آشنایی با بلبرینگ INA

آشنایی با بلبرینگ INA شرکت بلبرینگ INA، به تولید غلتک های با کیفیت فوق العاده، یاتاقان های ساده و قطعات خطی اختصاص دارد.

همچنین نیازهای صنعت خودرو را با خط گسترده قطعات دقیق خود که برای عملکردهای داخلی متعدد موتورهای خودرو، انتقال و قطارهای قدرت انتخاب شده است، تامین می کند.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید این لینک را دنبال نمایید

آشنایی با بلبرینگ INA

تاریخچه ی شرکت INA

آشنایی با بلبرینگ INA شرکت INAاولین بار توسط دکتر جورج شفلر با نوآوری وی در رولبرینگ سوزنی با مجموعه قفس شکل گرفت.

این یک شاهکار پیشگامانه در صنعت بلبرینگ بود و INA به طراحی و ایجاد جدیدترین فناوری ها ادامه داد.

شرکت بلبرینگ INA از این دانش برای ایجاد یک محصول خوش ساخت و با کیفیت استفاده می کند و در عین حال برای مصرف کننده روزمره مقرون به صرفه است.

INA در حال حاضر شصت و سه مرکز تولید مختلف در سراسر جهان دارد که آنها را قادر می سازد در بازار جهانی رقابتی باقی بمانند.

این شرکت در سال 1946 تاسیس شد و در سال 1949 با توسعه غلتک سوزنی و مونتاژ قفس توسط گئورگ شفلر به پیشرفت صنعتی دست یافت.

در سال 1952، یک غلتک سوزنی INA جایگزین یاتاقان های ساده استفاده شده قبلی در گیربکس فولکس واگن بیتل شد. امروزه تقریباً هر خودروی سواری مدرن دارای موتور INA و اجزای گیربکس است.

گروه بلبرینگ INA در حال حاضر تقریباً 28000 نفر را در سراسر جهان استخدام می کند. تقریباً 7000 نفر از این افراد در دفتر مرکزی شرکت در شمال بایرن کار می کنند. INA با نزدیک به 40 کارخانه تولیدی و یک شبکه فروش که در تمام قاره ها گسترده شده است، تضمین می کند که همه مشتریان مشاوره های تخصصی و تحویل فوری را از یک مکان مناسب با منطقه خود دریافت می کنند.

طیف محصولات INA شامل بلبرینگ های سوزنی، راه حل های خطی، سیستم های تحریک و اجزای موتور است.

طیف کاملی از محصولات بلبرینگ INA برای تماس با برنامه های شما در انبار موجود است. طرح‌های یاتاقان‌های ویژه را می‌توان از طریق بخش‌های مهندسی ما نیز انجام داد. اگر سؤال فنی دارید، لطفاً از فرم فنی ما استفاده کنید. پایگاه داده محصولات INA/FAG را می توان با کلیک کردن در اینجا پیدا کرد.

همچنین خطی از یاتاقان های توپ شعاعی را تولید می کند که بسیار متنوع هستند، هر دو نوع بادامک yoke و stud را با واحدهای تک ردیفی و دو ردیفه متناسب با نیاز شما ارائه می دهد.

طراحی رولر بلبرینگ دارای عناصر غلتشی است که به شکل “X” چیده شده اند و به آن قدرت می دهد تا در برابر بارهای شعاعی، محوری و کج شده از هر جهت مقاومت کند.

INA همچنین سه سبک رولبرینگ استوانه ای را برای رفع نیازهای شما تولید می کند، طیف وسیعی از قرقره ها و چرخ دنده های Idler با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

INA دارای یاتاقان های مختلف از تماس زاویه ای و یاتاقان توپ شعاعی گرفته تا رولبرینگ های فنجانی و سوزنی است.

تایمرهای بادامک متغیر و شیرهای سطلی هیدرولیک عملکرد بهتر، کاهش مصرف سوخت، آلایندگی کمتر و افزایش راحتی رانندگی در موتورهای خودروهای مدرن را تضمین می‌کنند.

یاتاقان های INA، اجزای موتور و فناوری خطی با سطح بالایی از کیفیت و قابلیت اطمینان مشخص می شوند.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

آشنایی با بلبرینگ INA

غلتک استوانه ای INA/FAG

آشنایی با بلبرینگ INA رولربرینگ‌های استوانه‌ای تک ردیفی با قفس، واحدهایی هستند که شامل حلقه‌های جامد داخلی و خارجی و مجموعه‌های غلتکی و قفس استوانه‌ای می باشند.

حلقه های بیرونی دارای دنده های سفت و سخت در دو طرف یا بدون دنده هستند و حلقه های داخلی دارای یک یا دو دنده سفت هستند یا بدون دنده طراحی شده اند.

قفس از تماس غلتک های استوانه ای با یکدیگر در هنگام نورد جلوگیری می کند. رولبرینگ های استوانه ای را می توان با یا بدون قفس عرضه کرد.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم از محصولات بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه نیز دیدن نمایید

لرزش زیاد ماشین و علائم خرابی بلبرینگ

بلبرینگ صنعتی INA

محصولات INA شامل بلبرینگ های تماس زاویه ای، بلبرینگ های شیار عمیق، بلبرینگ های چهار نقطه ای، بلبرینگ های خود تراز، یاتاقان های دوکی و غیره می شود.

یک خط کامل از محصولات بلبرینگ

آشنایی با بلبرینگ INA

INA از زمانی که محصول مشخص کننده صنعت خود، غلتک سوزنی در قفس را عرضه کرد، یکی از معتبرترین برندهای صنعت بوده است.

شرکت بلبرینگ INA که یکی از تامین‌کنندگان پیشرو در صنعت و خودرو در جهان است، دارای خط کاملی از محصولات از یاتاقان‌های سوزنی گرفته تا غلتک‌های ردیابی تا بلبرینگ‌های ساچمه‌اسکرو و همچنین مجموعه‌ای از محصولات خطی است.

یاتاقان‌های خطی :  INA- یاتاقان‌های خطی اغلب از یک پد، بوش یا سیستم غلتکی برای حمل بار روی ریلی استفاده می‌کنند که نیازی به خط مستقیم ندارد.

غلتک های خطی:  INA –  غلتک های خطی INA به عنوان سیستم های هدایت مونوریل، سیستم های هدایت شفت با بلبرینگ های خطی، سیستم های هدایت غلتکی مسیر، سیستم های هدایت قفس تخت، سیستم های هدایت با واحدهای غلتکی یا بلبرینگ چرخشی خطی و به عنوان واحدهای محرک در دسترس هستند.

یاتاقان‌های غلتکی سوزنی : INA – بلبرینگ‌های سوزنی سابقه طولانی به عنوان عناصر ماشینی ثابت شده برای طراحی آرایش‌های یاتاقان فشرده شعاعی با ظرفیت حمل بار بسیار بالا دارند.

بلبرینگ‌های بلوک بالشی : INA – یاتاقان‌های بلوک بالشی INA )یا بلوک‌های پرکننده) پایه‌هایی هستند که برای پشتیبانی از شفت‌های چرخان با کمک یاتاقان‌های سازگار و سایر لوازم جانبی دیگر استفاده می‌شوند.

فروش بلبرینگ ژاپنی

جهت خرید انواع بلبرینگ خالی از لطف نیست این لینک را دنبال نمایید

همیشه در حال حرکت به جلو

آشنایی با بلبرینگ INA نام تجاری INA گروه Schaeffler مخفف توسعه و تولید یاتاقان‌های غلتشی، یاتاقان‌های ساده و سیستم‌های خطی، و همچنین سایر اجزای دقیق دیگر برای صنعت خودروسازی برای موتورها، گیربکس‌ها و پیشرانه‌ها در سراسر جهان است.

اکنون 60 سال است که بلبرینگ‌های INA در راه‌حل‌های کاربردی خلاقانه نقش مهمی ایفا می‌کنند و تخصص مهندسی و تولید را به مشتریان INA ارائه می‌دهند.

در حال حاضر، شرکت INA Bearing دارای 63 مرکز تولید در سراسر جهان است که آنها را قادر می سازد تا برتری رقابتی خود را در صنعت بلبرینگ و در بازار جهانی حفظ کنند.

آنها خطی از درج های یاطاقان توپ شعاعی بسیار همه کاره، پیروان بادامک INA و پیکربندی برای پاسخگویی به هر نیاز کاربردی، یاطاقان غلتکی متقاطع INA با طراحی سبک “X” برای مقاومت در برابر بارهای شعاعی، محوری و کج تولید و توزیع می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *