بلبرینگ مارک SKF:  یک برند معروف و خیلی کاربردی در موتور های صنعتی ،کشاورزی ،کمپرسور ها ،موتور ها و ژنراتور ها می باشد. بلبرینگ های skf دارای عملکرد تحمل بار بالا ، طول عمر زیاد و دیگر مزایای صدای کم، کاهش هزینه های گارانتی تا حد زیاد و افزایش کار دستگاه ها می باشند.

اگر مشتریان و متقاضیان به دنبال خرید انواع بلبرینگ با خرید به صرفه و اقتصادی هستند، می توانند از برند بلبرینگ skf خریداری کنند. بلبرینگ مارک skf یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ماشین آلات است که تقریباً در تمام رده ها استفاده می شوند.

بلبرینگ مارک skf در کنار کیفیت بالایی که دارند موجب شده است که از پرفروش‌ترین برندهای بلبرینگ شناخته شود. بلبرینگ skf ویژگی های بسیار زیادی دارد که باعث شده تا تمامی صنعتگران برای خرید محصولات skf اقدام نمایند، برای همین این محصولات از خرید و فروش بالایی برخوردار می باشند.

معرفی شرکت بلبرینگ skf

اگر بخواهیم شرکت بلبرینگ skf را به تمام مشتریان و متقاضیان معرفی کنیم، این گونه است که شرکت skf یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه فناوری و تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ و غیره در جهان است. تکنسین و کارمند های زیادی در این شرکت مشغول فعالیت هستند.

شرکت skf سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون بلبرینگ skf تولید می کند و به تمام نقاط جهان توزیع می کند. شرکت بلبرینگ skf یکی از بزرگترین تولید کننده های صنعتی در دنیا می باشد و با بیش از ۲۰۰ شعبه و ۸۰ کارخانه تولیدی، این شرکت ۸۰۰۰ نماینده برای فروش دارد.

شرکت بلبرینگ skf یکی از بزرگترین شرکت هایی است که نام کامل این شرکت Svenska،Kullager،Fabriken می باشد. دفتر مرکزی شرکت skf در گوتنبرگ کشور سوئد قرار دارد که محصولات خود را با کیفیت بسیار عالی و فوق العاده به تمام نقاط جهان ارسال و توزیع می کند.

شرکت skf اولین شرکتی است که گواهینامه زیست محیطی  ISO را دریافت کرده است. شرکت بلبرینگ skf موقعیت و پیشرفت خود را در صنعت بلبرینگ به خوبی حفظ کرده و سالیان سال است که تلاش و کوشش خود را در این صنعت برای پیشرفت و توسعه انجام داده است.

بلبرینگ ها عناصر ماشینی مقرون به صرفه و قابل تعویض هستند که اغلب با استاندارد اندازه ی ملی یا بین المللی مشابهت دارند

 شما در حال خواندن مقاله بلبرینگ مارک SKF می باشید.

قصد خرید بلبرینگ را یا ضمانت اصالت کالا و فاکتور رسمی  را دارید این لینک را دنبال نمایید

بلبرینگSKF

انواع بلبرینگ skf چیست ؟

بلبرینگ مارک SKF یکی از انواع بلبرینگ های پرفروش و پرمصرف در صنعت می باشد که بسیار مورد توجه صنعتگران کشورهای مختلف قرار گرفته است. شرکت بلبرینگ skf با ارائه کیفیت بالا در محصولات خود توانسته بازار مناسبی در ایران به دست آورد.

انواع بلبرینگ skf دارای کاسه نمد لاستیکی در دو طرف با ابعاد مختلف می باشد. این بلبرینگ ها کیفیت عالی و طول عمر زیادی دارند و از پرمصرف ترین بلبرینگ ها هستند. این محصول طرح ساده ای دارد و از کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

بلبرینگ یک گونه از چرخ دنده است که از خانواده یاتاقان ها می باشد و کاربرد بسیار زیادی در ابزار و ماشین آلات مختلف و یا هر چیزی که می چرخد دارد و یا اینکه در صنایع بزرگ مواد غذایی، خودروها و موتور ها مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع بلبرینگ ها از سایزهای کوچک در تجهیزات پزشکی تا سایزهای بزرگ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع بلبرینگ ها می توانیم بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ های خودتراز شونده، بلبرینگ تماس زاویه ای و.. را نام ببریم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

در هر صنعتی به دلیل اهمیت بخش مالی باعث می شود تا کیفیت قطعات حساس بیش از بیش مورد توجه قرار بگیرد. مهم ترین نکته در ارتباط با خرید این قطعه پرکاربرد این است که اگر قصد دارید طول عمر قطعه در هنگام کار زیاد شود، حتما بر اساس یک برنامه مشخص ساچمه های آن را گریس کاری کنید، چون با قرارگیری گریس بر روی ساچمه و هولدر دوام پذیری قطعه زیاد می شود و باعث صدای کم به همراه کاهش اصطکاک و گرما می شود.

راهنمای خرید بلبرینگ skf

محبوبیت بلبرینگ باعث شده است که بعضی از افراد سودجو سعی و تلاش خود را در تقلب محصولات skf در کشور کنند و به فروش بلبرینگ skf اصل به جای محصولات بی کیفیت و تقلبی بپردازند و همین موضوع باعث شده است که تشخیص بلبرینگ skf اصل از تقلبی کمی دشوار شود.

اطلاعات جامع د رابطه با بلبرینگ کویو

به دنبال خرید بلبرینگ SKF هستید ما در بازرگانی  اسپین بیت آماده ارائه انوع بلبرینگهای SKF با ضمانت اصالت کالا هستیم

بلبرینگ اشتایبر (Schaeffler)

کاربرد های بلبرینگ skf چیست؟

بلبرینگ مارک SKF از پرکاربرد ترین بلبرینگ ها می باشد که با ابعاد و اندازه های مختلف در دسترس قرار دارد. کاربرد بلبرینگ skf به این صورت است که این نوع بلبرینگ، معروف به بلبرینگ دور بالا می باشد که در ماشین الات و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات برای دورهای بیش از 3000 بسیار مناسب می باشد.

لقی این بلبرینگ ها بیش از حد نرمال می باشد، به همین علت همان طور که گفته شد برای دور های بالا عملکرد خوبی دارد. بلبرینگ بخاطر داشتن طرح ساده به گونه ای است که از تعدادی قطعه مانند رینگ درونی، رینگ بیرونی، تعدادی ساچمه وقفسه نگهدارنده ساچمه ها تشکیل شده است.

بلبرینگ ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند مثل ماشین الات، کارخانجات، موتورخانه ها و هر وسیله ای که نیاز به چرخش داشته باشد. بلبرینگ ها در انواع جنس و اندازه های مختلفی ساخته شده اند که هر کدام از درجه و کیفیت بالایی برخوردار هستند و  کیفیت بر طول عمر آنها تاثیر می گذارد.

بلبرینگ استوانه ای SKF

ویژگی ها و مشخصات فنی بلبرینگ skf

تنها زمین بدون نیاز به بلبرینگ مارک SKF می چرخد، یکی از شعار های معروف شرکت بلبرینگ skf است. شرکت بلبرینگ skf با تولید زیادی از محصولات صنعتی خود پیشرفت قابل توجه ای کرده است و محصولات خود را با کیفیت استاندارد و حتی بالاتر از استاندارد عرضه می کند.

یکی از ویژگی محصولات شرکت skf داشتن نشان استاندارد می باشد. شرکت skf محصولات خود را به بیش از ۱۳۰ کشور دنیا ارسال و به فروش می رساند.

 شرکت skf یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده ی بلبرینگ می باشد و با سابقه زیاد و خدمات فنی پس از فروش به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین شرکت ها شناخته شده است. محصولات این شرکت کیفیت بسیار زیاد و ویژگی‌های خاصی دارند و از ویژگی بلبرینگ skf می توان به طول عمر زیاد، حداقل اصطکاک و حرارت ایجاد شده، بالا بودن مقاومت سایشی ساچمه ها، رینگ، گریس، تعلیق مناسب بارهای محوری، شعاعی و ترکیبی اشاره کرد.

شرکت skf از فونت و اندازه ی مخصوص برای نوشتن شماره فنی بلبرینگ ها استفاده می کند. شماره فنی، عددی است که با قرار دادن پسوندها و پیشوندها در ابتدا و انتهای محصول نوع بلبرینگ را مشخص می کنند و اغلب این عدد بر روی خود بلبرینگ حک می شود و بر روی خود جعبه نیز می باشد.

 هر بیرینگ با یک کد فنی طراحی شده است که با آن کد نوع ساخت و اندازه ی تلرانس ها، لقی و سایر مشخصه های آن معلوم می شود.

با شماره فنی بلبرینگ ها می توان به اطلاعاتی در مورد نوع یاتاقان غلتشی، یعنی اینکه بلبرینگ است یا رولبرینگ و اگر بلبرینگ است آیا از نوع شیار عمیق، تماس زاویه ای، خود تنظیم یا کف گرد و اگر رولبرینگ است آیا از نوع استوانه ای، بشکه ای یا مخروطی و یا سایر دستگاه های دیگر هستند را مشخص کنیم.

نکته دیگر در مورد طراحی اصلی بلبرینگ یا رولبرینگ است، یعنی بلبرینگ مورد نظر برای چه شرایطی ساخته شده است، آیا توانایی تحمل بار شعاعی یا بار محوری را دارد یا اینکه آیا این بلبرینگ نیاز به گریس دارد.

اطلاعاتی که از مشخصات فنی یک بیرینگ می توان فهمید در مورد اندازه خارجی بلبرینگ، قطر داخلی، قطر خارجی و ضخامت آن است. سایش اندک، روان بودن کار، انتقال حرارت مناسب، دقت بالا و مواد اولیه مرغوب از مهم ترین ویژگی های این نوع بلبرینگ است.

اطلاعات جامع د رابطه با بلبرینگ کویو

به دنبال خرید رولبرینگ SKF هستید ما در بازرگانی  اسپین بیت آماده ارائه انوع بلبرینگهای SKF با ضمانت اصالت کالا هستیم

کاتالوگ بلبرینگ های skf

بلبرینگ ها یکی از کاربردی ترین قطعات موجود در صنایع امروزی می باشند که برای تحمل بارهای شعاعی و بارهای محوری و به حرکت در آوردن یک قطعه ی صنعتی و بدون ذره ای سایش و خوردگی قابل استفاده هستند. از گذشته با پیشرفتی که در شرکت skf به عمل آمده، تکنیسین ها توانسته اند تغییرات فراوانی در ساخت بلبرینگ ها داشته باشند و موفق به طراحی و ساخت انواع بلبرینگ و رولبرینگ شده‌اند.

امروزه از این محصولات به طور گسترده ای استقبال شده است، همه مشتریان و متقاضیان می توانند از کاتالوگ بلبرینگ skf دیدن کرده و قبل از خرید بلبرینگ از خدمات پس از فروش مطلع شده و پس از آن برای خرید اقدام نمایند و ما به شما مصرف کنندگان و متقاضیان عزیز توصیه می کنیم که از کاتالوگ استفاده کنند.

قیمت بلبرینگ skf

قیمت بلبرینگ مارکskf با توجه به عوامل مختلف، متفاوت است. هر یک از پارامترهای موجود می تواند به مقدار قابل توجهی از هزینه درخواستی برای خرید بلبرینگ skf را تحت کنترل قرار دهد. همه دوستان و مشتریان عزیز به منظور اطلاع از قیمت این محصولات می توانند با ما از طریق شماره های درج شده در تماس باشند یا به بخش فروش بلبرینگ skf در وبسایت ما مراجعه کنند.

کارشناسان و متخصصین ما در صنعت بلبرینگ skf به منظور کیفیت محصول، قیمت مناسب و ارزان تری برای خرید به شما پیشنهاد می دهند. لازم به ذکر است بدانید که از عوامل موثر در قیمت این محصول کیفیت و کارایی عالی و فوق العاده این نوع برند و غیره است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *