بلبرینگ استوانه ای SKF

بلبرینگ استوانه ای SKF


فروش بلبرینگ استوانه ای SKF: این بلبرینگ ها دارای رولر استوانه ای به نام غلتانده می باشد که ارتباط بین حلقه داخلی و خارجی را ایجاد می نماید و در این دسته از بلبرینگ ها، غلتک های استوانه ای با مسیرهای غلتش در تماس خطی هستند. همچنین بلبرینگ ها ظرفیت بار بالایی دارند و برای سرعت های بالا مناسب می باشند و انواع مختلفی از آن ها نیز در بازار وجود دارند که به فروش می رسند.

بلبرینگ های استوانه ای دارای ساچمه های استوانه ای شکل هستند و قادر به تحمل بار بالا را دارند و در نوع تک ردیفه دارای طرح های گوناگون می باشند که انواع لبه های مختلف را نیز دارا هستند. بلبرینگ های استوانه ای دارای حلقه های کامل هستند که قفسه و ساچمه ها بر روی آن سوار هستند و از یکدیگر جدا نمی شوند و می توانند به طور جداگانه برای حلقه های دیگر نصب شوند.

بلبرینگ استوانه ای SKF

انواع بلبرینگ استوانه ای چیست ؟

فروش بلبرینگ استوانه ای SKF در انواع بلبرینگ استوانه ای در بازار وجود دارد که شما هر کدام از آنها را بر حسب نیاز مصرفی خود می توانید خریداری و مورد استفاده قرار دهید. بلبرینگ استوانه ای یک ردیفه نوع دیگری از این محصول می باشد که طراحی آن به گونه ای بوده که یکی از حلقه های داخلی یا بیرونی از یک یا دو طرف لبه نداشته و در نتیجه بلبرینگ ها قابلیت تفکیک شدن دارند که این خصوصیات باعث شده است که در مواردی مانند جا زدن و درآوردن بلبرینگ ها کار را برای مصرف‌کننده آسان نماید و همچنین این بلبرینگ ها قابلیت تحمل بارهای سنگین و همچنین قادر به چرخش با سرعت بالا نیز هستند.

در یک نوع از این محصول شماره آن با حروف NU آغاز می‌شود که حلقه پایینی بدون لبه و قابل تخلیه شدن بوده و نوع دیگر آن با حروف Nمشخص می باشد که حلقه بالایی بدون لبه می باشد.

۱) بلبرینگ استوانه ای یک ردیفه

طراحی بلبرینگ استوانه ای یک ردیفه به گونه ای می باشد که یکی از کنترل های داخلی و بیرونی را از یک یا هر دو طرف ندارد و به رولبرینگ استوانه ای یک ردیفه قابلیت تفکیک شدن خواهد داد. این بلبرینگ علاوه بر اینکه قابلیت تحمل بارهای سنگین را دارد، قادر به تحمل سرعت بالا نیز بوده که قابلیت کارکرد تا دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد را دارد و پنجره و یا قفسه ساچمه آنها نیز در چهار نوع تولید می شوند.

این بلبرینگ ها در طرح های مختلف ساخته می‌شوند که اختلاف این طرح‌ها در شکل گیری لبه ها می باشد. بلبرینگ های استوانه ای یک ردیفه دارای لقی داخلی شعاعی و محوری هستند و رولبرینگ استوانه ای یک ردیفه به صورت استاندارد تولید می‌شود. این نوع بلبرینگ ها دارای قفسه های مختلفی می باشند که از جمله آنها قفسه های فیبری و مرکز شده، قفسه برنجی دو تکه و مرکز شده می باشند.

۲) بلبرینگ استوانه ای دو ردیفه

رولبرینگ استوانه ای دو ردیفه مانند بلبرینگ استوانه ای یک ردیفه بدون قفسه بوده و برای بارهای شعاعی بسیار مناسب خواهد بود. این نوع بلبرینگ دارای طرح های مختلفی می باشد که از جمله آن طرح NNCLبوده که دارای سه لبه در رینگ داخلی بوده و رینگ خارجی بدون لبه می باشد و اجزای این بلبرینگ به کمک یک رینگ نگهدارنده به هم متصل می شوند و این بلبرینگ ها برای موقعیت شناور مناسب هستند، چون جابجایی محور شفت در هر دو جهت امکان پذیر خواهد بود.

۳)بلبرینگ استوانه ای محفاظ فلزی دار

این دسته از رولبرینگ ها برای استفاده با طناب قرقره شیاردار ساخته شده‌اند و علاوه بر آن دارای حفاظ فلزی می باشند که غیر قابل جدا شدن بوده و از قبل گریس کاری شده که از فرسایش به شدت جلوگیری می نماید. کاربرد این محصول بسیار زیاد می باشد که در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است که همین امر باعث محبوبیت بالای آن در میان مصرف کنندگان شده است، در نتیجه تولیدکنندگان هر ساله چندین هزار نوع از این محصول را تولید و به سراسر نقاط کشور ارسال می نمایند. جهت فروش بلبرینگ SKF می توانید با بازرگانی اسپین بلبرینگ ارتباط بگیرید

فروش بلرینگ و رولبرینگ

اگر قصد خرید بلبرینگ SKF رو دارید میتوانید این لینک را دنبال و یا باکارشناسان اسپین بلبرینگ ارتباط بگیرید

بلبرینگ استوانه ای SKF و انواع آن

ویژگی های بلبرینگ استوانه ای

در رابطه با فروش بلبرینگ استوانه ای SKF میتوان گفت که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول مقاومت آن بوده، زیرا فولاد و آلیاژ به کار رفته در این محصول باعث شده است که عمر محصول بسیار بالا و دوام آن نیز بیشتر شود، همچنین آب بندی بهبود یافته در این محصول باعث شده است که مقاومت خوبی در برابر ورود آب یا سایر مواد خارجی داشته باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول قیمت مناسب آن بوده که بیشتر افراد با توان مالی مختلف می‌توانند آن را خریداری کرده و هیچ نگرانی بابت قیمت نداشته باشند.

طرح های بلبرینگ استوانه ای و بلبرینگ استوانه ای SKF

طرح های بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای طرحNCF جزو بلبرینگ های استوانه ای یک ردیفه می باشد و این نوع دارای دو لبه روی رینگ داخلی و خارجی می باشد و این نوع طرح دارای لقی محوری می باشد که این لقی به شفت اجازه حرکت محوری نسبت به نشیمنگاه را می دهد.

طرح دیگر این محصول به صورت NJ بوده که برای کاربردهای سنگین در سرعت‌های پایین به کار می‌رود و رینگ های خارجی این طرح دارای دو لبه می باشد و شفت را در یک جهت ثابت نگه می دارد که به این طرح خودنگهدار نیز می گویند، زیرا نیاز به رینگ نگهدارنده نداشته که همین امر نصب و بیرون آوردن آن را ساده تر می نماید.

طرحNNF جزو بلبرینگ های استوانه ای دو ردیفه می باشد و این طرح به دلیل فاصله زیاد دو ردیف، رولر ها می توانند بارهای زیاد را تحمل نمایند و همچنین نیاز به روانکاری و تعمیر مجدد نداشته، اما اگر در محیط آلوده یا مرطوب در صورت زیاد و متوسط کار کند، باید روانکاری مجدد از طریق رینگ داخلی و خارجی انجام شود.

اگر قصد خرید انواع بلبرینگ با ضمانت اصالت کالا رو دارید میتوانید این لینک را دنبال و یا باکارشناسان اسپین بلبرینگ ارتباط بگیرید

بلبرینگ استوانه ای SKF و کاربرد آن

کاربرد بلبرینگ های استوانه ای

در فروش بلبرینگ استوانه ای SKF بیشترین کاربرد بلبرینگ های استوانه ای در صنایع ماشین آلات می باشد که این امر به دلیل ویژگی خاص آن و شکل هندسی ساچمه های آن خواهد بود. از دیگر کاربرد این محصول در صنایع ماشین آلات صنعتی ، صنایع و ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات پزشکی بوده که که امروزه از آن در هواپیما و همچنین در دوربین ها و شبکه های مدار بسته استفاده می کنند.

از دیگر کاربرد این محصول میتوان به استفاده نمودن آن در تجهیزات فولادی و تولید روغن و همچنین تجهیزات انتقال نیرو اشاره نمود و علاوه بر آن از این بلبرینگ ها در گیربکس های بزرگ و کارخانه های سنگ زنی نیز بسیار استفاده می کنند.

همچنین از بلبرینگ ها در صنایع دریایی، پتروشیمی، صنایع نفت، صنایع گاز و صنایع کشتی و خیلی از موارد دیگر نیز به کار می‌روند، در نتیجه کاربردهای این محصول بسیار می باشد.

اگر قصد خریدمحصولات FAG هستید حتما لینک زیر را دنبال نمایید

آشنایی کامل با بلبرینگ ان تی ان

اطلاعات کلی بلبرینگ های استوانه ای

فروش بلبرینگ استوانه ای SKF و کارایی این دسته از بلبرینگ ها بسیار بالا بوده، به گونه‌ای که قطعه اساسی هر دستگاه هستند و دستگاه هایی که دارای قطعات چرخشی می باشند، حتماً از این بلبرینگ ها استفاده می کنند. اگر قصد خرید این محصول را دارید، حتما سعی کنید آن را از مکان های معتبر و سرشناس خریداری کنید، زیرا متاسفانه امروزه نوع تقلبی آن وارد بازار شده است که کیفیت مناسبی ندارد و سطح رویه آن نیز جنس خوبی نداشته و در برابر عوامل خارجی به سرعت دچار زنگ زدگی خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *