انواع سایزهای بهترین برندهای طراحی فروش بلبرینگ های شیار عمیق دو طرفه

انواع سایزهای بهترین برندهای طراحی فروش بلبرینگ های شیار عمیق دو طرفه


اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ با وجود اینکه بلبرینگ ها قطعات کوچکی هستند اما از اجراهای متعددی تشکیل شده اند که با ظرافت تمام در کنار هم قرار گرفته اند و نقش مهم و بزرگ را در خود و دیگر ماشین آلات صنعتی بر عهده دارند که این اجزا شامل بخش های مختلف می باشند.

یکی ازاجزای تشکیل دهنده بلبرینگ رینگ می باشد که شامل رینگ داخلی و خارجی بوده و اجزای دیگر این قطعه از دو سمت بلبرینگ را در بر می‌گیرند و رینگها معمولا از آلیاژ های مقاوم فولاد ساخته می شوند.

ساچمه یا روله از اجزای دیگر این محصول می باشند که در واقع با چرخش خود حرکت بلبرینگ را امکان‌پذیر می‌کند و ساچمهوها نیز عموما از جنس فولاد میباشند. قفسه که از اجزای دیگر بلبرینگ ها میباشند بخش ساچمه ها را در بر می گیرند و از تماس آن ها با یکدیگر جلوگیری می کنند و همچنین مانع از حرکت افقی و جانبی آنها می شوند و قفسه ها از جنس فولاد و یا برنج می باشند.

کاسه نمد که بین رینگ ها قرار می گیرد ممکن است در هر دو قسمت بین رینگ داخلی و خارجی باشد و یا تنها بین رینگ داخلی قرار گرفته باشد و وظیفه کاسه نمد این می باشد که مانع از خروج روغن هیدرولیک به بیرون بوده و این قطعه نوعی عایق در برابر نفوذ آب به درون بلبرینگ را نیز برعهده دارد.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

فروش بلبرینگ و رولبرینگ ناچی و کیفیت های آن

آشنایی کامل با کاربرد های بلبرینگ

اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ بلبرینگ یکی از قطعات اصلی و مهم در بسیاری از ماشین آلات و دستگاه های مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد چه به معنای حمل بار و تحمل نیرو در ساچمه های غلتان بوده در نتیجه استفاده از بلبرینگ در تمام وسایلی که می چرخند بسیار لازم و ضروری می باشد.

کاربرد بلبرینگ برای تنظیم حرکت و کاهش اصطحکاک در قسمت متحرک یک وسیله بوده که عملکرد اصلی این قطعه اتصال دو عضو متحرک یک دستگاه یا وسیله ای به گونه ای می باشد که مقاومت و اصطکاک در برابر حرکت را به حداقل می رساند.

اجسام سنگین و چرخ‌های صنعت به واسطه بلبرینگ ها به چرخش در می آیند و قادر هستند که عطار بزرگ و وسایل مکانیکی و چرخ های اتومبیل و ماشین های سنگین را به راحتی به حرکت درآورند و به نرمی حرکت کنند از نمونه کاربرد های بلبلی می توان به استفاده در واگن های برقی، نیروگاه های عظیم، میزهای گردان، صندلی های چرخان ادارات، کشوهای کابینت و خیلی از موارد دیگر اشاره نمود.

از دیگر کاربردهای این محصول می توان به کمک در انتقال قدرت بین قطعات اشاره نمود که شرایط چرخش برای قطعات را فراهم می نماید و در عین ممانعت از ایجاد اصطکاک در انتقال نیرو بین این قطعات نیز موثر خواهد بود.

کاربرد دیگر این محصول پیشگیری از سایش قطعات و سطوح بوده در نتیجه قطعات کمتر دچار آسیب های ناشی از ساییدگی خواهند شد.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

آشنایی کامل با کاربرد های بلبرینگ

معنی بار شعاعی و محوری در بلبرینگ

اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ بار شعاعی در بلبرینگ به عنوان حداکثر نیرویی میباشد که می تواند در جهت شعاعی به شفت وارد شود و در جهت عمود بر محور شافت موتور بوده و بار شعاعی به دلیل چگونگی آویزان شدن بار از شافت، بار بیش از حد نیز نامیده می‌شود و بارهای شعاعی با فاصله بین نقطه نصب بار بیش از حد تا بلبرینگ پشتیبانی می شود.

بار محوری به عنوان حداکثر نیرویی می‌باشد که می‌تواند در جهت محوری به شفت وارد شده و به صورت موازات با موتور نیز بوده و از بار محوری به عنوان بار رانشی نیز یاد می شود زیرا نیروی رانش و باره رانش نیروهایی می باشند که دقیقاً بر محور مشابه عمل می‌کنند و یک بار محوری معمول حدود نیمی از وزن موتور بوده و اگر چه در طول این نیروها در طی سالها افزایش یافته اند اما این نیروها می‌توانند در هر جهتی عمل کنند.

بارهای محوری بلبرینگ را به صورت مساوی و یکنواخت بر روی اجزای غلتانده منتقل می‌کنند در نتیجه توزیع بار به صورت متعادل انجام می‌شود و به طور معمول توضیح مساوی نیروها در هر ساچمه را شما مشاهده خواهید نمود.

بلبرینگ های شعاعی از قفسه نگهدارنده ساچمه ها به شکل یک بوش استفاده شده اند که در درون و در بیرون می توانند توسط رینگ‌های پوشانده شده باشند از جمله بلبرینگ های شاه می توان به بلبرینگ های شیار عمیق اشاره نمود که به صورت استوانه هستند و بر روی شاخه های افقی متصل می شوند.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

معنی بار شعاعی و محوری در بلبرینگ

هدف استفاده از بلبرینگ ها چیست

اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ بلبرینگ ها از ملزومات صنعتی به شمار می آیند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند در نتیجه یکی از حساس ترین محصولات در صنایع به شمار می آید که داشتن کیفیت و پارامترهای دیگر در این محصول حرف اول را میزند.

کاربرد و استفاده از بلبرینگ بسیار زیاد بوده که از جمله آن استفاده در سیستم حمل و نقل هوایی و هوافضا بوده و همچنین امروزه در کارخانجات مختلف نیز از این محصول استفاده می کنند.

کاربرد دیگر این محصول استفاده در صنعت پزشکی و خیلی از تجهیزات پزشکی بوده و همچنین در صنعت چاپ و خیلی از موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله هدف استفاده از این محصول می‌توان به کارکرد مناسب سایر قطعات اشاره نمود زیرا وقت شما از بلبرینگ استفاده میکنید باعث میشود که طول عمر قطعات دیگر نیز بالاتر می‌رود همچنین قطعات دیگر بدون سر و صدا کار کنند که خود یک مسئله بسیار مهم خواهد بود.

وقتی شما از بلبرینگ استفاده می کنید باعث می شوید که محصول شما دچار خوردگی و ساییدگی نشود در نتیجه طولانی مدت از آن استفاده کنید که به نوبه خود از نظر اقتصادی نیز بسیار بهینه و به صرفه خواهد بود.

در نتیجه با توجه به اهمیت داشتن این قطعه به شما توصیه می کنیم که حتما آن را از سایت های معتبر و سرشناس خریداری کنید که از جمله این مکان ها استفاده از سایت ما می باشد که تمام تلاش خود را می‌کند که یک محصول با کیفیت و درجه یک را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد که خوشبختانه در این زمینه نیز بسیار موفق عمل نموده است.

هدف استفاده از بلبرینگ ها چیست

نحوه ی تشخیص بلبرینگ اصل

اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ بلبرینگ ها و محصولات پرکاربرد هستند که در بیشتر ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد همچنین این محصولات در انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی ظاهری و کاربردهای گوناگون را به خود اختصاص می دهند در نتیجه اگر شما قصد خرید بلبرینگ اصل و با کیفیت را دارید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما به مراکز معتبر که در بیشتر نقاط کشور هستند مراجعه نمایید.

نحوه تشخیص بلبرینگ اصل از نظر ظاهر به این صورت می باشد که دارای سطح کاملا صاف و صیقلی دارند در نتیجه هیچ گونه برآمدگی و برجستگی بر روی سطح آنها وجود ندارد که این امر نشان دهنده استفاده نمودن مواد با کیفیت و اصل در تولید آن می باشد.

روش دیگر برای تشخیص بلبرینگ اصل وزن آن می باشد به گونه ای که این محصولات دارای وزن متعادل هستند در نتیجه زیاد سنگین و یا زیاد سبک نمی باشند که حتماً هنگام خرید به این موضوع بسیار دقت نمایید.

همچنین شناسه محصول بر روی بلبرینگ های اصل درج شده است که هنگام خرید شما به راحتی می توانید آن را مورد بررسی قرار دهید در نتیجه بلبرینگ هایی را که فاقد این نوع شناسه و کد هستند را به هیچ عنوان خریداری نکنید.

توجه به نوع بسته بندی بلبرینگ ها نیز از دیگر مسائل مهم و حائز اهمیت می‌باشد زیرا بلبرینگ های اصل دارای نشان استاندارد هستند که بر روی محصول کاملاً مشخص میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *