بزرگترین نمایندگی skf

بزرگ ترین نمایندگی skf در ایران

نمایندگی اس کا اف skf امروزه در سراسر کشور فعال می باشد و شما می توانید انواع محصولات این برند را از این نمایندگی ها خریداری کنید. یکی از کشور های پیشرو در تولید انواع تجهیزات و قطعات فنی در قاره اروپا و کل دنیا، کشور سوئد می باشد. محصولات این کشور دارای کیفیت بالایی می باشند.

 یکی از معروف ترین برند ها skf می باشد. Skf  برند تولیدی انواع بلبرینگ های باکیفیت بالا می باشد.‌ بلبرینگ یکی از قطعات مهم و حساس می باشد و استفاده از ان در ماشین های صنعتی ضروری می باشد به همین دلیل نوع و کیفیت بلبرینگی که استفاده می کنید بسیار مهم می باشد.

 برندهای مختلفی در دنیا وجود دارد که معروف به تولید بلبرینگ با کیفیت هستند ، skf سوئدی یکی از این موارد می باشد اما به جرات می توان گفت که یکی از بزرگترین نمایندگی ها اس کا اف skf دز ایران در ایران شرکت بازرگانی اسپین بلبرینگ است.اسپین بلبرینگ با ارائه فاکتور رسمی و هولوگرام اصالت کالا امروزه توانسته است با ارائه محصولات اصل با قیمتی کاملا رقابتی نیاز بسیاری از مشتریان را تامین و رضایت کامل آنان را جلب کند.

نمایندگی اس کا اف skf

معرفی کامل نمایندگی skf

نمایندگی اس کا اف skf در ۷۰ کشور جهان دارای ۱۰۰ کارخانه تولیدی می باشد و روز به روز نیز بر تعداد انها افزووده می شود.‌ برند skf از معروف ترین ها در دنیا می باشد که سالانه تعداد زیادی از انها به کشور های مختلف صادر می شود.

 شرکت اس کا اف (SKF ) از باسابقه ترین و معتبرترین برند های تولیدی انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان می باشد. دفتر رسمی و مرکزی ان در کشور سوئد و شهر گوتِنبُرگ قرار دارد . نام کامل این شرکت عبارت است از Svenska Kullager Fabriken که معمولا از مخففف ان یعنی SKF استفاده می شود .

 این برند از پیشرو ها در صنعت تولیدی قطعات همانند بلبرینگ و رولبرینگ و … می باشد . همچنین از دیگر افتخارات این برند این است که در سال ۱۹۰۷ توانست که بلبرینگ خود تنظیم را ابداع کند که این موضوع همچنین استارت کار جدی این شرکت نیز بود.

به طور رسمی این شرکت در سال 1900 توسط استوان وینگویست ( Sven Gustaf Wingqvist ) که مهندس تعمیرات نساجی یک شرکت بود تاسیس شد که طرح تولید بلبرینگ خود تنظیم نیز از این فرد امد .

معرفی کامل محصولات skf

آشنایی با محصولات نمایندگی skf

نمایندگی اس کا اف skf دارای محصولات مختلف با کیفیت های قابل قبول می باشد ، اگر بخواهیم در حالت کلی محصولات این شرکت را در جمله ای بررسی کنیم می توانیم بگوییم که “بسیار با کیفیت و گرانقیمت ” این دقیق ترین تعریف از محصولات skf می باشد.

 بلبرینگ ها و رولبرینگ های تولیدی این شرکت به دلیل کیفیت بالا و امتحان موفق در بازار به یکی از پر تقاضا ترین قطعات تبدیل شده اند و در ایران نیز از واردات بسیار محبوب بلبرینگ ها می باشد.

نمایندگی skf دارای انواع مختلف بلبرینگ همانند شیار عمیق ، تماس زاویه ای ، بشکه ای ، کف گرد ، مخروطی ، سوزنی ، خود تنظیم و … می باشد که شما می توانید این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کنید. البته در سال های اخیر به دلیل افزایش درخواست این نوع از بلبرینگ ها برخی از افراد سودجو اقدام به تولید نمونه های تقلبی این محصولات کرده اند که به دلیل شباهت زیادی که به نمونه های اصلی دارند تشخیص بسیار سخت تر شده است و شما باید در هنگام خرید توجه کافی را داشته باشید .

پس در هنگام خرید شما نباید از این برند توقع قیمت ارزان را داشته باشید ، زیرا در قبال کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در این نوع از بلبرینگ ها ، بهای انها نیز بیشتر است.

بلبرینگ شیار عمیق skf

بلبرینگ شیار عمیق skf در بیشتر مواقع به صورت ساده یا دارای آب بند تولید می شود. این بلبرینگ ها دارای چهار نوع معروف می باشند :

 ۱ ) شیار عمیق یک ردیفه

 ۲ ) شیار عمیق فولاد ضد زنگ

 ۳ ) شیار عمیق با شیار جازنی

 ۴ ) شیار عمیق دو ردیفه

هر کدام توسط skf و در نمایندگی اس کا اف skf با کیفیت بالا قابل عرضه می باشد. معمولا در بلبرینگ شیار عمیق skf بر روی رینگ ها قطعات از شیار استفاده می شود که هدف از این کار قرارگیری ساچمه ها می باشد. حال هر چه شیار ها عمیق تر باشند ،‌ میزان تحمل بار شعاعی نیز بیشتر می شود و در مقابل میزان تحمل بار محوری کاهش می یابند .

از دیگر مزایای بلبرینگ شیار عمیق skf می توان به مواردی همچون ارتعاش کم ، مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف همانند بار و حرارت ، اصطکاک کم ، تنوع سایز و … اشاره کرد .

پیشنهاد می کنیم مقاله بزرگترین نمایندگی کویو در ایران را نیز دنبال نمایید

بلبرینگ تماس زاویه ای skf

بلبرینگ تماس زاویه ای skf نیز از دیگر انواع بلبرینگ تولیدی این برند می باشد.که در اغلب نمایندگی اس کا اف skf ها قابل عرضه است. در طراحی این نوع از قطعات از رینگ های داخلی و خارجی که به نسبت جهت محور بلبرینگ دارای یک زاویه می باشند که هر چه مقدار این زاویه بیشتر شود ظرفیت تحمل بار بلبرینگ تماس زاویه ای نیز بیشتر خواهد شد.

 این نوع از بلبرینگ ها دارای انواع مختلف می باشند که معروف ترین انها عبارت است از : بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه ، بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه ، بلبرینگ تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس.

 این سه دسته هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند و در مکان های مختلف مورد ستفاده قرار می گیرند.

بلبرینگ بشکه ای

بلبرینگ بشکه ای skf

بلبرینگ بشکه ای skf دسته ای دیگر از انوع بلبرینگ ها می باشند. در این نوع از قطعات شیار غلتک نسبت به محور دارای حالتی زاویه دار می باشد، به همین دلیل تحمل بارهای شعاعی و محوری در این نوع از بلبرینگ ها بالا می باشد.

‌ از دیگر ویژگی های این محصولات این است که خودتنظیم می باشند به گونه ای که نسبت به ناهمراستایی شافت این نوع از بلبرینگ ها حساسیت نشان می دهند و می توانند که این مشکل ناهمراستایی را حل کنند .

در نوع بلبرینگ بشکه ای از تعدادی غلتک به صورت نامتقارن استفاده شده است که باعث ظرفیت بالا در برابر بارهای محوری شده است . همچنین این نوع از بلبرینگ ها برای استفاده در سرعت دورانی نسبتاً بالایی نیز مناسب می باشند.

 این نوع نیز دارای انواع مختلف می باشند که هر کدام برای شرایطی مناسب می باشند به عنوان مثال رولبرینگ های بشکه ای کف گرد دارای خاصیت خودتنظیمی می باشند و در شرایطی که نیاز به این نوع از بلبرینگ ها بود مورد استفاده قرار می گیرد .

بلبرینگ کف گرد

بلبرینگ کف گرد skf

بلبرینگ کف گرد skf معمولا در یک جهت و یا در دو جهت طراحی می شود. این نوع از بلبرینگ ها فقط قابلیت تحمل بارهای محوری را دارند و نباید در شرایطی از انها استفاده کرد که به انها بار های شعاعی وارد شود ،‌ زیرا در این صورت ممکن است که اسیب جدی به این قطعات وارد شود.

 از دیگر ویژگی های این نوع از بلبرینگ ها این است که به دلیل اینکه اجزا انها جدایی پذیرند ، نصب و به اصطلاح جازدن آنها نیز راحت می باشد.

 بلبرینگ skf کف گرد را در انواع مختلف تولید می کنند که برخی از مهم ترین این موارد عبارت است :

 ۱ ) بلبرینگ های کف گرد یک طرفه

 ۲ ) بلبرینگ های کف گرد یک طرفه با واشر محفظه کروی و واشر نگه دارنده

 ۳ ) بلبرینگ های کف گرد دو طرفه

همچنین قفسه های به کار رفته در این نوع از بلبرینگ ها نیز از جنس های مختلف همانند فولاد پرس شده ، برنج ماشین کاری شده ، فولاد ماشین کاری شده و … می باشد .

بلبرینگ مخروطی skf

بلبرینگ مخروطی skf که در واقع نوعی رولبرینگ می باشند از دیگر نوع بلبرینگ های تولیدی شرکت skf می باش که در نمایندگی اس کا اف skf به وفور موجود است. نمونه های اصلی تولیدی این برند دارای شیار های مخروطی می باشد که در رینگ های بالا و پایین قرار دارد ، همچنین بخش غلتنده آن نیز به شکل مخروط می باشد.

‌ این نوع از مخروط توانایی تحمل بار های محوری و شعاعی را دارا می باشد و همچنین دارای انواع مختلف که عبارت است از :

 ۱ ) رولبرینگ مخروطی تک ردیفه

 ۲ ) رولبرینگ مخروطی دو ردیفه

 ۳ ) رولبرینگ مخروطی چهار ردیفه

 ۴ ) رولبرینگ کف گرد مخروطی

که هر یک دارای مزیت های زیادی همانند قابلیت تحمل بار بالا از هر دو نوع ، سختی بالا و در نتیجه عمر طولانی ، اصطکاک کم ، افزایش قابلیت اطمینان و … را نیز دارا می باشد .

بلبرینگ سوزنی

بلبرینگ سوزنی skf

بلبرینگ های سوزنی skf از نمونه هایی می باشند که دارای تنوع بسیار بالا هستند که این تنوع در موضوعات مختلف همانند طرح ها ، سری ها ، سایز و جنس و .. قابل مشاهده می باشد. نکته مهمی که در رابطه با این نوع از بلبرینگ ها مطرح است این می باشد که به دلیل اینکه غلتک های سوزنی با دقت مناسب مهار نمی شوند و نتیجه تماس بین غلتک ها باعث ایجاد اصطکاک بیشتر می شود به همین دلیل در ابتدای طراحی و تولید این نوع از بلبرینگ ها نتوانستند جایگاه مطلوب خود را به عنوان بلبرینگ های مخصوص برای شرایطی که تنش های وارده بالا است ، پیدا کنند .

این نوع از بلبرینگ ها معمولا در چند فرم طراحی  و در نمایندگی اس کا اف skf قابل عرضه می شوند که عبارت است از :

 ۱ ) رولبرینگ سوزنی SKF با قفسه

 ۲ ) رولبرینگ سوزنی SKF با رینگ خارجی .

 ۳ ) رولبرینگ سوزنی SKF با رینگ های ماشین کاری شده

۴ ) رولبرینگ ترکیبی SKF سوزنی مخروطی

 ۵ ) رولبرینگ سوزنی SKF کف گرد

بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ خود تنظیم skf

بلبرینگ خود تنظیم skf برای اولین بار توسط همین شرکت skf ابداع و در نمایندگی اس کا اف skf نیز روانه بازار شد. این کمپانی در تولید این نوع از بلبرینگ ها از یک پروفیل شیار رینگ خارجی کروی شکل استفاده کرده است . همچنین در بلبرینگ خود تنظیم skf رینگ های داخلی دارای دو شیار با مقطع دایره ای می باشند .

قفسه به کار رفته در این نوع نیز وظیفه دارند که هر دو ردیف ساچمه را روی رینگ داخلی ثابت نگه دارند . بلبرینگ خود تنظیم که توسط برند skf تولید می شوند دارای سه نوع

 ۱ ) بلبرینگ خود تنظیم ساختار اصلی

 ۲ ) بلبرینگ خود تنظیم با رینگ داخلی پهن

 ۳ ) بلبرینگ خود تنظیم دارای آب بند

 می باشد که در برابر ناهمراستایی دینامیکی و استاتیکی حساس هستند و می توانند خود کار تنظیم کنند ، در سرعت های بالا نیز دارای عملکرد مناسب می باشند ، اصطکاک کم ، بلبرینگ خود تنظیم skf در برابر بار وارده نیز دارای مقاومت بالا می باشند و عملکرد خود را به خوبی حفظ می کنند .

تمامی این محصولات بینظیر را می توانید با هولوگرام ضمانت اصالت کالا و برگه سبز گمرک از بازرگانی اسپین بلبرینگ با یک تماس تلفنی ساده دریافت نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *