‌فروش بلبرینگ ناچی

‌فروش بلبرینگ ناچی در بین قطعات ، کیفیت همیشه حرف اول را می زند که برند ژاپنی ناچی در بین قطعات بلبرینگ جزو برترین ها محسوب می شود که در ایران متاسفانه به علت تحریم ها نمایندگی کمپانی وجود ندارد و ‌فروش بلبرینگ ناچی به صورت مستقیم میسر نیست باید از واسطه ای مطئن تهیه و وارد نمود.

بلبرینگ های ناچی در انواع متنوعی تولید و پخش می شود ، مثل : مدل شعاعی ، مدل مخروطی و مدل محوری . شرکت ناچی علاوه بر تولید قطعه صنعتی بلبرینگ ، رولبرینگ های مختلف و دیگر محصولات صنعتی مثل ابزار آلات برش ، براده برداری و انواع ماشین آلات صنعتی نیز تولید می کند.

در دنیای مدرن امروزی محصولات صنعتی برند ناچی در دنیا به حدی گسترش داشته که در بیشتر از ۴۰ زمینه صنعتی برای انواع و اقسام ماشین آلات ، چه سبک و چه سنگین استفاده می شوند .

محصولات مارک ناچی از استاندارد های بین المللی چون استاندارد های سیستمی و مدیریتی ISO و همچنین استاندارد CE اروپا بهره مند است.

به هنگام انتخاب و خرید قطعات صنعتی هر یک از انواع بلبرینگ‌های ناچی، نخستین موردی که مد نظر مصرف کننده قرار می گیرد ، قیمت بلبرینگ می باشد.

قیمت بلبرینگ های ژاپنی ناچی متناسب با شرایط بازار خرید و فروش و نیز نوسانات ارزی در بازار تجارت ، مدل بلبرینگ، اصل و تقلبی بودن آن ، ظرفیت تحمل بار بلبرینگ و سطح کیفیت قطعه و کارایی و موارد دیگر ، یک روند ثابت و دایمی ندارد و برای آگاهی از قیمت‌ های به روز بلبرینگ ، با بخش فروش مجاز برند ناچی تماس بگیرید‌.

همیشه به این نکته اهمیت دهید که کیفیت بلبرینگ ناچی در کارایی کالا و عمر دستگاه در بین برندها حرف اول می‌ زند، پس فدای قیمت نگردد.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید این صفحه را دنبال نمایید.

‌فروش بلبرینگ ناچی

انواع بلبرینگ ناچی چیست؟

‌فروش بلبرینگ ناچی انواع بلبرینگ ناچی متنوع هستند. بلبرینگ ها به ۴ دسته تقسیم می شوند از جمله : بلبرینگ شیار عمیق ، بلبرینگ خود تنظیم ، بلبرینگ تماس زاویه ایی، بلبرینگ کف گرد.

بلبرینگ خود تنظیم هم چند نوع است، بلبرینگ خود تنظیم با کاسه نمد ، بلبرینگ خود تنظیم بدون کاسه نمد دارای حلقه داخلی عریض می باشد.

در صنعت بلبرینگ ها هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و استفاده هر کدام به جای دیگری از استاندارد های مهندسی خارج می باشد و کار غیر حرفه ای است.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم با  انواع رولبرینگ SKF اصل نیز بیشتر آشنا شوید

انواع بلبرینگ ناچی چیست؟

ویژگی های بلبرینگ ناچی

‌فروش بلبرینگ ناچی اصل خود دغدغه ی این روز های بازار ایران است چرا که تحریم ها مانع ورود مستقیم کالا از ژاپن و دایر نمودن نمایندگی از خود کمپانی ناچی شده است و ناچار باید از طریق واسطه و با دور زدن تحریم ها این کالای مهم را وارد کشور کرد.

یکی از راه های خرید بلبرینگ ناچی با اطمینان خاطر از خرید بلبرینگ ناچی ، خرید کردن از فروشگاه ها و شرکت هایی می باشد که سابقه خوبی در زمینه واردات صادرات قطعات اصل و رعایت قیمت منصفانه دارند و با صنایع مختلفی هم کار می کنند.

همیشه در خاطر خود داشته باشیم که به هنگام خرید بلبرینگ ناچی حتماً ضمانت اصالت کالای خریداری شده در خود فاکتور و نیز توسط فروشنده ذکر شود و هم‌چنین از نمایندگی های معتبر شرکت سازنده ی ناچی خریداری شده باشد.

تشخیص اصل از تقلبی کار دشواری است. تقلب کردن در برند ها فقط محدود به بلبرینگ و ایران نمی شود بلکه بازار تقلب در کل محصولات و نیز در تمامی کشور های جهان به اندازه کم و یا زیاد وجود دارد ، پس بهترین کار برای خرید بلبرینگ ناچی اصل ، پیدا کردن یک تأمین کننده ی مورد اعتماد از هر جوانب و معتبر در بازار است.

فروشنده هایی هستند که از بی اطلاعی خریداران ، مصرف کنندگان و فروشندگان بلبرینگ سوءاستفاده کرده ، فاکتور رسمی با برگه ی ضمانت اصل بودن کالا تحویل مشتری می دهند؛ بار کد اسکنر تولید می کنند در حالی که حتی سایت تولید کننده بلبرینگ هم بارکد را می خواند.

 اما هیچ یک دلیل بر اصل بودن کالا نمی شود و تمامی این موارد می تواند تقلبی باشد و این هم یکی دیگر از روش های سوءاستفاده از مشتری می باشد ، که باید خریداران نسبت به موارد ذکر شده آشنایی کامل داشته باشند.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

ویژگی های بلبرینگ ناچی

نحوه ی تشخیص بلبرینگ اصل ناچی

‌فروش بلبرینگ ناچی برای صنعت امری مهم است. در انواع صنایع سبک و سنگین ، از بلبرینگ های بسیار کوچک مینیاتوری شکل که در ابزار آلات دقیق صنعتی ، ابزار آلات الکتریکی ، پزشکی و آزمایشگاهی کاربرد دارد تا ابر بلبرینگ هایی که در سازه های غول آسایی مثل کشتی ها و معادن ه بکار می روند مورد استفاده قرار می گیرد.

بلبرینگ های ناچی در جعبه های مقوایی به رنگ آبی کاربنی همراه با برند قرمز رنگ ناچی در بازار مورد نیاز قطعات صنعتی عرضه می شود و به صورت روانکاری شده کامل با گریس یا روغن بر حسب نوع باری که تعلیق می کند، سرعت زاویه ای اتصال و البته شکل هندسی بلبرینگ ناچی برای اتصال بر روی مدل های محور ها استفاده می شود.

 نه تنها بلبرینگ ناچی بلکه تمام بلبرینگ های تولیدی کشور ژاپن و نیز کل محصولات تولید و ساخت این کشور آسیایی پیشرفته در بازار جهانی به دلیل طول عمر بسیار بالایی که دارند از محبوبیت و اطمینان بالایی هم برخوردار هستند، باعث می شود نام ژاپن مهر تایید محصولاتش باشد.

 سطح کیفی بلبرینگ های ناچی به قدری است که بر روی خیلی از ماشین آلات صنعتی ساخت ژاپن شامل ماشین آلات سنگین راه سازی هم به عنوان قطعه ی OE اتصال پیدا می کند. برند بلبرینگ ناچی مانند سایر برند های تولید کننده قطعه صنعتی بلبرینگ ، دارای محصولات متنوع در سایز و استاندارد و متریال برای اتصال بر روی محور های مختلف ، متناسب با کاربرد و نوع ماشین می باشد.

عموما از بلبرینگ شیار عمیق ناچی که در سایز های کوچک و بزرگ، و اغلب از متریال SUJ2 که ترکیبات آن آلیاژی پایدار و مستحکم است برای اتصال اغلب محور ها در صنایع از جمله ژنراتور ها، کمپرسورها ، پمپ ها و اتصالات چرخ به کار گرفته می شود.

بلبرینگ تماس زاویه ای ناچی هم برای اتصال بر روی شافت های افقی ولیکن با سرعت زاویه ای بسیار بالا استفاده می شود و اغلب دارای استاندارد های ابعادی مختلف با سایز ساچمه های ریز تر و طراحی قفسه متفاوت استفاده می شود.

بلبرینگ خود تنظیم ناچی که قابلیت های فوق العاده ای در مهار ارتعاشات و بار های نا مطلوب که باعث کم شدن طول عمر سایر انواع بلبرینگ شعاعی می شود تولید می شود. از بلبرینگ های نوع کف گرد هم در اتصال بر روی شافت های عمودی که درصد کمی از شافت های صنعتی را شامل است و غالبا سرعت زاویه ای پایینی دارند به کار گرفته می‌ شود.

نحوه ی تشخیص بلبرینگ اصل ناچی

قیمت بلبرینگ ناچی

د‌ر رابطه با فروش بلبرینگ ناچی  می بایست گفت که و نیز هر کدام از برند های بلبرینگ صنعتی متناسب با سطح کیفیت کالا قیمت های متفاوتی دارند . بلبرینگ های شرکت به علت داشتن قابلیت های ایده آل از لحاظ سرعت ، دقت ، و دوام بالا ، در سطح عالی قرار دارد که همین امر هم توجه اکثریت صنعتگران به نام را به خود جلب کرده است.

محصولات بابرینگ‌ ناچی در کنار کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمتی مناسبی نیز هستند. برند ناچی برای نخستین بار در سال 1928 میلادی در کشور ژاپن مهد تکنولوژی تولید و روانه بازار شد.

شرکت برند ناچی به دلیل استفاده از ربات های بخصوصی در خط تولید محصولات ، دارای سیستم خط تولید فوق پیشرفته ای می باشد.

بلبرینگ های برند ناچی در مدل های مختلفی تولید و فروخته می شوند مدل هایی با نام محوری، مخروطی، شعاعی. این برند علاوه قطعات صنعتی انواع بلبرینگ ها ، انواع رولبرینگ ها و یاتاقان ها ، بلوک های برش لوله و شلنگ ؛ محصولات دیگر صنعتی را هم مثل ابزار آلات برش و براده برداری و انواع ماشین آلات صنعتی تولید و توزیع می کند که طول عمر بالایی دارد و از دقت عمل در کارایی بسیار بالایی هم برخوردار هستند.

امروزه این برند در طرفدار با تولید جدید ترین محصولات خود مدعی این موضوع شده است که قطعاتی که تولید می کند دیگر هرگز نیاز به روغن کاری ندارند و بدون نیاز به هیچ حفاظت و نگهداری ، عملکرد فوق العاده ای دارند.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

اگر قصد خرید انواع بلبرینگ را دارید این لینک را دنبال نمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *