طرز کار بلبرینگ و رولبرینگ SKF

طرز کار بلبرینگ و رولبرینگ SKF


آشنایی کامل با بلبرینگ ان تی ان بلبرینگ ان تی ان محصولی میباشد که در دستگاه های بزرگ و کوچک و در زمینه‌ی مکانیکی کاربردهای بسیار زیادی دارد این محصول توانسته با پیشرفت در زمینه صنعت یکی از پیشرفته ترین و پرکاربردترین بلبرینگ های خود را وارد بازار کند که این محصول در یک شرکت ژاپنی شروع به ساخت کرد که در ابتدای کار آزمون و خطای بسیار زیادی داشت ولی به دلیل همت و برنامه‌ریزی دقیق توانست امروزه به عنوان بزرگترین کمپانی شناخته شود.

بلبرینگ ان تی ان توانست در انواع مختلفی از جمله شعاعی و محوری و حتی مخلوطی خود را نشان دهد و در بیش از چهل زمینهای صنعتی را در دست بگیرد.

 این محصول دارای مشخصات بارزی می باشد که باعث متمایز شدنش در برابر محصولات دیگر شده است که بزرگترین مشخصات این محصول نصب آسانش می باشد و به دلیل داشتن برند معروفش مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است چون تحمل بار شعاعی زیادی را تحمل می کند و می‌تواند سرعت عمل در تولید محصولات را افزایش دهد.

 دارای ابعاد و اندازه های مختلف ایت که هر کدام از آنها در زمینه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب مواد های کوچک برای خودروهای سواری و ابعاد بزرگتر برای ماشین های سنگین کاربرد دارد. بلبرینگ ان تی ان یکی از برندهای محبوب ژاپنی می باشد که طول عمر بسیار مفیدی دارد و توانست استانداردهای لازم را در صنایع کشور ژاپن را کسب کند و همچنین استانداردهای اروپایی و آمریکایی را در پرونده خود دارا می باشد.

یکی از محصولات این نوع بلبرینگ بهنام کف گرد می باشد که دارای طراحی های حساس و بخصوصی است. یکی از مشخصات این محصول این است که در هنگام ساخت از آلیاژ فولادی با ضخامت بسیار بالایی استفاده می شود که می تواند عوامل های مکانیکی و شیمیایی مختلفی را تحمل کند بدون اینکه دچار سایش و یا زنگ زدگی شود.

برای آشنایی با انواع گریس SKF میتوانید از صفحه را دنبال نمایید.

متمیل شدن ماشین به یک طرف و علادم خرابی بلبرینگ

معرفی کامل شرکت NTN

آشنایی کامل با بلبرینگ ان تی انشرکت ان تی ان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های بلبرینگ در ژاپن هستند که توانسته صادرات این محصول را به دست بگیرد و هر ساله صادرات این محصول به کشورهای مختلف در حال افزایش می باشد.

این شرکت توانسته با تولید این نوع بلبرینگ مشتریان بسیار زیادی را در زمینه‌های خودرو،ماشین آلات ساختمانی و پزشکی را جذب کند.

شرکت ان تی ان با تولید کردن با کیفیت ترین بلبرینگ ها در جنس های مختلف از نظر شکل ظاهری توانسته بسیاری از مشکلات را در صنایع های مختلف در سراسر جهان را بهبود ببخشد.

این شرکت در ژاپن مشغول به تولید شدو کم کم توانست در کشورهای آمریکایی و فرانسوی رابطه برقرار کند و به عنوان یک رهبر خط تولید را در این کشورها راه اندازی کند. این شرکت در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۲ هزار کارمند در ۲۲۰ مرکز و ۳۳ کشور داشته که نشان دهنده ی این میباشد که خط تولید بسیار رونقی را دارا می باشد و از آنجایی که توجه خاصی به خط تولید باکیفیت دارد قطعا نیروهای بسیار زیاد و خبره را جذب کرده تا بتواند بخشی از نیازهای جهان را برطرف کند.

این شرکت انواع مختلفی از بلبرینگ ها را تولید می‌کند ولی یکی از برندهای محبوبش ان تی ان است که توانسته در بروشور های خود به صورت کامل و گسترده محصول خود را معرفی کند.

بسته بندی خاصی که این محصولات به خود اختصاص داده توانسته این شرکت را مورد زبانزد قرار دهد و در بسته بندی های کاغذی به رنگ آبی روشن با برند سفید ان تی ان در بازار عرضه می شود.

رولبرینگ ساچمه سوزنی

پیشنهاد میکنیم صفحه رولبرینگ SKF را نیز مشاهده نمایید .

آشنایی کامل با بلبرینگ ان تی ان

انواع محصولات ان تی ان

آشنایی کامل با بلبرینگ ان تی انبلبرینگ ان تی ان عناصری از ساچمه هستند که در بین حلقه های داخلی و خارجی قرار می‌گیرند و با استفاده از اصطحکاک عناصر کار می‌کنند این محصول در انواع مختلفی از نظر شکل ظاهری و جنس ساخته می شوند.

انواع محصولات ان تی ان وجود دارند که ما در اینجا می خواهیم به صورت اختصاصی در مورد این محصولات صحبت کنیم.رولبرینگ استوانه ای ان تی ان: این محصول توسط دنده‌های حلقه داخلی یا خارجی هدایت می‌شوند و نصب بسیار آسانی دارند و از نظر استحکام قابل مقایسه با محصولات دیگر نیستند و ظرفیت بار گذاری بسیار عالی دارند.

بلبرینگ های خود تنظیم یکی دیگر از انواع محصولات ان تی ان هستند که به صورت کروی در مرکز سطح بیرونی قرار می گیرند.

این محصولات بیشتر در صنعت ماشین آلات کاربرد دارند چون در انواع مختلفی تولید شده اند و شما بر اساس کارایی و نوع نیاز میتوانید هر کدام از این بلبرینگ های خود تنظیم را استفاده کنید و همچنین تحمل بارهای محوری بسیار زیادی دارند.

چگونگی تشخیص بلبرینگ تقلبی از عیر تقلبی

پیشنهاد میکنیم صفحه بلبرینگ اس کا اف | ساچمه گرد شیار عمیق یک ردیفه را نیز مشاهده نمایید.

انواع محصولات ان تی ان

آشنایی با تاریخچه ی کمپانی ان تی ان

آشنایی کامل با بلبرینگ ان تی انکمپانی ان تی ان در سال ۱۹۱۸ شروع به فعالیت کرد و این کمپانی توسط فردی به نام نیوا که به عنوان سرمایه گذار و مهندسی به نام نیشیزونو توانستند اولین شرکتی را برای تولید بلبرینگ ان تی ان را به راه بیندازند.

در سال ۱۹۵۴ تولید کنندگان در کشور ژاپن موفق شدند که این نوع بلبرینگ را با برندی با کیفیت بسازند و جوایز زیادی را دریافت کنند و در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ کارخانه های جدیدی را بنا کردند و توانستند تولید این بلبرینگ را ادامه دهند و به رشد روز افزونی برسند تا فروش خود را به اروپا گسترش دادند.

کمپانی بلبرینگ ان تی ان در سال ۱۹۶۳ نیز در آمریکا تاسیس شدو بازار آمریکا حمایت بسیار زیادی از این محصول کردند و توانستند انواع مختلفی از بلبرینگ های توپی و مخروطی را با این برند در سال ۱۹۸۰ با نام تجاری رونق دهند.

کمپانی بلبرینگ ان تی ان توانست ۷ کارخانه را در آمریکا تاسیس دهد و سرمایه‌گذاران فرانسوی را به خود جذب کرد و کم کم به عنوان پنجمین تولیدکننده بزرگ این نوع بلبرینگ شد.

قیمت بلبرینگ های ان تی ان در بازار

آشنایی کامل با بلبرینگ ان تی انقیمت بلبرینگ های ان تی در بازار به عوامل های مختلفی بستگی دارند که ما در اینجا می خواهیم عواملی که روی قیمت تاثیر گذار هستند بپردازیم پس با دقت به موارد زیر توجه کنید.

یکی از عامل هایی که توانسته روی قیمت تاثیر بگذارد جنس محصول میباشد چون بلبرینگ ها انواع مختلفی از جنس ها را به خود اختصاص داده اند که اگر شما یک بلبرینگ ان تی ان از جنس استیل ضدزنگ تهیه کنید چون تضمین عالی به شما ارائه می دهد قطعا قیمت آن نیز بیشتر است.

عامل دیگری که می‌تواند روی قیمت تاثیر بگذارد کیفیت محصول می باشد قطعاً هر چقدر بلبرینگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد قطعاً طول عمر محصول بالاتر می رود و می تواند پیشرفت روز افزون را در تولیدات ایجاد کند.

تولید کنندگان و حتی توزیع کنندگان می تواند روی قیمت این محصول تاثیر بگذارد به عنوان مثال اگر شما به صورت مستقیم این محصول را از درب کارخانه ها خریداری کنید قطعا سودجویی در میان کار نیست و شما می توانید قیمت کمتری را بابت این محصول صرف کنید.

خرید بلبرینگ ان تی ان در برندهای خارجی و ایرانی وارد بازار شده است و قطعاً برند خارجی این محصول در دسترس نمی باشد و اگر شما بتوانید آن را تهیه کنید باید برای آن هزینه زیادی صرف کنید چون مقاومت زیادی در برابر عوامل های شیمیایی دارد و از خود دما و تحمل مناسبی نشان می دهد.

بیشتر مشتریان در کنار کیفیت به قیمت محصول توجه ویژه ای نشان می دهند پس آنها باید راه های مختلفی را برای خرید کردن در نظر بگیرید تا بتوانید علاوه بر داشتن کیفیت مناسب از نظر قیمت نیز مطمئن شوید.

عامل دیگری که می‌توانند روی قیمت‌ها تأثیر بگذارند هزینه حمل و نقل می باشد و همچنین اندازه و سایز بلبرینگ ها بر اساس نوع کاربرد شما می‌تواند قیمت‌ها را تغییر دهند.

از آنجایی که بلبرینگ رابطه مستقیمی با ارز دارد وقتی شما با نوسانات ارزی مواجه می‌شوید قیمت این محصول در حال تغییر و دگرگونی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *