مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق : بلبرینگ های شیار عمیق یکی از محصولات بسیار به نام هستند که از جمله مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق وجود شیار ساچمه عمیق در سطح رینگهای بیرینگ شیار عمیق می باشد و همچنین شفت های آن باهم کاملاً همخوانی دارند و به صورت یکپارچه می باشند.

 یکی از ماده های اولیه در ساخت آن فولادهای کرم دار هستند و این نوع فولاد از فولادهای زنگ نزن هستند و می‌توانند در برابر اکسیده شدن تا حد زیادی از خود مقاومت نشان دهند.

اضافه شدن فلز کروم به فولاد میزان سختی پذیری آن را تا حد زیادی افزایش داده و معمولاً بیشتر اجزای سازنده آن از نوع فولاد ساخته شده اند.

 این نوع بلبرینگ ها شناخته شده هستند که در داخل آن شفت افقی عبور کرده و برای تعلیق بار در راستای شفت در تمامی جهان و بدون قابلیت تعلیق بار محوری طراحی شده است که در برخی از انواع آن به سبب عمق زیادی که در قسمت رینگ ها در تماس با ساچمه طراحی می‌شود و یا در طراحی از یک لبه یقه برای رینگ ها استفاده می شود تا اندازه‌ای نیز قابل تعلیق بار محوری را پیدا می‌کند اما این قابلیت محدود بوده و در صورت نیاز به صورت مشخص برای تعلیق بار محوری به جای بلبرینگ شیار عمیق می بایست از بلبرینگ تماس زاویه ای استفاده نمود.

 این نوع بلبرینگ ها دارای برند های مختلف هستند که برای انواع مختلفی از صنایع و همچنین کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و شما برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی این محصول می توانید با افراد سرشناس مشاوره کنید و همچنین با مراجعه به سایت ما می توانید مشخصات فنی آن را به صورت کامل مشاهده نموده و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

بلبرینگ استوانه ای SKF

اگر قصد خرید بلبرینگ SKF با ضمانت اصالت کالا را میخواهید حتما این لینک را دنبال نمایید

بلبرینگ استوانه ای SKF و کاربرد آن

بلبرینگ شیار عمیق چیست ؟

در رابطه با مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق  می توان گفت ظاهر ساده میباشد که این بلبرینگ ها می توانند با سرعت بالایی به چرخش ادامه دهند. این نوع بلبرینگ ها دارای خصوصیات بارز هستند که از جمله آنها بدون صدا بودن این محصول میباشد و زمان چرخش هیچ صدایی از خود نشان نمی دهند و علاوه بر آن مقاومت بالا و طول عمر زیادی دارند.

 همچنین بلبرینگ ها قابلیت تحمل بارهای بسیار زیاد را به خوبی دارا هستند و علاوه بر آن قیمت بسیار مناسبی دارند که بیشتر افراد با توان مالی مختلف می‌توانند آن را خریداری نمایند.

بلبرینگ های شیار عمیق با دو نوع با کاسه نمد و بدون کاسه نمد بستگی به نوع استفاده طراحی و تولید خواهند شد.

متداول ترین بلبرینگ در بازار بلبرینگ شیار عمیق بوده که بیشتر افراد با آشنایی کامل را دارند یکی از پرمصرف ترین بلبرینگ ها در صنایع مختلف شمار می‌آیند و تعویض این نوع بلبرینگ ها بسیار آسان می باشد که با داشتن اطلاعات جزئی به راحتی می‌توانید آن را تعویض نمایید در نتیجه هیچ گونه هزینه ای در این زمینه پرداخت نخواهید نمود.

بلبرینگ های شیار عمیق در صنایع سنگین و سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند و از دلیل استفاده نمودن از آن طراحی ساده و غیرقابل تفکیک پذیری و همچنین توانایی و قدرت کارگر در سرعت بالا می باشد و علاوه بر آن این محصول استحکام در زمان کارکرد را دارا بوده و نیاز به نگهداری و تعمیر ندارد.

فروش بلبرینگ و رولبرینگ ناچی و کیفیت های آن

مشخصات مکانیکی بلبرینگ شیار عمیق

یکی از ویژگی ها و مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق استحکام و دوام بسیار بالای آن می باشد که همین امر باعث شده است که وقتی شما این محصول را خریداری می کنید بتوانید سالیان دراز از آن استفاده نمایید و علاوه بر آن این محصول در برابر تمام شرایط جوی نیز مقاومت بالایی دارد.

 در نتیجه همچنان ویژگی های اولیه خود را حفظ خواهد نمود از دیگر ویژگی های این محصول در دسترس بودن و قیمت مناسب آن می باشد.

 مشخصات مکانیکی این محصول داشتن قطر داخلی ۲۰ میلیمتر بودهدو علاوه بر آن قطر خارجی آن ۴۲ میلیمتر و ارتفاع ۱۲ میلیمتر داشته که از دیگر مشخصات آن می‌توان به جرم٠.٠٧١ اشاره نمود و سرعت نهایی آن ۳۸۰۰۰ دوربردقیقه خواهد بود.

جنس حلقه های این محصول از کروم فولاد و همچنین جنس ساچمه های آن نیز از همین نوع خواهد بود و قفسه‌های آن از ورق فولاد می باشند که بسیار مقاوم خواهند بود.

 این محصول در کارکرد ها در شرایط سخت بسیار مناسب بوده و برینک های آن در دمای حدود منفی ۳۰ درجه تا ۱۱۰ درجه به صورت عالی و بدون مشکل کار میکنند. بیرینگ های شیار عمیق با توجه به نیاز مصرف کننده در اندازه و جنس های متفاوتی عرضه می شوند و در موارد خاص صنعتی مانند کاربرد با درجه حرارت بالا استفاده می شوند.

بلبرینگ های دما بالا برای تحمل دما تا ۳۵۰ درجه سانتیگراد ساخته می‌شود و در صنعت فلز و یا اجاق ها و کوره های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 بلبرینگ های شیار عمیق توسط گیریس با پایه لیتیوم روغن کاری می شوند و نیاز به روغنکاری دوره‌ای ندارند. اجزای این محصول ساچمه ،رینگ داخلی،رینگ خارجی و قفسه میباشند.

اگر قصد خرید بلبرینگ را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

آشنایی با بلبرینگ INA

طراحی و اجزای بلبرینگ شیار عمیق

از مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه می بایست گفت که  دارای دو ردیف غلطک می باشد که این بلبرینگ ها دامنه کاربرد زیادی دارند و این بلبرینگ ها در مواقعی که بلبرینگ ها تحمل بالا را ندارند مورد استفاده قرار می گیرند این نوع بلبرینگ ها دارای شیار ساچمه عمیق و یکدست می باشند که باعث شده است تا مکمل یکدیگر شوند و از این رو به دلیل داشتن این ویژگی ها توانایی بارها را نیز دارا هستند و رایج ترین نوع بلبرینگ های شیار عمیق دوردیفه دارای کاسه نمد فلزی بوده که تولید و عرضه می‌شود و در دو طرف این کاسه نمد ها با گریس پر شده و در هنگام جازدن نباید آنها را شست و یا حرارت داد.

اجزای سازنده این بلبرینگ ها عبارتند از ساچمه ،رینگ داخلی خارجی و قفسه میباشد کامل ترین کاربرد این محصول استفاده نمودن آن در لاستیک خودرو می باشد به چرخش را بسیار آسان تر خواهد نمود.

ساختار بلبرینگ شیار عمیق دو ردیف از دو شیار متناسب با اندازه ساچمه میباشد و افزایش تعداد شیارها و ساچمه ها موجب بالا رفتن میزان تحمل بار در آن شده و رینگ‌های دو ردیف در دو نوع DT وDB تولید و عرضه می‌شوند که نوع DT قادر به تحمل بار محوری را در یک جهت داشته این در حالتی می باشد که نوع DB به منظور قرار گرفتن بر شفت هایی می باشد که نیاز به تحمل مقدار بار محوری زیاد از دو طرف خواهد بود.

این نوع بلبرینگ ها با دقت و لقی نرمال تولید می شوند و قفسه پلی آمیدی دارند در نتیجه اگر شما می خواهید در سرعت بالا و همچنین در مواردی که کارکرد شما بسیار زیاد می باشد از بلبرینگ های مناسب استفاده کنید ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتماً از این نوع بلبرینگ ها استفاده نمایید.

بلبرینگ کویو ژاپن

انواع بلبرینگ شیار عمیق چیست ؟

مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق با توجه به نوع برند تولید شده در مدل های مختلف هستند که ما در اینجا به انواع بلبرینگ شیار عمیق می پردازیم تا اطلاعات شما دقیق تر شود.

یک نوع از این محصول بلبرینگ های شیار عمیق یک ردیفه بوده که شیار قرار گرفته در این بلبرینگ ها کاملا یکپارچه می باشند و از لحاظ هندسی تطابق کامل را دارند و تمام بارهای شعاعی و محوری را به خوبی تحمل می کنند.

نوع دیگر این محصول بلبرینگ های شیار عمیق دوتایی می باشد و در صورتی که میزان بار فشار وارده بیش از تحمل یک بلبرینگ باشد از دو بلبرینگ در کنار هم استفاده می‌کنند و این دو بلبرینگ را به گونه ای در کنار هم قرار می دهند که احتیاجی به حلقه های فاصله گذار نباشد.

 بلبرینگ های شیارعمیق با شیار ساچمه خور نوع دیگر این محصول می باشدو در مواردی موارد نیاز است که تعداد بیشتری ساچمه درون بلبرینگ قرار بگیرند در این حالت ساختار حلقه های درونی به گونه ای می باشد که می توان تعداد ساچمه را به آنها اضافه نموده و البته باید بدانید که با افزایش تعداد سازمان سرعت بلبرینگ ها کاهش پیدا خواهد نمود.

نوع دیگر این محصول بلبرینگ شیار عمیق تیمکن بوده که این نوع بلبرینگ جزو عمومی ترین و در عین حال با کیفیت ترین نوع بلبرینگ های شیار عمیق می باشد که تحت استاندارد ساخته شده از در کدهای مختلف و در سایز های گوناگون وجود دارد.

جهت خرید بلبرینگ های ناچی با ضمانت اصالت کالا این لینک را دنبال نمایید

انتخاب بلبرینگ skf مناسب متناسب با کاربرد

کاربرد های بلبرینگ شیار عمیق

در صنعت  و مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق می بایست گفت که این نوع بلبرینگ  قطعه بسیار مهم می باشد که کاربرد بالایی دارد و این محصول از کشیده شدن دو جسم به یکدیگر جلوگیری خواهد نمود و طوری که بدون استفاده از بلبرینگ امکان انجام بسیاری از کارها ممکن نخواهد بود و به کمک بلبرینگ های شیار دار می توانیم اصطکاک میان دو سطح را به کمترین مقدار برسانیم در نتیجه مانع از خورده شدن و فرسایش خواهد شد در نتیجه تماس میان دو جسم با وجود این بلبرینگ ها بسیار کاهش پیدا خواهد نمود.

 کاربرد های بلبرینگ شیار عمیق در خودروهای مختلف و همچنین صنعت های گوناگون می باشد که از جمله صنایع مواد غذایی و همچنین بهداشتی بوده که کاربرد بالایی را دارا می باشد.

امروز از این محصول در صنعت کشاورزی نیز استفاده می کنند که در انواع وسایل برقی کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و عمده ترین استفاده این محصول در دستگاه هایی می باشد که حالت حرکتی و چرخشی دارند.

 کاربرد دیگر این محصول در ماشین تراش همچنین سیستم تعلیق خودرو می باشد و علاوه بر آن در پمپ و توربین ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی برند کویو ژاپن

مشخصات فنی و پسوندهای بلبرینگ شیار عمیق

مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق در میان بلبرینگ های صنعتی دامنه کاربرد وسیعی دارد و همچنین توسط بسیاری از شرکتهای داخلی و خارجی با در نظر گرفتن استاندارد های مختلف تولید و طراحی می شود.

کارایی بسیار زیاد این محصول به ویژه در سرعت های بالا از مهمترین دلایل اصلی محبوبیت این محصول شده است.مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق به گونه ای می باشد که دارای ابعاد شیار تقریباً مشابه ابعاد ساچمه هایی می

باشند که درون آن می چرخد و این نوع بلبرینگ ها در مقایسه با بلبرینگ های شیار سطح تحمل فشار و بار بیشتر را دارند و همچنین علی رغم نداشتن حق انتخاب در خصوص زاویه تماس جهت پخش فشار وارده همانند بلبرینگ های تماس زاویه ای فشارهای شعاعی و محوری را تحمل میکند.

 بلبرینگ های شیار عمیق با توجه به شرکت تولید آن دارای مشخصات منحصر به فردی هستند به همین دلیل هزینه درخواست برای خرید آن متفاوت بوده و در حالت کلی مشخصات بلبرینگ شیار عمیق به گونه ای میباشد که دارای شیار ساچمه عمیق بر روی سطح رینگ ها و همچنین هم خوانی مناسبی بین شیار و ساچمه داشته همچنین این محصول به صورت یکپارچه می باشد و داشتن ساچمه ها به منظور مطابقت هندسی مناسب و تحمل بارهای گوناگون خواهد بود.

پسوند های موجود بر روی این بلبرینگ ها هر کدام نشان دهنده خصوصیات و ویژگی های خاصی هستند به طور مثال پسوند A به معنای بهینه بودن ابعاد و اندازه های بلبرینگ می باشد و پسوند ZZ به معنای واشر فلزی در دو طرفه بلبرینگ خواهد بود.

پسوندZ در این بلبرینگ ها نشان دهنده این باشد که بلبرینگ مورد نظر دارای یک واشر از جنس فلز در یک طرف بوده و همچنین پسوند Y به معنای برنجی بودن قفسه میباشد.

پسوند N به معنای این بوده که بسیار این بلبرینگ بر روی حلقه بیرونی قرار دارد و پسوند NR به معنای قرار گرفتن رینگ و واشر بر روی حلقه های بیرونی خواهد بود.

پسوند P5 قابلیت چرخش این بلبرینگ ها بیش از حد نرمال می باشد و پسوند P6به معنای چرخش بیشتر در مقایسه با بلبرینگ‌های پسوندP5 بوده و علاوه بر آن پسوند RS1 یک طرف دلبری دارای کاسه نمد میباشد و 2RS1 یعنی دو طرفه بلبرینگ دارای کاسه نمد خواهد بود.

بلبرینگ اصل ژاپن

انواع برند های بلبرینگ شیار عمیق

شما برای خرید بهترین بلبرینگ شیار عمیق حتما باید به برند آن توجه کنید و مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق  را بهتر بشناسید یکی از برندهای معروف این محصول KG میباشد که یک نوع بلبرینگ شیار عمیق بوده که در چهار مدل مختلف تولید می شود و این٤مدل عبارتند از یک ردیفه دو ردیفه که از جنس فولاد ضد زنگ می باشند.

از دیگر برند های برتر این محصول می توان به برند FAG اشاره نمود همچنین شما در بازار شاهد فروش برند skf می باشید که بسیار معروف و شناخته شده خواهد بود. برند معروف دیگر این محصول nskبوده که قیمت مناسبی دارد و یک محصول پر مصرف بوده که کیفیت بسیار بالایی را در میان برندهای دیگر به خود اختصاص داده است.

NACHI برند دیگر این محصول می باشد که خود انواع مختلفی دارد و هر کدام در زمینه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *