بلبرینگSKF

بلبرینگSKF


بلبرینگ کفگرد ناچی : بلبرینگ ها محصولی می باشند که در صنایع مختلف استفاده می شوند، در نتیجه تولیدکنندگان تمام تلاش خود را نموده اند که محصولات جدیدی از آن را وارد بازار کنند که خوشبختانه در این امر نیز بسیار موفق عمل نموده اند، به گونه‌ای که انواع مختلفی از آن وارد بازار شده که هر کدام از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی نسبت به هم تفاوت جزئی دارند.

یکی از برندهای معروف در این نوع بلبرینگ کفگرد ناچی می باشد که قطعاً مصرف‌کنندگان با آن آشنایی کامل دارند و همچنین انواع بلبرینگ کفگرد ناچی نیز توسط تولید کنندگان وارد بازار شده‌اند که به نوبه خود بسیار کاربردی می باشند و مقاومت سایشی بسیار بالایی داشته و همچنین تحمل بارها از سمت‌های مختلف را دارا می باشند، علاوه بر آن بلبرینگ های تک ردیفه، دو ردیفه شیار عمیق و خیلی از محصولات دیگر وجود دارند که ما در این مقاله به صورت مختصر به معرفی هر کدام از آنها می پردازیم.

بلبرینگ

جهت خرید بلبرینگ اصل با ضمانت اصالت کالا این لینک را دنبال نمایید

بلبرینگ کفگرد ناچی چیست ؟

بلبرینگ یک محصول بسیار ضروری در صنعت می باشد، به همین منظور ما در اینجا می خواهیم به برخی از سوالات افراد از جمله اینکه بلبرینگ کفگرد ناچی چیست و خیلی از موارد دیگر پاسخ دهیم تا ابهاماتی برای آنها وجود نداشته باشد.

بلبرینگ کفگرد ناچی مانع از کشیده شدن سطوح روی یکدیگر می شود و سطح تماس را نیز کاهش می‌دهد، درنتیجه اصطکاک بین سطوح به شدت کاهش یافته و در این بلبرینگ‌ها بار از لایه خارجی به گوی اعمال می‌شود و از آنجا فشار به لایه داخلی انتقال شده و با توجه به شکل کروی گوی ها، نقطه تماس با لایه درونی و بیرونی بسیار کوچک خواهد بود، در نتیجه می تواند بسیار نرم حرکت کند.

در اصطلاح عامیانه یاتاقان ها به بلبرینگ های سه تیکه یا پنج تکه معروف می باشند. بلبرینگ کف گرد ناچی بار محوری را از یک یا دو جهت تحمل می کند، در نتیجه نباید تحت بار‌های شعاعی قرار بگیرد.

 این نوع بلبرینگ ها در واقع هنگامی که قطعات متحرک ماشین شروع به حرکت می کنند، در امتداد بلبرینگ کف گرد ناچی دور می زند، به همین منظور به چرخش قطعات متحرک ماشین کمک می کنند. طراحی این نوع بلبرینگ ها به گونه ای می باشد که شامل ساچمه، نگهدارنده های شافت، محفظه و همچنین دارای شیارهایی برای توپ ها هستند و فقط می توانند تحت بارهای محوری قرار بگیرند، بدون اینکه هنگام کار صدایی از آنها ایجاد شود.

 از مزایای این بلبرینگ ها می‌توان به ارائه ضریب اطمینان بالا، ظرفیت بارگذاری بالا و همچنین امکان نصب و تعمیر و نگهداری آسان آن اشاره نمود. هنگام خرید این نوع بلبرینگ ها شما باید به چند نکته اساسی دقت کنید که یکی از آنها توجه نمودن به ساختار این نوع بلبرینگ ها می باشد.

بلبرینگSKF

جهت خرید بلبرینگ skf میتوانید به این لینک مراجعه نمایید

معرفی انواع بلبرینگ کف گرد ناچی

معرفی انواع بلبرینگ کفگرد ناچی

از انواع بلبرینگ کفگرد ناچی بلبرینگ تماس زاویه تک ردیفه ناچی نمونه بارز این نوع بلبرینگ ها می باشد و از نظر ساختار به گونه ای می باشد که مسیرهای دو حلقه بیرونی و داخلی آن با زاویه تماس تنظیم شده ساخته می شوند و غیر قابل تفکیک می باشند و از آنجایی که توپ ها با استفاده از ضد مته سوراخ می شوند،  در نتیجه به راحتی می توان تعداد توپ ها را افزایش داد.

مواد به کار رفته در تولید این بلبرینگ ها از فولاد فشرده شده و یا برنج می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی خواهد بود.

یاتاقان های توپی این نوع بلبرینگ ها می توانند بارهای شعاعی ، محوری و ترکیبی را به خوبی تحمل کنند و به طور کلی از این نوع بلبرینگ ها به صورت جفت استفاده می نمایند تا بار القایی وارد شده را به خوبی تحمل نمایند. نحوه قرار گرفتن این نوع بلبرینگ ها به صورت پشت سر هم بوده که برای تحمل بار در یک سمت بلبرینگ می باشد و همچنین به صورت رو به روی هم نیز قرار دارد که باعث می شود بارهای وارده را از دو سمت تحمل کند.

جهت خرید رولبرینگ skf میتوانید به این لینک مراجعه نمایید

کاربرد های بلبرینگ کفگرد ناچی چیست ؟

بلبرینگ کفگرد ناچی یک محصول پرمصرف شناخته شده می باشد که بیشتر افراد در کل دنیا با آن آشنا می باشند. کاربرد بلبرینگ کفگرد ناچی در زمینه های مختلف بوده که همین امر باعث شده است که این محصول جایگزین مناسبی به جای محصولات مشابه خود شود و بیشتر افراد از آن استفاده نمایند. این محصول کاربرد وسیعی را در ابزارهای مختلف مانند هر چیزی که می چرخد و دیسک های سخت رایانه و اسکیت ها و صنایع بزرگ و خیلی از موارد دیگر دارد.

از دیگر کاربردهای این محصول می توان به استفاده در ایرباس اشاره نمود و همچنین برای چرخ اتومبیل های سواری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه این محصول در بیشتر اجسامی که اطراف ما وجود دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد که این اجسام قابلیت چرخش و قابل لمس می باشند، اما یک نوع بلبرینگ در بخش صنعت استفاده می شود که برای تمام عموم قابل مشاهده نبوده، به گونه ای که در تمام صنایع یک نوع وابستگی از نظر راه اندازی و کارکرد دستگاه ها و از نظر محصولات تولیدی به بلبرینگ ها وجود دارد که این نوع بلبرینگ ها به دلیل وظایف خاصی که بر عهده دارند، از جمله قطعات بسیار مهم به شمار می آیند که همه موارد، نشان دهنده اهمیت و کاربرد بالای این محصول می باشد.

جهت خرید گریس skf میتوانید به این لینک مراجعه نمایید

ویژگی های بلبرینگ کفگرد ناچی

بلبرینگ کفگرد ناچی یک محصول شناخته شده در صنعت های مختلف بوده که تولید خود را تحت استاندارد و بر مبنای کیفیت بالا عرضه می نماید. این بلبرینگ دارای مراکز مختلفی می باشد که با پیشرفت روز افزون آن خوشبختانه توانسته است در کشور های دیگر نیز مراکزی برای تولید داشته باشد، در نتیجه یکی از ویژگی های بلبرینگ کفگرد ناچی داشتن سطح کیفی بسیار بالا بوده که به عنوان یک قطعه اصلی نیز به کار می رود.

از ویژگی دیگر محصول این می باشد که هنگام تولید آن از فلزات گران بها استفاده می کنند که پتانسیل بسیار بالایی دارند. از دیگر ویژگی این محصول نحوه قرار گرفتن ساچمه ها می باشد، به گونه ای که کاملاً از فشار وارد شده جلوگیری نموده و در نتیجه کمتر دچار استحکام و خوردگی می شود که همین امر، عمر محصول را نیز بالاتر خواهد برد و باعث می شود که بلبرینگ ها در استفاده مداوم به هیچ عنوان شکل ظاهری خود را از دست ندهند.

با توجه به اینکه این محصول از اصطکاک جلوگیری می کند، در نتیجه سایر قطعات را نیز ایمن نموده و به همین منظور قطعات دیگر نیز کیفیت خود را از دست نخواهند داد و دچار شکستگی نمی شوند.

روکش این محصول به گونه‌ای بوده که در برابر رطوبت و همچنین مواد دیگر دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشده و در نتیجه باعث می شود که بلبریگ ها بتوانند کاربرد و کارایی خوبی را داشته باشند.

اطلاعات جامع د رابطه با بلبرینگ کویو

قیمت بلبرینگ کفگرد ناچی

قیمت بلبرینگ کفگرد ناچی به عوامل مختلفی از جمله نوع بسته بندی و همچنین تعداد سفارشات مورد نظر بستگی دارد و علاوه بر آن جنس بدنه و خیلی از موارد دیگر وجود دارد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار خواهند بود.

اگر شما این محصول را به صورت مستقیم خریداری کنید، به دلیل اینکه هیچ گونه واسطه ای در فروش آن وجود ندارد  می توانید آن را ارزان تر از بازار خریداری کنید که قطعا به صرفه و اقتصادی تر می باشد و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که این محصول را به این روش خریداری نمایند.

خرید انواع مختلفی از این نوع بلبرینگ ها به صورت عمده نیز می‌تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد، به گونه ای که هر چقدر شما آن را به صورت عمده خریداری کنید، قطعاً دارای قیمت مناسب تری خواهد بود.

شما برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این محصول می توانید به صورت مستقیم به سایت ما مراجعه کنید که در این سایت تمام مشخصات این محصول از جمله قیمت آن نیز درج شده است که نرخ آن کاملاً به روز و دقیق خواهد بود و همچنین اگر سوال خاصی در زمینه بلبرینگ ها داشته باشید می توانید با مشاوران ما مشورت نمایید که به صورت تخصصی به آنها جواب خواهند داد و شما با راهنمایی انها، یک خرید مناسب و باکیفیت خواهید داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *