انواع بلبرینگ

انواع بلبرینگ


همه چیز در رابطه با بلبرینگ کف گرد مخروطی امروزه انواع مختلفی از بلبرینگ ها در صنعت تولید شده و وارد بازارهای فروش سراسر کشور شده است یکی از این رو ببریم کابل بریم که کسب کرده و خروجی می باشد که ما در این قسمت می خواهیم همه چیز در رابطه با بلبرینگ کف گرد مخروطی را خدمت شما بیان کنید تا شما بیشتر و بهتر این محصول را بشناسید.

اگر شما قصد خرید بلبرینگ کف گرد مخروطی را دارید می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید و با توجه به اینکه این نوع از بلبرینگ ها تنوع بالایی در نوع و برند دارند شما می توانید از مشاورانی که در این سایت با تجربه بالا در فروش و شناخت انواع برند ها وجود دارند برای بگیرید و بهترین نوع این بلبرینگ را خریداری نمایید.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

روش تشخیص بلبرینگ کویو اصل

بلبرینگ کف گرد چیست ؟

همه چیز در رابطه با بلبرینگ کف گرد مخروطی در این قسمت می خواهیم بگوییم که بلبرینگ کف گرد چیست ؟بلبرینگ های کف گرد بصورت یک طرفه و دوطرفه تولید می شود این محصول از مجموعه‌ای از قطعات تولید می‌شود که این قطعات شامل یک واشر و تعدادی ساچمه به همراه قفسه می باشد و از ویژگی های مطلوبی که این نوع از بلبرینگ ها دارد این است که به خوبی تحمل بارهای محوری را دارند.

بلبرینگ های کف گرد از نوع دو طرفه برای تحمل بارهای محوری با جهت های متغیر طراحی می شود که این نوع از بلبرینگ ها از دو عدد واشر برای نصب در انتهای بلبرینگ ها و دو سری ساچمه و یک واشر به عنوان لایه میانی ساخته می شوند.

قفسه پرس کاری شده بر روی سطح این نوع از بلبرینگ ها در سایز کوچک آنها از جنس ورق های فولادی می باشد و در بلبرینگهای با سایزهای بزرگتر این ورقه ها از جنس برنج می باشد.این نوع از بلبرینگ ها معمولا برای مواقع طراحی و نصب می شود که بلبرینگهای شعاعی نتوانند بارهای محوری وارد شده بر دستگاه‌ها را تحمل کنند در آن محل نصب شده و بار محوری وارد شده بر دستگاه را می‌توانند به خوبی تحمل نمایند.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

بلبرینگ کف گرد چیست ؟

انواع بلبرینگ کف گرد

همه چیز در رابطه با بلبرینگ کف گرد مخروطی در این قسمت می خواهیم انواع بلبرینگ کف گرد رابه شما معرفی کنیم و درباره ویژگی ها و مزیت های هرکدام توضیح مختصری را بیان کنیم

۱_اولین و مهمترین نوع بلبرینگ کف گردی که می توانیم به شما معرفی کنیم مربوط به بلبرینگ تماس زاویه ای است این نوع از بلبرینگ ها به صورت یک طرفه و دوطرفه تولید می شود و زمانی از این محصول استفاده می شود که ماشین نیاز به بلبرینگی با دقت بسیار بالا دارد ونیروی وارد شده با زاویه تماس ۶۰ درجه از یک سطح به سطوح دیگر منتقل میشود و بار وارد شده را به خوبی و با دقت بسیار بالا می‌تواند تحمل کند.

در بلبرینگ های تماس زاویه ها به وسیله یک قفسه از جنس برنج بر روی سطح دیگری پرس میشود این نوع از بلبرینگ بصورت قابل تفکیک ای ساخته می‌شود و می‌توانیم تمامی قطعات آن را از یکدیگر تفکیک کرد ولی این قطعات به گونه‌ای ساخته می‌شود که قابل تعویض قطعات مشابه بلبرینگ دیگر نیستند و تنها برای همین محصول قابل استفاده می باشند.

۲_نوع دیگر بلبرینگ های کف گرد میتوانیم بلبرینگ کف گرد ساچمه سوزنی اشاره مستقیمی داشته باشیم که این نوع از بلبرینگ ها با به کارگیری ساچمه های استوانه ای با قطر بسیار کم تولید می‌شود استفاده از این بلبرینگ های کف گرد در صنایع اغلب در مواردی که فضای طراحی شده برای بلبرینگ بسیار محدود است صورت می‌گیرد و در غیر این شرایط است که اصطکاک بالای ناشی از سرعت زاویه ای ساچمه ها از و معایب اصلی ایده و سود به حساب می آید و همین عامل بسیار مهم سبب می‌شود که از این محصول کمتر در صنایع استفاده شود.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

راه های تشخیص بلبرینگ اف ای جی اصل

۱) رولبرینگ استوانه ای کف گرد

همه چیز در رابطه با بلبرینگ کف گرد مخروطی یکی دیگر از بلبرینگ های کف گرد که بسیار مورد توجه کارشناسان در صنایع مختلف امروزی قرار گرفته است مربوط به بلبرینگ استوانه ای کف گرد می باشد که در این قسمت می خواهیم درباره این محصول توضیح مختصری را بیان کنیم:

این نوع از بلبرینگ ها کاربرد محدودی در صنایع دارد چراکه درجه آزادی این قبیل ساچمه ها برای اتصال بر روی بلبرینگ کف گرد بسیار محدود و نامناسب است با این حال قابلیت های بالا در میزان بارگذاری وزنی سبب استفاده از این قبیل بلبرینگ ها در برخی کاربری ها می باشد و همچنین این نوع از بلبرینگ ها قیمت مناسبی دارد.

۲) بلبرینگ کف گرد

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم بلبرینگ کف گرد انواع مختلفی دارد که با در این قسمت می خواهیم درباره یکی از مهمترین نوع بلبرینگ ها توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم.

 این محصول همان بلبرینگ استوانه‌ای بشکه ای باشد که با بهره گیری از ساچمه های بشکه ای تولید شده است و طراحی بینابینی بین بلبرینگ و رولبرینگ دارد یعنی حد بالاتری از بارگذاری بلبرینگ کف گرد و مناسب‌تری از درجه آزادی رولبرینگ استوانه ای را دارد از رولبرینگ های کف گرد بشکه ای و رولبرینگ های استوانه ای در مواقعی استفاده میشود که بار محوری روی دستگاه ها بسیار زیاد می باشد چون این محصول توانایی بسیار بالایی در تحمل بارهای محوری دارد.

اگر بخواهی درباره مشخصات مکانیکی این محصول توضیح دهیم می‌توانیم بگوییم که بلبرینگ کف گرد مشخصیه بسیار مهم دارد که عبارتند از قابلیت بالایی تحمل بارهای محوری به سبب شکل و سطح مقطع بالای ساچمه ها و سطح تماس بسیار بالاتری که نسبت به بلبرینگ های دیگر دارد و دوم قابلیت های کم در سرعت های زاویه بالا به این معنا میباشد که با بالا رفتن سرعت زاویه ای امکان انحراف از محور شافت متصل بالا تر رفته و این دسته از بلبرینگ های صنعتی برای تغییر زاویه اتصال آمادگی چندانی ندارند.

این نوع از بلبرینگ ها بلبرینگ صنعتی می باشد که علاوه بر توانایی تحمل فشار بالا دارای ظرافت بسیار زیادی نیز در هنگام کار می باشد و دقت آن ها هنگام کار کردن بسیار بالا است.

ویژگی های بلبرینگ کویو

اگر قصد خرید بلبرینگ اصل را دارید حتما لینک را دنبال نمایید

انواع سایز بلبرینگ های کف گرد

همه چیز در رابطه با بلبرینگ کف گرد مخروطی ابعاد بلبرینگ کف گرد بسیار زیاد می باشد که هر کدام از آنها در صنعت خاصی استفاده می‌کنند که ما در این قسمت می خواهیم به بررسی و شرح سایزهای مختلف این محصول بپردازیم و هر کدام از آنها را به شما توضیح دهیم:

۱_اولین نوع بلبرینگ مربوط به بلبرینگ کف گرد در سایز بزرگ میباشد که این بلبرینگ ها تعداد ساچمه های بیشتر و قطر داخلی و خارجی بزرگتر هستند و همچنین پهنای بیشتری با بلبرینگ های سایز کوچک دارند.

۲_بلبرینگ دیگر مربوط به سایز کوچک این محصول می باشد که می توانیم بگوییم یکی از پرکاربردترین بلبرینگ ها در صنعت به شمار می رود و صدای کمتر و چرخش راحت‌تری دارند و یکی از دلایل پر کاربرد بودن این محصول این است که قطعات آنها به راحتی از یکدیگر جدا می شود این ویژگی باعث می‌شود تا بتوان محل استفاده این بلبرینگ ها را تغییر داد. اندازه و ابعاد و طول عمر بلبرینگ های کف گرد بزرگ و کوچک بر اساس مقدار وارد شده نیرو و سرعت دورانی تعیین می شود.

۳_نوع دیگر بلبرینگ که بسیار پرکاربرد می باشد و دارای مزیت های بسیار زیادی است مربوط به بلبرینگ کف گرد کوچک ۵۱۱۰۰ است که اگر بخواهیم اطلاعات کامل تری درباره این محصول در این قسمت در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم می‌توانیم بگوییم که این نوع بلبرینگ دارای قطر داخلی ۲۰ میلیمتر می باشد و قطر خارجی آن ۳۵ میلی‌متر و ضخامت این محصول ۱۰ میلی متر می رسد و به دلیل مزیت های بسیار زیادی که این محصول دارد امروزه از آن در صنایع مختلفی مانند صنایع خودروسازی استفاده بسیار زیادی می کنند و همچنین این محصول طول عمر بسیار بالایی دارد که همین عامل می تواند از ایجاد هزینه های بسیار سنگین برای مصرف کنندگان جلوگیری کند و مصرف کنندگان بتوانند در طولانی مدت از این محصول استفاده کنند.

آشنایی کامل با مشخصات بلبرینگ

کاربرد بلبرینگ های کف گرد

همه چیز در رابطه با بلبرینگ کف گرد مخروطی کاربرد بلبرینگ کف گرد امروزه در زندگی روزمره افراد بسیار زیاد شده و شما هر چه قدر با پیشرفت فناوری ها مواجه شوید قطعاً کاربرد این نوع بلبرینگ ها نیز بیشتر می شود. به عنوان مثال یکی از زمینه هایی که بلبرینگ کف گرد توانسته کاربرد اصلی خود را به نمایش بگذارد در صنعت خودروسازی میباشد و شما هم در خودروهای سواری و هم سنگین می توانید این نوع بلبرینگ کف گرد را مشاهده کنید.

بلبرینگ کف گرد در ساختار دستگاه چاپ هلیوگراور کاربرد بسیار زیادی دارد و باعث می شود تعداد صفحات چاپ شده را در کوتاهترین زمان افزایش دهد و بزرگترین مزیتی که این دستگاه از بلبرینگ کف گرد می برد این است که طول عمر قطعات دستگاه را بالا میبرد.

صنعت نساجی در کشور ما از مهمترین صنایع به شمار می رود و از این رو نیاز به دستگاه هایی دارد تا بتواند هر روز تولید خود را افزایش دهد ولی این دستگاه ها به قطعاتی نیاز دارند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان سرعت کار خود را افزایش دهد از این رو بلبرینگ کف گرد در این صنایع توانسته سرعت عمل را بالا ببرد بدون اینکه با خرابی و فرسودگی دیگر قطعات مواجه شود.

نکات مهمی که باید در هنگام خرید بلبرینگ اف ای جی رعایت کنید

راهنمای کد های بلبرینگ های کف گرد

همه چیز در رابطه با بلبرینگ کف گرد مخروطی در این قسمت می خواهیم درباره راهنمای کد های بلبرینگ کف گرد توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم تا شما بهتر و بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید:

۱_اولین نوع کدی که در این قسمت می توانیم به آن اشاره مستقیم داشته باشیم مربوط به کد B می باشد که این کد به معنی اصطلاحات داخلی در طراحی اصلی و اولیه که مفهوم آن بستگی به نوع و سری هر بلبرینگ دارد و گاهی اوقات بعد از یک دوره مشخص حذف می‌شود اما در وضعیت بلبرینگ هایی که در طراحی خود از تنوع زیادی برخوردارند به طور ثابت در شماره بلبرینگ قرار میگیرد.

۲_کد دیگر که درباره مفهوم آن در این قسمت می خواهیم توضیح دهیم مربوط به کد A است که این کد به معنی عدم وجود شیار ساچمه خور در بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه است.

۳_کد دیگری که در این قسمت می خواهیم آن را برای شما توضیح دهیم مربوط به کد AC می باشد که این کد به این معنا است که زاویه تماس ۲۵ درجه در بلبرینگهای یک ردیف تماس زاویه ای است.

۴_کد AS کدهای مهم در بلبرینگ ها به شمار می رود که این کد به این معنا میباشد که وجود سوراخ های مخصوص روانکاری در حلقه بیرونی بلبرینگ های کف گرد وجود دارد اعداد اضافی در این کد نشان دهنده تعداد سوراخ های آن می باشد.

شما در هنگام خرید این محصول باید به تمامی کد هایی که روی این محصول درج شده است توجه کنید و اطلاعات کاملی را درباره آن به دست آورید تا بتوانید یک محصول با کیفیتی را خریداری کنید.

بهترین برند های بلبرینگ کف گرد

همه چیز در رابطه با بلبرینگ کف گرد مخروطی خریدارانی که قصد خرید بلبرینگ محوری کف گرد را دارند باید به اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که توجه می‌کنند مربوط به برند این محصول باشد که بهترین برند این محصول باید ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشند تا خریداران بتوانند به آن محصول اعتماد کرده و آن را خریداری نمایند که در این قسمت می خواهیم ویژگیهای بهترین برند این محصول را در این قسمت برای شما شرح دهیم:

۱_اولین و مهمترین ویژگی بهترین برند این محصول این است که باید تمامی استانداردهای که برای ساخت بلبرینگ ها باید رعایت شود را به بهترین صورت انجام دهند تا خریداران با اطمینان خاطر کاملی بتوانند آن را خریداری کرده و از آن در صنایع مختلفی استفاده کنند.

۲_ویژگی دیگری که بهترین برند تولیدکننده این محصول باید به آن دقت کند مربوط به مواد اولیه برای ساخت این محصول می باشد که بهترین برند باید از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت برای ساخت این محصول استفاده کنند تا این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد و خریداران و مصرف کنندگان بتوانند آن را در طولانی مدت استفاده کنند اگر مواد درجه یک برای ساخت این محصول استفاده نشود باعث میشود که هزینه های بسیار بالایی برای خریداران داشته باشد زیرا جنس مورد نظر درجه یک نمیباشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خراب میشود.

پس به این نتیجه می رسیم که در هنگام انتخاب بهترین برند بلبرینگ کف گرد شما به تمامی نکاتی که مربوط به بلبرینگ می باشد باید به خوبی توجه کامل را داشته باشید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و اصل و درجه یک را خریداری کنید و بتوانید در صنایع مختلفی از انواع بلبرینگ ها در سایز کوچک و بزرگی استفاده نمایید و نهایت بهره را از این محصول ببرید و راندمان کاری خود را بالا ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *