بلبرینگ ها می باشد که یکی از بهترین محصولات این شرکت، بلبرینگ شیار عمیق ناچی بوده که دارای کیفیت عالی و طول عمر بالا می باشد.

بلبرینگ شیار عمیق به صورت ساده یا واشر پلاستیکی و فلزی بوده که قابلیت کارکرد در سرعت بالا را دارد. این نوع بلبرینگ دارای استانداردهای زیادی بوده که از جمله آن می‌توان به استاندارد های سیستمی و مدیریتی و همچنین استانداردهای اروپایی اشاره نمود.

این بلبرینگ ها در بازار به بلبرینگ های ساده و شش ضلعی نیز معروف می باشند. بلبرینگ های شیار عمیق نیز خود به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام از آنها دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند و به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه ناچی

بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند، در نتیجه ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع بلبرینگ ناچی بپردازیم تا اطلاعات شما کمی کامل تر شود و با توجه به این اطلاعات خرید بسیار باکیفیت و مرغوب داشته باشید.

بلبرینگ تماس زاویه تک ردیفه ناچی ک از نمونه بارز این نوع بلبرینگ ها می باشد، از نظر ساختار به گونه ای می باشد که مسیرهای دو حلقه بیرونی و داخلی آن با زاویه تماس تنظیم شده ساخته می شوند و غیر قابل تفکیک می باشند و از آنجایی که توپ ها با استفاده از ضد مته سوراخ می شوند، در نتیجه به راحتی می توان تعداد توپ ها را افزایش داد.

مواد به کار رفته در تولید این بلبرینگ ها از فولاد فشرده شده و یا با برنج می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی خواهد بود.

یاتاقان های توپی این نوع بلبرینگ ها می توانند بارهای شعاعی ، محوری و ترکیبی را به خوبی تحمل کنند و به طور کلی از این نوع بلبرینگ ها به صورت جفت استفاده می نمایند تا بار القایی وارد شده را به خوبی تحمل نمایند.

نحوه قرار گرفتن این نوع بلبرینگ ها به صورت پشت سر هم بوده که برای تحمل بار در یک سمت بلبرینگ می باشد و همچنین به صورت رو به روی هم نیز قرار دارد که باعث می شود که بارهای وارده را از دو سمت تحمل کند.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه ناچی

بلبرینگ ترکیبی تماس زاویه ای ناچی

انواع بلبرینگ ناچی از دیگر بلبرینگ ها می‌توان به بلبرینگ ترکیبی ناچی تماس زاویه ای اشاره نمود که جزو توانمندترین بلبرینگ ها می باشند، زیرا قابلیت تعلیق هرگونه بار را در جهات مختلف دارا می باشد.

بلبرینگ های ترکیبی از آلیاژهای مخصوصی با برند های معروف شرکت ناچی ساخته شده اند که در سایزهای مختلف برای تعلیق بارهای ترکیبی با بارهای شعاعی طراحی شده اند. در این نوع بلبرینگ ها یک زاویه اتصال برای انواع مختلفی از بلبرینگ ها در نظر گرفته شده است که بین ۱۵ درجه تا ۳۰ درجه می باشد، در نتیجه انتخاب این بلبرینگ ها بر حسب تعلیق نوع و میزان بار ترکیبی صورت می گیرد.

این نوع بلبرینگ ها تنها در انتخاب متریال با قابلیت سایشی و خمشی بالا بلکه در زمینه روانکاری انواع بلبرینگ و رولبرینگ ها نیز ثبت جهانی شده است که همین امر ان را تبدیل به یک محصول شناخته شده در کل جهان نموده است که کاربرد بالایی دارد، در نتیجه در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه ناچی

فروش انواع بلبرینگ ناچی توسط مراکز مخصوص صورت می گیرد که این مراکز محصولات خود را به صورت کامل تضمین می نماید، در نتیجه شما می‌توانید آسوده خاطر از آنها خریداری کنید.

یکی از انواع بلبرینگ ناچی، بلبرینگ تماس زاویه دو ردیفه می باشد. بلبرینگ تماس زاویه ای شبیه بلبرینگ شیار عمیق می باشد، با این تفاوت که وظیفه این بلبرینگ تحمل بار بین ساچمه و لایه ها می باشد.

این نوع بلبرینگ ها می توانند تحمل بارهای محوری شعاعی، لحظه‌ای و دو ردیفه را به خوبی حفظ نمایند. نحوه نصب این نوع بلبرینگ ها به صورت پشت به پشت و دو ردیف بوده که همین امر مقاومت آن را بسیار بالا برده است.

مشخصات فنی این بلبرینگ ها به گونه ای می باشد که دارای دو سطح تماس و دو زاویه تماس بوده و با توجه به بار لحظه‌ای و محوری انتخاب می شوند. قفسه های این بلبرینگ ها از فولاد فشرده ساخته شده اند که این فولادها کاملاً ضد زنگ و خوردگی می باشند و با کار کردن مداوم به هیچ عنوان دچار فرسودگی و عوامل شبیه به آن نخواهند شد.

بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه ناچی

بلبرینگ خود تنظیم ناچی ژاپن

انواع بلبرینگ ناچی فروش بلبرینگ خود تنظیم ناچی ژاپن امروزه در بازار بسیار زیاد می باشد. شرکت ناچی یک شرکت ژاپنی می باشد که در سال ۱۹۲۸ تاسیس شده است که یک شرکت مطرح در زمینه تولید قطعات خودرو می باشد. این شرکت به دلیل استفاده نمودن از ربات های مخصوص در تولید بلبرینگ ها یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین شرکت ها می باشد که نام و آوازه خاصی را به خود اختصاص داده است .

این نوع بلبرینگ ها تحمل بارهای بسیار سنگین را دارند که این امر نشان دهنده کیفیت بالا در این محصول می باشد، در نتیجه همین امر باعث شده است که شما بتوانید سال های زیادی از آن استفاده نمایید.

انتخاب و خرید بلبرینگ ناچی باید با توجه به نوع دستگاه صورت بگیرد و هر چقدر دستگاه حساس تر و دقت بالاتری داشته باشد قطعاً بلبرینگ های با کیفیت بالاتر باید انتخاب شوند که قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *