تشخیص بلبرینگ کویو اصل

تشخیص بلبرینگ کویو اصل بلبرینگ یک قطعه بسیار حساس و کاربردی است و در تمام ماشین های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. تهیه و تشخیص بلبرینگ اصل یک مسئله مهم می باشد که هر فرد با توجه به داشتن آگاهی کامل و جامع در مورد این محصول به راحتی می‌تواند یک بلبرینگ اصل را خریداری و مورد استفاده قرار دهد.

اولین راه تشخیص بلبرینگ کویو اصل به گونه ای می باشد که باید سطح کاملا صاف و یکنواختی داشته باشد، به همین منظور مشاهده نمودن برآمدگی و یا تیزی در این محصول نشان دهنده این می باشد که محصول شما با کیفیت نبوده و بهتر است آن را خریداری نکنید.

نکته بعدی جنس رویه بلبرینگ می باشد، به گونه ای که باید از جنس آلیاژ ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و آب دچار خوردگی نشود، زیرا اگر بلبرینگ زنگ بزند به مرور زمان پوسیده شده و خراب می شود.

وزن بلبرینگ اصل متعادل است، در نتیجه مشاهده نمودن سبکی بیش از حد و یا سنگینی زیاد تقلبی بودن آن را نشان می‌دهد که امروزه متاسفانه نوع تقلبی آن وارد بازار شده است.

داشتن نشان استاندارد از دیگر راه‌های تشخیص بلبرینگ اصل می باشد، به همین منظور قبل از خرید به نشان استاندارد آن بسیار دقت نمایید.

با توجه به اینکه امروزه نوع تقلبی آن وارد بازار شده است، بهتر است آن را از مکان هایی خریداری کنیم که در زمینه فروش این محصول بسیار سرشناس هستند و سال های زیادی مشغول به فعالیت هستند .

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

بلبرینگSKF

عوامل موثر بر خرید بلبرینگ کویو

تشخیص بلبرینگ کویو اصل بلبرینگ یک قطعه مکانیکی می باشد که وظیفه هدایت را بر عهده دارد، بنابراین امکان چرخش قطعات را نسبت به یکدیگر فراهم می‌کند. بلبرینگ ها دارای دقت بسیار بالایی هستند که این امر به کیفیت آن می افزاید.

یکی از فاکتورهای بسیار مهم هنگام انتخاب بلبرینگ ها تعداد ردیف هایی می باشند که هر چقدر ردیف‌های آن بیشتر باشد، سرعت عمل آن نیز بیشتر بوده، در نتیجه اصطکاک کمتری را نیز ایجاد می نماید. همچنین بلبرینگ ها دارای قطعات زیادی می باشند که نوع سرامیکی آن مناسب تر بوده و دارای جنس مقاوم تری می باشد.

بلبرینگ ها در انواع مختلف وجود دارند که هر کدام کاربرد گوناگونی را دارا می باشند و این بلبرینگ ها به دلیل داشتن ساچمه های کروی بسیار معروف و شناخته شده هستند. بلبرینگ ها دارای مشخصات مکانیکی متنوعی می باشند که به صورت مستقیم بر روی عملکرد دستگاه تاثیر گذار هستند.

نوع بار تعلیق بلبرینگ ها یکی از فاکتورهای اصلی بوده که به صورت افقی، عمودی و یا مورب اعمال می شود که که باید متناسب با ابعاد انتخاب شود. با توجه به اینکه شرایط محیطی نیز برای عملکرد بلبرینگ ها موثر می‌باشد، روانکاری بلبرینگ باید طبق این شرایط صورت گیرد که عبارت است از روغن و یا گریس کاری.

از دیگر فاکتورهای خرید بلبرینگ کویو انتخاب برند آن می باشد و به دلیل اینکه برندهای بسیار متنوعی در کشور این محصول را تولید می‌کنند، دارای تکنولوژی های مختلف در فلزات هستند و تولید آن با دقت بسیار بالایی صورت می گیرد، در نتیجه هنگام خرید دقت کنید که یک برند معروف و شناخته شده را انتخاب کنید.

فاکتور دیگر میزان دقت بلبرینگ ها بوده که این امر با استفاده از تلرانس موجود در آن شناسایی می شود که هر کدام از بلبرینگ ها دارای تلرانس هستند که در مکان های مختلف و کاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

چه مواردی روی قیمت بلبرینگ کویو تاثیرگذار است؟

تشخیص بلبرینگ کویو اصل در بازار شما شاهد فروش بلبرینگ کویو می باشید که به علت داشتن تنوع زیاد قطعا دارای قیمت های مختلفی می باشند و با توجه با اینکه این محصول کاربرد مختلفی دارد، در نتیجه خرید این بلبرینگ توسط مصرف کنندگان زیاد می باشد.

قیمت بلبرینگ کویو به عوامل مختلفی از جمله نوع بسته بندی و تعداد سفارشات مورد نظر بستگی دارد و علاوه بر آن جنس بدنه و خیلی از موارد دیگر وجود دارد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار خواهند بود. اگر شما این محصول را به صورت مستقیم خریداری کنید، به دلیل اینکه هیچ گونه واسطه ای در فروش آن وجود ندارد  می توانید آن را ارزان تر از بازار خریداری کنید که قطعا به صرفه و اقتصادی تر می باشد و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که این محصول را به این روش خریداری نمایند.

خرید انواع مختلفی از این نوع بلبرینگ ها به صورت عمده نیز می‌تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد، به گونه ای که هر چقدر شما آن را به صورت عمده خریداری کنید قطعاً دارای قیمت مناسب تری خواهد بود.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

عوامل موثر بر خرید بلبرینگ کویو

چگونه اصل بودن بلبرینگ کویو را تشخیص دهیم؟

تشخیص بلبرینگ کویو اصل بلبرینگ یک محصول بسیار ضروری و پرمصرف در صنعت می باشد که در بیشتر ماشین آلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما قصد خرید بلبرینگ کویو اصل را دارید حتما باید به مکان های معتبر و سرشناسی که سال های زیاد در فروش این محصول تخصص و مهارت کافی را دارند مراجعه نمایید که این مکان ها تمام تلاش خود را می کنند بهترین و باکیفیت ترین نوع آن را در اختیار شما قرار دهند.

داشتن اطلاعات لازم در مورد اصل و تقلبی بودن این محصول در هنگام خرید یکی از مهم ترین مسائل می باشد که شما باید آشنایی کافی را داشته باشید.

روش تشخیص اصل بودن بلبرینگ کویو به چند صورت می باشد که اولین روش تشخیص آن جنس بدنه این محصول بوده، به گونه که باید از جنس آلیاژ محکم باشد که مقاومت لازم را در برابر رطوبت و خیلی از عوامل دیگر داشته باشد.

از دیگر روش ها برای تشخیص اصل بودن این محصول، وزن آن می باشد، به گونه ای که دارای وزن متعادل بوده و در نتیجه نباید بسیار سبک و یا بسیار سنگین باشد که هنگام خرید حتما به این نکته توجه نمایید.

روش بسته بندی محصول نیز می تواند تا حدی به شما در اثر تقلبی بودن محصول کمک کند، به گونه ای که نوع اصل این محصول دارای نشان استاندارد می‌باشد و علاوه بر آن این محصول شناسه و کد های خاصی وجود دارد که این کدها حتماً باید روی محصول درج شده باشد.

بلبرینگ اشتایبر (Schaeffler)

نحوه خرید اینترنتی بلبرینگ های کویو

تشخیص بلبرینگ کویو اصل یکی از روش هایی که امروزه بیشتر متقاضیان برای خرید بلبرینگ در نظر می گیرند، به صورت اینترنتی می باشد که دارای مزیت و اثرات مثبت است. یکی از مزایای خرید اینترنتی بلبرینگ های کویو این است که نیاز نیست به صورت حضوری راه زیادی را سپری کنید و یا اینکه از کار خود بزنید و به مرکز خرید بروید، بلکه در خانه می نشینید و وارد سایت های معتبر می شوید و خرید می کنید.

امروزه خرید اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده و بیشتر افراد ترجیح می دهند که این روش را انتخاب کنند تا بتوانند راحت تر بلبرینگ را خریداری و استفاده کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *